Californication

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?

Californication is....

slecht
2
8%
matig
4
17%
goed!
18
75%

Totaal aantal stemmen: 24

Asyrian
Bijrol
Bijrol

Re: Californication

Bericht door Asyrian » 08 dec 2012 00:31

Ik zat net nog eens de season finale te kijken van seizoen 1, maar nog steeds raak ik gefrustreerd van het feit dat ik het nummer niet ken wanneer Hank en Becca bij de bruiloft aankomen.
Op 12:20 minuten.

Te gekke gitaal solo hoor je op een gegeven moment. Weet iemand toevallig welk nummer dit is? Shazam herkend hem in ieder geval niet :x

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 08 dec 2012 00:41

Het lijkt me sterk als je hier bij de cultural references je antwoord niet kan vinden.

Als je het weet, doe ons een plezier en post het hier. Bij voorkeur met YouTube-link. :wink:

Hmmm, je hebt het over die twintig seconden zwakke 'herrie' uit Hank's Porsche ?
Tja, dat is toch wel weer wat lastiger.

Asyrian
Bijrol
Bijrol

Bericht door Asyrian » 08 dec 2012 13:46

Hij stond inderdaad niet bij cultural references, maargoed ik zal er maar mee moeten leven dat dat nummer ooit nog een keer per ongeluk ergens hoor :P

Iig. bedankt voor je antwoord :T

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 14 jan 2013 11:45

Voor de liefhebbers, afgelopen nacht premiere seizoen 6...

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 20 mei 2014 15:17

Ik ben maar eens begonnen met deze serie. Het kijkt heerlijk weg. Heb er nu zo tussendoor al binnen een week een seizoen opzitten. Erg geestig, fris en grof. Maar toch ook een goed hart. Mensen die al verder zijn, blijft het niveau een beetje constant (hoog) ? :P

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 20 mei 2014 16:45

T/m seizoen drie is het geweldig en lijkt er zelfs een achterliggende gedachte in de serie te schuilen. Seizoen vier is nog wel de moeite waard maar daarna gaat het in sneltreinvaart bergafwaarts. Ze zijn in de US nu halverwege het laatste seizoen (7) en ik kijk echt alleen nog omdat het dan klaar is. Alles is een herhaling van, de bij figuren zijn dramatisch en het wordt hoe langer hoe platter :N .

Ps. dit ligt overigens niet aan Hank _O_

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 25 mei 2014 19:38

Zo, dit vind ik toch wel de beste serie (in ieder geval op het gebied van comedy) ooit! Runkle rocks. Elke keer als-ie weer in alle rust met zichzelf wil spelen en je aanvoelt dat hij zich in een gênante situatie weet te krijgen, moet ik echt meteen als ik zijn gezicht zie al keihard lachen. Hij is zo grappig. Vooral onderstaande fragment heb ik hard om gelachen. Leukste aflevering vond ik tot nu toe dat Hank met drie vrouwen slaapt en dat ze allemaal op dezelfde ochtend in zijn appartement zijn. Geweldig! _O_

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 26 mei 2014 22:25

Runkle is zeker een eindbaas 8).

Mooiste scene (finale seizoen 3):

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 04 jun 2014 20:14

@McMurphy: Heb je (voor zover het is uitgezonden) seizoen 7 ook al bekeken? Ik heb tot en met seizoen 6 gekeken, maar hoor van verschillende kanten dat seizoen 7 echt heel slecht is?

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 08 aug 2014 15:57

Excuus Rem, echt helemaal niet meer naar dit topic gekeken de laatste ehh twee maanden :oops:. Anyway seizoen 7 heb ik toch uitgezeten, maar gezien mijn beoordeling van een welverdiende 3 zou je je conclusies kunnen trekken :P.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 10 aug 2014 16:11

Geeft niet :wink: . Oh, dat is niet best. Ik heb wel een paar afleveringen gekeken van seizoen 7 op Comedy Central en die vond ik best matig/slecht. Maar ja, ik ga het seizoen ook nog wel helemaal afkijken denk ik. Misschien wordt het dan inderdaad uitzitten. :P Seizoen 5 vond ik nog goed, maar met seizoen 6 begon naar mijn mening de val.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 11 aug 2014 17:22

Scheelt dat de afleveringen van Cali slechts 25 minuten duren. Maar als je zelfs die 25 minuten nog lang vind duren.......zucht :Z

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 14 nov 2014 23:10

Maar eens begonnen met seizoen 7 en ik heb al weer een half seizoen gekeken. Gaat zo snel. :D Op zich vind ik het allemaal wel vermakelijk.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 15 nov 2014 13:55

En dat was het dan alweer. Californication kijkt heerlijk weg en is verslavend. Het laatste seizoen was niet het beste seizoen, maar na alle negatieve verhalen die ik erover hoorde, viel het alleszins mee. Gelukkig maar. Duchovny is een held en de Runkles zijn hilarisch. Gewoon leuk vermaak dit seizoen. Zeker op het gebied van comedy de beste serie ooit vind ik.
Spoiler
mothafuckaaa!
:D

Plaats reactie