Legend of the Seeker

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 25 apr 2010 16:56

En hebben jullie aflevering 17 al gezien?
Er deed een bekend gezicht in mee, hoewel ik hem bijna niet herkende zonder alle make-up protheses op.

De aflevering was ook niet slecht.
Trouwens net alle afleveringen van Kyle XY gezien en deze serie was ook niet mis, balen dat ze daar ook de stekker uit hebben getrokken.
Moonlight en De Dresden Files vond ik ook erg goed en deze waren ook geen lang leven beschoren.

Snap niet dat ze series als CSI Miami (de zwakste van allemaal) en NCIS (LA) zolang laten aanmodderen en andere series die veel beter zijn afkappen voordat ze echt begonnen zijn.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 26 apr 2010 09:33

Aflevering 17 nog niet gezien, ga ik denk ik vanavond maar eens doen :)

Kyle XY was inderdaad ook een leuke serie, maar wij zijn helaas afhankelijk van de smaak van het Amerikaanse publiek of series wel of niet verder gaan. En hun smaak is gewoon...erg slecht.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 26 apr 2010 09:45

Ik heb gisteren al aflevering 18 gezien. De allernieuwste :) En de aflevering erna belooft ook weer een interessante te worden.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 26 apr 2010 19:21

Oh dan had ik 17 al wel gezien :)
Maar Ayciro, wie bedoel je dan met bekend gezicht?

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 27 apr 2010 14:58

18 was op zich wel leuk, maar ze wijken nu zo ver van de boeken af dat het er eigenlijk nog maar weinig mee te maken heeft.
Jammer hoor.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 10 mei 2010 15:00

En 19 ook gezien, tja... ze beloven een zinderende seizoens finale... zolang ze er maar niet weer een herhalingsoefening van het vorige seizoen van maken en Richard tegen z'n broer laten uitkomen... ben ook benieuwd of er een derde seizoen komt... Ik gok van niet.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 10 mei 2010 15:23

Sha schreef:En 19 ook gezien, tja... ze beloven een zinderende seizoens finale... zolang ze er maar niet weer een herhalingsoefening van het vorige seizoen van maken en Richard tegen z'n broer laten uitkomen... ben ook benieuwd of er een derde seizoen komt... Ik gok van niet.
Fans schijnen hard bezig te zijn om dat derde seizoen er te laten komen. En ik zie wel zat mankementen aan de serie, maar toch ook genoeg leuks om lekker door te gaan, ik vind het nog steeds lekker wegkijken.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 10 mei 2010 15:30

dragonspirit schreef:Fans schijnen hard bezig te zijn om dat derde seizoen er te laten komen. En ik zie wel zat mankementen aan de serie, maar toch ook genoeg leuks om lekker door te gaan, ik vind het nog steeds lekker wegkijken.
Soms verbazen ze je, zoals de allereerste keer dat je Cara echt ziet glimlachen, maar op andere momenten kan ik het niet helpen om met m'n ogen te rollen.

Darthmar
Filmster
Filmster

Bericht door Darthmar » 02 jun 2010 09:34

Broer?

Ik heb de boeken gelezen maar ik kan me niet herinneren dat er een broer in voorkomt.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 02 jun 2010 09:46

Nou, in de boeken heeft Richard wel een (half? stief?) broer in Hartland... maar in dit geval gaat het om Darken Rahl, die in de boeken (als ik het met goed herinner) z'n vader is.

Serie is trouwens afgelopen nu, voor zover ik weet komt er geen derde seizoen.

Angelater
Figurant
Figurant

Bericht door Angelater » 08 jun 2010 13:54

Serie is gecanceld dames en heren, jammer maar het is zo.

Voor de serie liefhebbers een steek in de hart, (ik wel beetje)
voor de boekenwurmen een opluchting. (ik ook wel beetje :8)

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 08 jun 2010 15:37

Ja, dat was op zich te verwachten, doodzonde...vond het toch een erg leuke serie, of het de boeken nu volgde..of niet...erg prettig om naar te kijken...en de boeken, die verslind ik desondanks toch wel. ;)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 09 jun 2010 07:39

Was de serie leuk om naar te kijken... of Cara, Kahlan en nog meer willekeurig vrouwelijk schoon? :)

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 10 jun 2010 10:24

Sha schreef:Was de serie leuk om naar te kijken... of Cara, Kahlan en nog meer willekeurig vrouwelijk schoon? :)
Allebei wel...als je na een tijdje zelf zoiets hebt van..blik op oneindig, verstand op nul...en gewoon genieten...de serie zag er zelf bijvoorbeeld hardstikke goed uit... Kahlan en Cara (en nog wel een aantal van de Morth Sith) en Nikki waren beeldschoon...ja..ik genoot wel.. ;)

Plaats reactie