Ik ben ondertussen alweer toe aan de laatste aflevering van het derde, en overigens geweldige, seizoen. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met Charlie en Marcie... en natuurlijk hoe Hank zich gaat redden uit zijn opstapelende problemen op vrouwenfront (not that he gives a damn!)
Ik heb van seizoen 3 ook t/m aflevering 11 gezien maar vond de laatste drie zwaar tegenvallen, helemaal na de superieure ik geloof achtste ep. Ik weet dan ook echt niet wat ik moet gaan verwachten van de so called 'finale' .
Nee dan Dexter waar de finale echt een kraker lijkt te gaan worden
McMurphy schreef:Have fun pietje want ik vind persoonlijk seizoen 2 nog beter dan het al goede 1e, vooral Runkle is echt geniaal .
Ik zeg... Daisy!
Aflevering 8 van seizoen 3 was zeker geniaal, misschien wel de beste so far, nu suddert het duidelijk allemaal wat na, beetje zoeken naar nieuwe lijnen. Eigenlijk was aflevering 8 het te vroege einde... dat was een beetje de finale van dit seizoen.
Precies, er ligt nu ook weinig interessants te wachten voor de finale. Maar goed misschien dat Showtime nog iets leuks in petto heeft en alvast een goede aanzet heeft naar een 4e seizoen.
Wat een prachtig einde idd, misschien moeten ze het hier maar bij laten want een eind als dit lijkt me niet meer te evenaren . Maar aan de andere kant, no more Hank Moody