Dexter
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Dexter
Waarschuw me als dat gebeurt, want dan ga ik weer kijken. 

loolol!!
- Touchwood
- Walk of Fame
Colonel_Kurz schreef:
Episode 7-12 Surprise, Motherfucker!Col_Kurz schreef:Waarschuw me als dat gebeurt, want dan ga ik weer kijken.![]()
Je moet weer gaan kijken, Kurz ! Damn close, dámn close...
Nèh, maar fok me, wat een boel shit.

En spoiler-Mark; no shit, Sherlock !
Spoiler
Spoiler
^ GLOBAL EPIC FAIL!! 

JA!!!!!!!
Net gezien en ik ben de beste voorspeller van deze hele fucking website!
HAAA!!!! Motherbitches!
McMurphy, wat vond je ervan?
Net gezien en ik ben de beste voorspeller van deze hele fucking website!
HAAA!!!! Motherbitches!
McMurphy, wat vond je ervan?
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Nou, de beste voorspeller mag je van mij wezen.
Van mij mag je een enkeltje U.S.A. nemen en je aanmelden als serie-schrijver.
Als je je eerste ticket wilt laten bekostigen door Mark's Maniacs alhier op het forum, dan draag ik gaarne bij.
Waarschijnlijk zal ik geen fan van je series worden maar wat zal jou dat bommen als je daarmee je luxe condo, je Ferrari en je wekelijkse golf course kan betalen.
Want het was natuurlijk (alweer) een stel vreselijke, hysterische en onlogische twists.
Zelfs voor Dexter's Disciples.
Van mij mag je een enkeltje U.S.A. nemen en je aanmelden als serie-schrijver.
Als je je eerste ticket wilt laten bekostigen door Mark's Maniacs alhier op het forum, dan draag ik gaarne bij.
Waarschijnlijk zal ik geen fan van je series worden maar wat zal jou dat bommen als je daarmee je luxe condo, je Ferrari en je wekelijkse golf course kan betalen.
Want het was natuurlijk (alweer) een stel vreselijke, hysterische en onlogische twists.
Zelfs voor Dexter's Disciples.
En niet vergeten! De eerste aflevering van het volgende seizoen hebben ze die shit met die moord in één aflevering opgelost.

Tja wie had deze twist kunnen voorspellen
. Ik had liever gezien dat Deb . Die reactie van haar ook nadat
Ach ja al met al was het een beter seizoen dan de vorige twee. Verwachtingen waren er al lang niet meer
.

Spoiler
Spoiler

Ach ja al met al was het een beter seizoen dan de vorige twee. Verwachtingen waren er al lang niet meer

- Touchwood
- Walk of Fame
Op gevaar af dat jullie nou denken dat ik een orchid-obsession heb, which I don't ! - by the way; zat er in Twin Peaks niet ook een Orchid-guy ? -
... dat kan toch niet veel goeds betekenen, wel ?

Spoiler
Hannah als badguy in het volgende seizoen, lijkt me wel zo duidelijk
Spoiler
Spoiler
- Touchwood
- Walk of Fame
En met 'ze' bedoel je Debra ? Wat kan haar Hannah nou schelen...
Ik heb trouwens weer (!) de neiging jouw teksten achter de spoilers als gelul van een dronken aardbei af te doen,
maar gezien de vorige, onzinnig lijkende, spoiler ook al zo goed was...
Je zou je overigens af kunnen vragen of dat niet meer over de ontwikkelingen in de serie zegt dan over jou als (goede) voorspeller.
Ik heb trouwens weer (!) de neiging jouw teksten achter de spoilers als gelul van een dronken aardbei af te doen,

Je zou je overigens af kunnen vragen of dat niet meer over de ontwikkelingen in de serie zegt dan over jou als (goede) voorspeller.

- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Lekker voorspeld Mark!
Het seizoen begon aardig maar naar mate het vorderde zag je ook hier dat ze weinig inspiratie meer hebben en met makkelijke oplossingen komen. Beetje jammer allemaal.
Het seizoen begon aardig maar naar mate het vorderde zag je ook hier dat ze weinig inspiratie meer hebben en met makkelijke oplossingen komen. Beetje jammer allemaal.
lol!

Seizoen 7 is weer waardeloos... 

Sinds enkele weken weer begonnen aan een herkijk van de hele serie. De eerste drie seizoenen nu afgerond, nu op naar het in mijn geheugen beste seizoen van Dexter. Benieuwd hoe de latere seizoenen bevallen in de herkijk. Stiekem zie ik er tegenop!