Op zoek naar een (oude) TV-serie? Stel hier je vraag!

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 06 jun 2010 14:35

Klinkt als een real-life soap over Gordon ofzo Aston...

winnie
Figurant
Figurant

Re: Op zoek naar de naam van een oude tv-serie

Bericht door winnie » 20 sep 2010 13:53

Ook ik ben op zoek naar de naam van een oude tv-serie, of moet ik zeggen familie-serie.
Het werd uitgezonden op zaterdagavond en het moet ergens tussen 1994 en 1998 zijn geweest.
Altijd als ik Seventh Heaven op tv zie doet me dit aan die serie denken. Wat ik er nog van weet....
Moeder, vader en 3 (of 4?) kinderen. Ze trokken rond in een camper en settelden zich af en toe ergens anders. De kinderen moesten huiswerk doen in de camper. De oudste (jongen) was knap en kreeg af en toe een vriendinnetje. De serie ging dus vooral over hun leven en er gebeurden dus steeds van allerlei dingen. Wanneer ze net ergens woonden, trokken ze weer weg. Het was niet echt een arme familie..
DE vader werd gespeeld door een man met grijzig haar, btje kalend en een snor. Een bekende acteur, maar ik kan niet op z'n naam komen.
De moeder was ook een actrice die in meerdere serie's e.d. heeft gespeeld.
Weet iemand wat ik bedoel???
Het werd uitgezonden op Nederland 2 volgens mij, toen DR.Quinn afgelopen was op tv....

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 20 sep 2010 14:41

Ik zou het niet weten, maar kijk hier eens

http://www.100topseries.com/series_1995/

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 02 okt 2010 21:51

winnie schreef:Ook ik ben op zoek naar de naam van een oude tv-serie, of moet ik zeggen familie-serie.
Het werd uitgezonden op zaterdagavond en het moet ergens tussen 1994 en 1998 zijn geweest.
Altijd als ik Seventh Heaven op tv zie doet me dit aan die serie denken. Wat ik er nog van weet....
Moeder, vader en 3 (of 4?) kinderen. Ze trokken rond in een camper en settelden zich af en toe ergens anders. De kinderen moesten huiswerk doen in de camper. De oudste (jongen) was knap en kreeg af en toe een vriendinnetje. De serie ging dus vooral over hun leven en er gebeurden dus steeds van allerlei dingen. Wanneer ze net ergens woonden, trokken ze weer weg. Het was niet echt een arme familie..
DE vader werd gespeeld door een man met grijzig haar, btje kalend en een snor. Een bekende acteur, maar ik kan niet op z'n naam komen.
De moeder was ook een actrice die in meerdere serie's e.d. heeft gespeeld.
Weet iemand wat ik bedoel???
Het werd uitgezonden op Nederland 2 volgens mij, toen DR.Quinn afgelopen was op tv....
Het is een EO serie met de naam Promised Land (1996) hieronder de synopsys:
When Russell Greene loses his job, he decides to go on the road with his family. So he gathers his wife, Claire, his son, Josh, his daughter, Dinah, his mother, Hattie, and his nephew, Nathaniel and hits the road. With only an old Suburban, a trailer, and a dream, Russell and his family are now traveling across the country in search of adventure and helping many people along the way.

En die knappe oudste broer is Austin O'Brien
Bekend gezicht
Afbeelding

De site is hier te vinden http://www.promised.com/pl-cast.htm

TheGoblin
Bijrol
Bijrol

Re:

Bericht door TheGoblin » 07 nov 2011 10:47

Duikboot schreef:Klinkt als een real-life soap over Gordon ofzo Aston...
Hahah

dobies
Figurant
Figurant

zoek serie uit mijn jeugd

Bericht door dobies » 29 sep 2015 12:39

Waarschijnlijk een speld in een hooiberg. Maar doe toch een poging via deze weg.

ik denk eind jaren 70, begin 80
spannende serie
woorden als zee zilt zeilen wadden ? Schieten door mijn hoofd.
mooie soundtrack

niet onedin line, sil de strandjutter, geheim van van vredehof.

ik hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen.

bedankt.

groenen
Figurant
Figurant

Re: Op zoek naar een (oude) TV-serie? Stel hier je vraag!

Bericht door groenen » 17 mar 2020 18:16

Beste allemaal. Een topic vanonder het stof halen, ja, dat is hetzelfde bijna als zoeken naar die ene serie.
Ik heb ook een herinnering aan zo'n serie die voor mij onvindbaar is.

1978~1982 ongeveer op NL TV
Aziatisch (ik vermoed Japans)
Zwaardvechten
Held (onteerde rechtschapene, wellicht een edelman) die gekweld wordt door het lot. Ik herinner me dat hij bij een executie bijna het hoofd afgezaagd werd. Hij had enkele vrienden waarmee hij samen vocht voor gerechtigheid.
En er was een slepende, onmogelijke liefde met de dochter van een krijgsheer oid.

Niet shogun, niet sandokan en andere series die hier al genoemd zijn. ik ben benieuwd of iemand het weet.

Plaats reactie