Dexter
Re: Dexter
Mwah, denk dat Vogel niets gaat doen, maybe haar loslaten om haar vertrouwen te winnen. Net bij het maken van die scheenshot die teaser nog een keer gekeken en het lijkt wel of Jamie gaat vliegen met die auto :/ Zou Quinn moeten gaan kiezen tussen Deb en Jamie, of gaan ze bij de 4de ep Hannah al weer terughalen... hmmm.
Eet smakelijk!
Eet smakelijk!
- Bijlagen
-
- Eet smakelijk!
- Quinn.Food.jpg (224.26 KiB) 4472 keer bekeken
Oh ja, geil, net te breed 

- Touchwood
- Walk of Fame
Nah.
Zou het ontplofte aardappel kunnen zijn ?
Wanneer zou Javier Guzman zijn opwachting eens gaan maken... jahaa. Javier Guzman in Dexter. I kid you not.
Maar mondje dicht, hè.

Zou het ontplofte aardappel kunnen zijn ?
Wanneer zou Javier Guzman zijn opwachting eens gaan maken... jahaa. Javier Guzman in Dexter. I kid you not.
Maar mondje dicht, hè.

Best aardig begin van het seizoen tot dusver. Ook E3 was weer sterk hoewel ik voorkeur aan EP 2 geef tot nu toe van de 3.
Speculatie: Vogel is zelf de serie moordenaar die al die moorden zelf heeft gepleegd, waarschijnlijk met een bekende handlanger...Hannah?
Die sprong!
Alleen nu krijg je een battle ofzo, wat moet dat voorstellen :/

Alleen nu krijg je een battle ofzo, wat moet dat voorstellen :/
Ik moet weer even gaan beginnen met Dexter... ik ben bij seizoen 5 dacht ik. Bij welk seizoen zitten ze inmiddels?
- Touchwood
- Walk of Fame
Het achtste en laatste seizoen zitten we nu aan (episode 4)
Ik zat wel heel erg mis met m'n voorspellingen van Vogel, zeg. Oi.
Enne... ik doe echt een veel beter Masuka-grinnikje dan die meid (beetje gênant om toe te geven eigenlijk.)
Tja. Ik weet het niet hoor. Ik vind het allemaal weer magertjes. Had op een spannende aflevering gehoopt maar dat viel tegen.
Of raak ik afgestompt ?
Ik zat wel heel erg mis met m'n voorspellingen van Vogel, zeg. Oi.

Tja. Ik weet het niet hoor. Ik vind het allemaal weer magertjes. Had op een spannende aflevering gehoopt maar dat viel tegen.
Of raak ik afgestompt ?

- Touchwood
- Walk of Fame
s8e5: "This little Piggy..."
Kijk ze eens zitten... gezellig, met elkaar... samen... 
"This little Piggy"
Went to the funny farm !!

"This little Piggy"
Went to the funny farm !!

Dit moet bijna wel de slechtste aflevering van het seizoen zijn. Ze mept die gast voor zijn bek, hij gaat bloeden. Later liggen er een paar zakdoekjes met bloed in de keuken, dat kan ik nog geloven. Maar kom op hé, je blijft geen 2 weken uit je bek bloeden als ie kapot is. WAAROM DAN NOG DIE DRUPPEL 1 Fuck me!
Zomaar ff twee puntjes waar ik me aan zat te storen... oh nee, vergeet nog ineens die fucking apple crap product placement zooi. Vogel start Itunes op, Iphones met os ineens vol in beeld, waar gaat dat over?
idiots daar man
Spoiler
Spoiler
Zomaar ff twee puntjes waar ik me aan zat te storen... oh nee, vergeet nog ineens die fucking apple crap product placement zooi. Vogel start Itunes op, Iphones met os ineens vol in beeld, waar gaat dat over?
idiots daar man
- Touchwood
- Walk of Fame
Je hebt helemaal gelijk, maar èh: gebruik spoilertags !!
Nee, vind het lekker als je met dat Norma Bates stemmetje zegt wat ik wel en niet moet doen. 

- Touchwood
- Walk of Fame
Ojee, klikklakte ze ook voor je bed heen en weer ? But don't worry, lamsboutje, die stemmetjes zitten alleen in je hoofd.
connectie tussen psycho en laatste dexter aflevering is nog niet binnengekomen