Op zoek naar een (oude) TV-serie? Stel hier je vraag!

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
lise
Figurant
Figurant

Bericht door lise » 15 jan 2009 15:23

ook ik ben op zoek naar een oude serie...

basis:
3 kinderen, waarvan 1 meisje van buitenaardse(?) afkomst die volgens mij "Lana" werdt genoemd. de andere 2 waren een jongen en een meisje, namen kan ik me er verder niet van herinneren. Wel had Lana ook een diadeem/haarband waar een of ander soort straal uit kon komen.

wie o wie kan mij aan de titel van deze serie helpen?

Cujo
Filmster
Filmster

Bericht door Cujo » 15 jan 2009 16:37

Het meisje heette Alana en de serie die je zoekt is 'The Girl from Tomorrow'.

Leuke serie was dat.

lise
Figurant
Figurant

Bericht door lise » 15 jan 2009 16:53

De dank ik groot Cujo!

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 24 okt 2009 09:31

Uit een verkeerd geplaatst topic:
johan898 schreef:hoi,

vroeger toen ik wat jonger was (rond de jaren 95-99 gok ik) keek ik op zaterdag rond etenstijd altijd naar een serie (volgens mij australisch of californisch) over jongeren/kinderen die in de buurt van een grote witte satellietontvanger woonden/leefden. Ik kan echt niet meer op de naam komen, weet wel dat t rond de tijd was dat dag juf, tot morgen op tv was..
kan iemand me helpen? wil het enorm graag te weten te komen!!

groeten

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 11 nov 2009 09:47

rooie60 schreef:Weet iemand de titel van een amerikaanse kinderserie met een mannetje dat een pilletje nam en dan kon vliegen.(zwart/wit beeld)
het moet tussen 1960-1970 geweest zijn,amerikaanse serie.
niet: "Karlsson van het dak" (1976)

Darthmar
Filmster
Filmster

Bericht door Darthmar » 16 nov 2009 14:59

JB schreef:Uit een verkeerd geplaatst topic:
johan898 schreef:hoi,

vroeger toen ik wat jonger was (rond de jaren 95-99 gok ik) keek ik op zaterdag rond etenstijd altijd naar een serie (volgens mij australisch of californisch) over jongeren/kinderen die in de buurt van een grote witte satellietontvanger woonden/leefden. Ik kan echt niet meer op de naam komen, weet wel dat t rond de tijd was dat dag juf, tot morgen op tv was..
kan iemand me helpen? wil het enorm graag te weten te komen!!

groeten
Ik weet welke serie je bedoeld maar ik kan niet meer op de titel komen

kingcreole
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door kingcreole » 16 nov 2009 19:24

bobocad schreef:
ASHWIN102 schreef:
Luce schreef:Zelf heb ik toen ik klein was weleens een paar afleveringen gezien van een tefenfilm waarin een soort robotpakken een grote rol speelden, sciencefiction dus en vrij serieus van aard.
"Captain Power and the Soldiers of the Future" (1987)?
Afbeelding
Fantastische SF serie. Het kwam vroeger op Super Channel.
dit was super....op youtube staan de nodige filmpjes nog wel

MovieThom
Bijrol
Bijrol

Bericht door MovieThom » 23 jan 2010 23:12

Ik ben ook op zoek naar een oude tv-serie die ergens in de jaren 90 werd uitgezonden.
Ik kan me alleen herineren dat het volgens mij op zaterdag werd uitgezonden en het ging over een groep jongeren of zo en ze hadden een soort ondergronds hoofdkwartier onder een (hooi)schuur op het platteland. In dat hoofdkwartier onder de schuur was een zeer intelligente pratende supercomputer aanwezig en samen moesten ze de snode plannen van een (volgens mij) kwaadaardige en machtige zakenman/wetenschapper dwarsbomen.
In de laatste aflevering van deze serie die ik ooit gezien heb kwam die zakenman achter de geheime locatie van die computer en wist die te vernietigen.

Weet iemand de naam van deze serie?

me against the world
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door me against the world » 24 jan 2010 00:28

MovieThom
Bijrol
Bijrol

Bericht door MovieThom » 24 jan 2010 10:53

me against the world schreef:Mission Top Secret?
Dat is hem! :T

righard
Figurant
Figurant

Bericht door righard » 29 mei 2010 12:19

Alweer zo'n vier/vijf jaar geleden zag ik op Nederland 1, 2 of 3 een documantaire over twee knullig amerikanen die een zwart-wit horror film het maken waren.

De sfeer van deze documentaire vond ik zo geweldig dat ik hem nog eens wil zien, maar ik kan er niets over vinden.

De twee woonde ergens in een trailerpark, en een was er verschrikkelijk dom, kan herinneren dat hij op een gegeven moment heel vrolijk was maar niet wilde zeggen waarom. Hij had geld gewonnen met een kraslot.

De andere jonge sloeg een vrijwillige acteur te hard met een aanrecht-kastje-deur.

Rond het eind gingen ze folders verspreiden.

Volgens mij was de hele documentaire zwart-wit, maar dat weet ik niet zeker.

Ik verwacht dat de documentaire uiteindelijk populairder is geworden dan de film die er in gemaakt werd.

Straka
Regisseur
Regisseur

Bericht door Straka » 29 mei 2010 13:09

Dat is de film American Movie

righard
Figurant
Figurant

Bericht door righard » 29 mei 2010 13:17

Straka schreef:Dat is de film American Movie
Thanks!!!

snoepfontein
Figurant
Figurant

tv serie gezocht uit 2000?

Bericht door snoepfontein » 04 jun 2010 13:57

Ik zoek al jaren naar een serie waarin een vader, een tienerdochter en een zoontje van ong. 10 rondreizen in een camper. Het jongetje beleeft fantasie-avonturen en ziet de gekste dingen. Ik herinner me bv een soort watermonster van doorzichtig plastic waar kleine goudvisjes in rondzwommen.(in de woestijn.) Er was een aflevering met een oor aan de waslijn, dat oor gleed ook door de gang met hem mee onder de vloerbedekking en zat achter het behang.
Een hele enge aflevering waarin hij bij de tandarts was en zijn tand groen werd en groeide. Een bezoek aan een opa die een boompje had waar een gouden appel aan groeide en later ziet hij geloof ik die opa in de bus zitten en groeit weer die tak met gouden appel ,uit zijn oor. Het was engelstalig en ik geloof dat het speelde in Australië. Wie herinnert zich die serie? :-?

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 04 jun 2010 14:30

Volgens mij weet ik welke je bedoeld (Zou de naam alleen niet weten) Was de serie geanimeerd en was die jongen toevallig een beetje aapachtig en dom?

Plaats reactie