A Game of Thrones

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: A Game of Thrones

Bericht door Creeper » 14 jun 2016 13:42

Ik vind seizoen toch echt tamelijk briljant. Ik sta ervan te kijken hoe hard ik nu ineens weer met Cersei meeleef.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 21 jun 2016 08:22

Fantastische aflevering gisteren _O_ _O_ . Deze past zeker in het illustere rijtje van epische afleveringen, met onder meer Hardhome, Watchers on the Wall en The Red Wedding. Wat de aflevering voor mij bijzonder maakte, was de intense spanning
Spoiler
ondanks de voorspelbaarheid met de komst van de Knights of the Vale
.

Prachtig staaltje regiewerk en absoluut ongekend voor een tv-show :Y.

Benieuwd of de laatste aflevering ook een blijvende indruk kan achterlaten. Over het hele seizoen gezien was het bij vlagen toch wat matig met af en toe GoT-onwaardig schrijfwerk. Vooral Dorne was een lachertje en de hele Arya verhaallijn ongeloofwaardig en een anti-climax.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 28 aug 2017 15:39

Wat is het hier stil...

Seizoen 7 is ook alweer voorbij. Deze vloog voorbij. Op meerdere fronten. Uiteraard omdat het minder afleveringen waren, maar ook omdat er veel meer gebeurde dan in de afgelopen twee seizoenen bij elkaar. Er zat meer vaart in.
Er zaten ook een paar goede massascenes in. De aanval op de konvooi was, volgens de makers, nog grootser dan Battle ot Bastards.

Ik heb erg veel zin in het laatste seizoen. Laat de Night King maar komen!

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 28 aug 2017 22:35

Zojuist ook de laatste aflevering van het seizoen gezien. Jeetje. Was weer erg goed hoor, het hele seizoen!

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 29 aug 2017 08:09

Al moet ik wel zeggen dat het niveau sinds seizoen 5, sinds ze de boeken minder/niet meer hadden wel omlaag is gegaan. Het valt op dat ze niet weten wat ze met bepaalde karakters aanmoeten. Wat heeft Varys nu eigenlijk voor nut gehad sinds hij bij Dany was. Littlefingers keuze om Sansa bij Ramsey te plaatsen. Die man was veel te slim om zo zijn eigen graf te graven.
Bran's all knowing plotmachine.

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 29 aug 2017 10:17

Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb dat ook een beetje met Theons verhaallijn, vooral zijn 'ontwikkeling' in de laatste aflevering kwam een beetje uit de lucht vallen. Hoewel ik dan ook weer moet zeggen dat er zoveel gebeurt dat het me niet echt super stoort, of dat ik er eigenlijk niet eens opvalt soms.

Bran vind ik nu overigens echt een vervelend personage.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 29 aug 2017 21:40

Ik geef gewoon de schuld aan GRR Martin. Had ie maar sneller moeten schrijven en niet het werk aan 'derden afgeven. :D

Plaats reactie