The Office(UK and USA)

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 31 jul 2007 13:29

Ze gingen gewoon verder gister waar ze gebleven waren _O_

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 01 aug 2007 08:18

spacey schreef:
gollum36 schreef:
spacey schreef:De engelse versie ken ik niet, maar de amerikaanse versie is werkelijk briljant! Ik kan niet wachten op seizoen 4 en de engelse versie hoeft van mij niet zo.
Zonder de engelse versie was de amerikaanse er echter nooit geweest.
Dat klopt! Ik bedoelde alleen dat ik de engelse versie niet hoef te zien omdat hij toch alleen maar kan tegenvallen, dankzij de briljante amerikaanse versie. En ik kan me goed voorstellen dat het andersom ook zo kan zijn.
vreemd, ik heb het juist andersom ik kende de engelse al en vond die geweldig maar nu voelen de amerkaanse toch een beetje nep en veel 'sit-com' achtiger dan de engelse. En daarbij komt ook dat ik Ricky Gervais veel beter vind passen als baas dan Steve Carell.

Meninho
Bijrol
Bijrol

Bericht door Meninho » 19 okt 2007 16:44

Beiden zijn geweldig, echter als je zoals ik eerst verslaafd en verliefd bent op de ene (in dit geval de Britse versie) en dan de ander gaat kijken dan duurt het even voordat het went.

de engelse is voor mij nog altijd wat subtieler (David Brent is zo fucking geweldig: dat dansje, dat jaloerse voor zijn superior, heerlijk!!). Ook komt het wat realistischer over.

wat de Amerikaanse betreft: ook briljant maar toch anders: Dwight is geweldig, maar toch iets te veel slapstick als je vergelijkt me Gareth (UK), die is toch wat realistischer. (natuurlijk nog steeds een ubernerd, maar toch).

Beiden geweldige series, maar de Engelse blijft de beste.

Nikana
Bijrol
Bijrol

Bericht door Nikana » 28 okt 2007 21:52

Ik hou van dit forum! Mensen die The Office kijken :D

Om eerlijk te zijn heb ik de Britse versie nog nooit gezien.
Ik ken The Office nog maar vanaf dat het op Comedy Central kwam.
Sindsdien ben ik een trouwe kijker en fan van Dwight, Jim en Creed _O_

Roi
Filmster
Filmster

Bericht door Roi » 28 okt 2007 22:36

Laat die DVD maar is uitkomen (US) ! Dat doen ze natuurlijk slim rond sinterklaastijd :8 .

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 29 okt 2007 09:22

Roi schreef:Laat die DVD maar is uitkomen (US) ! Dat doen ze natuurlijk slim rond sinterklaastijd :8 .
www.cwwow.nl zijn de eerste drie seizoenen al te koop.
Alleen geen nederlandse subs

shaunofthedead
Bijrol
Bijrol

Re: The Office(UK and USA)

Bericht door shaunofthedead » 06 apr 2011 19:01

Ik heb van de beide versies alle afleveringen gezien (in Amerika zitten ze nu aan seizoen 7 en al die afleveringen zijn makkelijk via het internet te volgen) en ondanks Ricky Gervais in de originele versie, staat bij mij de Amerikaanse versie echt wel bovenaan. Bv Martin Freeman (Tim) is een geweldig acteur, maar hij heeft niet het charisma en de charme van John Krasinski (Jim) en net hetzelfde heb ik met Jenna Fischer (Pam) en Lucy Davis (Dawn). Zowel Rainn Wilson (Dwight en iets meer over the top dan zijn engelse collega) als Mackenzie Crook (Gareth) vind ik geniaal. De bijpersonages in de Amerikaanse versie zijn allemaal hilarisch, met Creed op kop, iets wat veel minder is in de Britse versie. En Steve Carrell (Michael) was in het begin erg irritant imo, maar heeft vanaf seizoen 2 echt zijn draai gevonden en acteert imo op eenzelfde hoogte als Ricky Gervais.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

the office (us)

Bericht door sickboy1984 » 17 mei 2013 22:33

Ik kon nog geen topic vinden over deze serie.

jaren met Michael Scott waren zeer dierbaar, maar na een slechte start was de periode erna ook goed.

Gisteren was de laatste aflevering en was voor mij een perfecte afsluiting, alles wat deze serie zo goed maakt zaterin.

Plaats reactie