Dexter
Re: Dexter
Waarom ga je jezelf zo kwellen? 

Hah nou het is meer voor MissMurphy
. Zij keek amper series en wil nu de schade inhalen. Homeland, Lost en Game Of Thrones inmiddels achter de rug.
Ben ook wel benieuwd of met name seizoen 5 en 6 in de herkijk wellicht wat minder tegenvallen. Iedere week een aflevering komt de serie sowieso niet ten goede heb ik al gemerkt. Zo beviel het tweede seizoen van Game Of Thrones mij beter op blu-ray achter elkaar dan iedere week een aflevering na de uitzending is de US. Datzelfde geldt voor Homeland S2.

Ben ook wel benieuwd of met name seizoen 5 en 6 in de herkijk wellicht wat minder tegenvallen. Iedere week een aflevering komt de serie sowieso niet ten goede heb ik al gemerkt. Zo beviel het tweede seizoen van Game Of Thrones mij beter op blu-ray achter elkaar dan iedere week een aflevering na de uitzending is de US. Datzelfde geldt voor Homeland S2.
En, iemand al gezien? De versie zonder fuck, shit en dick 

- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ga nu kijken..
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Meh, ben bang dat dit weer niks wordt.
Dit is zo ongelofelijk goed!! Ze hebben een paar schrijvers in een kantoor gestopt en die zijn er uren later uit gekomen met een fantastisch geniaal fantastisch verhaal. Die nieuwe dreiging komt uit het niets \o/ \o/ \o/ \o/ Fuck me sideways!!!! Ik zou willen dat ik het zelf kon verzinnen. Ja, echt serieus!
Vraag me alleen stiekem af of en het daarom al weet. Of nog beter, ze is :/
Waarom is die Quinn ineens zo veel in beeld... de laatste aflevering schiet Quinn Dexter dood, en zijn laatste woorden zijn "I should've killed you while I had the chance"
Vraag me alleen stiekem af of
Spoiler
Spoiler
Waarom is die Quinn ineens zo veel in beeld... de laatste aflevering schiet Quinn Dexter dood, en zijn laatste woorden zijn "I should've killed you while I had the chance"
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Verlepte vogel 

- Touchwood
- Walk of Fame
Sjonge... dan láát iemand de natuur eens haar goddelijke gang gaan, hángen de vellen er eens ongemoeid bij, is het weer niet goed.
Afijn, Dexter kon dan wel zo vrolijk roepen dat, was, maar dat is met deze serie geen haalbare kaart meer, vrees ik. Dexter is zijn onschuld kwijt, voor zover je daar al van kon spreken en dat was nou net een groot deel van zijn charme. Geldt eigenlijk ook voor Debra, dat draadje is helemaal FUBAR. Is ze nou ineens een ? En Batista .
Het is net origami.

Ik hoop trouwens dat de (speelse) interactie tussen Miami's finest zich doorzet, ik meende daar wat tekenen van te bespeuren aan het begin.

Afijn, Dexter kon dan wel zo vrolijk roepen dat,
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Het is net origami.

Ik hoop trouwens dat de (speelse) interactie tussen Miami's finest zich doorzet, ik meende daar wat tekenen van te bespeuren aan het begin.
De eerste berichten zijn nou niet echt veelbelovend.
Zal eens kijken of ik hem vanavond kan kijken.

Dat is knap lullig dat je dat verklapt...Mark schreef:Waarom is die Quinn ineens zo veel in beeld... de laatste aflevering schiet Quinn Dexter dood, en zijn laatste woorden zijn "I should've killed you while I had the chance"

De laatste aflevering komt nog?
Al is Mark verdacht goed in het voorspellen
Al is Mark verdacht goed in het voorspellen

- Touchwood
- Walk of Fame
Mark is de Dre van dit draadje.
Al geloof ik niet dat zo'n lulletje rozenwater als Quinn die 'eer' te beurt zou moeten vallen. Die speelt in mijn ogen geen enkele rol van betekenis. Quinn zou beter geschikt zijn als collateral damage, evenals . Kanonvoer moet er ook zijn. Lijkt althans een beetje een standaard recept te worden.

Spoiler
Ja, ik zag het ook al
Als het zo was geweest, was het wel knap lullig geweest...

Denk nog steeds dat Quinn bij de finale zit, hij was die halve aflevering in beeld man.
Maar wat kreeg ie te eten van Jamie he?¡

Maar wat kreeg ie te eten van Jamie he?¡

- Touchwood
- Walk of Fame
Heb ik niet zo op gelet, kan me vaag herinneren dat het snotkleurig was.
Weet wel dat het knap knullig, naïef en daarom belachelijk ongeloofwaardig is dat Dexter Hij weet donders goed dat , en dan nog niet in de eerste plaats voor Dexter maar omdat Ik gok zo dat
Dat gaat z'n ondergang nog eens zijn.
Met Quinn hoogstens als hulpgereedschap... maar ik blijf erbij dat Quinn niet 'the sharpest tool in the shed' is.
Waren overigens wel twee saaie afleveringen. Deze en die ervoor... zat nog net even een inspiratieloze in op de valreep. Maar dat was meer een side dish. Hopelijk wordt de volgende episode qua main course wat spannender.

Weet wel dat het knap knullig, naïef en daarom belachelijk ongeloofwaardig is dat Dexter
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Dat gaat z'n ondergang nog eens zijn.

Waren overigens wel twee saaie afleveringen. Deze en die ervoor... zat nog net even een inspiratieloze
Spoiler