Dexter

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Mark
Regisseur
Regisseur

Re: Dexter

Bericht door Mark » 05 aug 2013 22:31

Denk dat ik net de beste aflevering sinds tijden heb gezien \o/

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 13 aug 2013 22:12

Rustig tijdens de terugvlucht naar Nederland na mijn vakantie, de draad opgepakt en begonnen met kijken bij seizoen 7 waar ik gebleven was, als ik het zo zie, loop ik wat achter haha

Asyrian
Bijrol
Bijrol

Bericht door Asyrian » 19 aug 2013 18:23

Net aflevering 8 gekeken van Dexter.
Eerlijk waar, die producers en schrijvers moeten zich heel diep schamen...

We hebben nu nog 4 afleveringen te gaan van een serie die al 8 jaar aan de gang is, en ik heb nog steeds geen verhaal gevonden in dit hele seizoen, eigenlijk de laatste 2 seizoenen. Wat een domper... Ik begon deze serie te kijken toen we op de helft waren van seizoen 4. En die 4 seizoenen waren magisch, het was toen echt mijn favoriete serie die ik heb gezien. Elk seizoen had een heel goed verhaal en was Dexter nog een sympathieke gozer. Maar sinds Rita dood is is de serie ook langzaam dood aan het gaan, met dit als dieptepunt...

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 27 aug 2013 22:12

Mja weet je, de afgelopen paar afleveringen vond ik nog wel aardig, gewoon omdat er geen gekke shit in gebeurde. Nu bij S08E09 zit halverwege die aflevering weer iets om het verhaal op gang te houden ofzo, weet ik veel wat die
Spoiler
gezichts verouderings software
zooi voor moest stellen. Voor de rest ging het gewoon nergens over, introductie van die marshall om voor een beetje spanning te zorgen in die finale denk :/

Quinn zit er nog in en ik blijf hopen dat ie Dexter aan het eind afmaakt. Nu die relatie met hoe heet dat wijf bijna over is en deb weer terug is..... mjah, zie het wel gebeuren.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 28 aug 2013 07:04

Ben het met je eens, Mark. Het leek weer een beetje goed te worden, maar na driedubbele twists en nu weer
Spoiler
het vriendje dat de zoon van Vogel is - voorspelde ik 4 weken geleden al...
gaat het weer bergafwaarts. Afwachten maar weer.

DashX
Figurant
Figurant

Bericht door DashX » 30 aug 2013 12:44

Eerste vier seizoenen waren de beste. Seizoen 7 viel nog mee. Maar juist nou de finale seizoen zo slecht is. Door de pilot van dit seizoen verwachtte ik dat het iets zou worden, maar helaas. Al die nieuwe personages die voor geen meter boeien, masuka's dochter, de nieuwe baas van Deb, Oliver Saxon, Zach.

En dat scene dat Dexter buiten op Oliver zat te wachten in een restaurant. You serious :| :|
Vind het jammer dat de seizoen zo gaat eindigen. Zij kunnen wel wat leren van Breaking Bad. Als het een hele manhunt naar Bay Harbor Butcher was en wetende dat het Dexter is, zou het mooiere finale zijn.

Nu toch maar afkijken, die laatste paar afleveringen. Kijken hoe de serie doodbloed :(

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 30 aug 2013 13:32

DashX schreef:En dat scene dat Dexter buiten op Oliver zat te wachten in een restaurant. You serious :|
Inderdaad.

Spoiler
'Saxon must have spotted me'

Gee ! You think ? :P

Afbeelding

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 10 sep 2013 17:51

Heb net 48 minuten naar mhéééééèèéèééèeèeeééèéèè zitten kijken over relaties. Eén minuut naar een dooie lance armstrong homo, en nog een minuut naar een andere dooie. Dat was een goeie aflevering, de 3na laatste, echt spannend hoor :/

Had verwacht dat het plotje over zack hamilton wel door zou gaan. Misschien had quinn nog zin om te onderzoeken en ging ie die telefoongegevens opvragen, komt ie eindelijk bij dexter uit. Nee, er komt weer shit over die marshall... FAIL!

:Z

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 16 sep 2013 22:13

S08E11

Beste aflevering van het seizoen tot nu toe.

En Quinn zit er nog in!

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 23 sep 2013 22:44

Fuck me!

Vibe in die finale was niet slecht...
Spoiler
het was alleen geen eind maar een begin
O+

Swampman
Filmster
Filmster

Bericht door Swampman » 24 sep 2013 00:17

96 afleveringen en dat was het dan. Sterke finale met toch wel verrassende wendingen en een slot waar ik me wel in kan vinden.
Misschien was het beste eraf na seizoen 4 (beste finale ook), maar ondanks de mindere seizoenen die volgden zal het toch even wennen zijn zonder onze favoriete serie-moordenaar. So long Dexter Morgan, it was a helluva ride.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 24 sep 2013 01:50

Yeah, thanks Dex!

Vol bewondering hoe sterk en consequent Michael C. Hall Dexter blééf spelen gedurende acht seizoenen, ben ik nu, op mijn blote knietjes op een koude betonnen vloer, blij en de goden dankbaar dat het afgelopen is.
Want de schrijvers hebben het echt verkloot met hun toch regelmatig echt zwakke verhalen en al te sentimenteel, misselijkmakend familiair gekweel.

Maar ik moet de finale nog zien.
Kon me nog net bedwingen om niet Mark's spoiler te lezen.

Nee, Dexter, the series mag van mij de deur uit en krijgt een messenset en een schop mee.

Waar ik ook blij mee ben is met het einde van old blue Heisenberg die vijf seizoenen keihard overeind is blijven staan (!) en waar de schrijvers zich niet hebben laten verleiden tot allerlei volstrekt onlogisch, overbodig en oervervelend gedraai en gedoe.
De makers hebben het lef om de serie een min of meer natuurlijk verloop te laten hebben met een spannend, persoonlijk en dramatisch verhaal dat zich vanuit de verre einder langzaam ontrolde naarmate de tijd verstreek en de aardkloot draaide.
Langzaam zag je een einde aankomen en toch wist de serie je op het puntje van je stoel te houden en je te verrassen.
Met wat ernaar uitziet een fantastische finale gaat het hoedje van Heisenberg achterin de bovenste plank van de kast om er niet meer uit te komen.

Why ? Because all bad thing must come to an end.
    • Afbeelding
Heisenberg is dead, leve Walter White !

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 24 sep 2013 09:03

Wat een allerbelabberst einde van een toch al matig seizoen zeg... weet niet eens waar ik moet beginnen.
Dit komt in de buurt...

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 24 sep 2013 11:32

Nog nooit een serie zo gigantisch bergafwaarts zien gaan als Dexter! Het kon me de laatste eps ook eigenlijk al niet meer schelen wie of wat er de pijp uit ging of hoe de serie zou eindigen, maar werkelijk DIT EINDE...!!!!
Wat een verschrikkelijke serie is dit geworden en ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat ik het heb weten uit te zingen tot de allerlaatste aflevering *respect for moi yay*. Geen idee wat de schrijvers dachten, toen ze met dit slot op de proppen kwamen.
Seizoenen 1 t/m 4 waren vernieuwend, bleef bij vlagen erg spannend, bevatte toffe karakters en (juist) met hoogtepunten de seizoensfinales (Ice-Truck Killer, Doakes, Trinity...). Daarna werd het niveau een stuk minder in het vijfde seizoen, maar was het nog enigzins acceptabel, tot aan het zesde seizoen. Irritante personages, voorspelbaar, absurde plotwendingen, geen toffe kills meer en de spanning was al helemaal ver te zoeken. Nu het einde.......zucht! :O

Dexter Seizoen 8 3,0/10

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 24 sep 2013 11:37

Ik ben na het vierde seizoen afgehaakt en zo te horen was dat het juiste moment :)

Plaats reactie