Breaking Bad
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Re: Breaking Bad
Alweer halverwege seizoen 2, topserie zeg!
woensdag weer verder!

Deze pagina is veilig spoilerwise zie ik
.
Ik ben inmiddels bijna door seizoen 2 heen en ik geniet met volle teugen hoor. Ik was sowieso door zijn rol in Malcolm in the Middle al een fan van Cranston, maar wat hij in deze serie neerzet is een niveau dat niet vaak gehaald wordt op televisie. Verder weet deze serie me steeds te verrassen, over het algemeen zie ik echt niet aankomen wat er nu weer gaat gebeuren, in tegenstellig tot zo'n beetje iedere andere serie die ik kijk.

Ik ben inmiddels bijna door seizoen 2 heen en ik geniet met volle teugen hoor. Ik was sowieso door zijn rol in Malcolm in the Middle al een fan van Cranston, maar wat hij in deze serie neerzet is een niveau dat niet vaak gehaald wordt op televisie. Verder weet deze serie me steeds te verrassen, over het algemeen zie ik echt niet aankomen wat er nu weer gaat gebeuren, in tegenstellig tot zo'n beetje iedere andere serie die ik kijk.
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Ik ben ondertussen al vollop in seizoen 5 bezig... ga er als een malle doorheen, met reden. Wat een geniale serie zeg. Het einde van seizoen 3 en 4 zijn echt
, benieuwd hoe het nu 'afloopt'.

Ik volg je Axe. Van de week alweer 9 afleveringen van seizoen 3 gezien.
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
En done...
Wat een bazen serie zeg, damn! Fraai 'einde' ook voor zover. Rete nieuwsgierig naar het vervolg!

Wat een bazen serie zeg, damn! Fraai 'einde' ook voor zover. Rete nieuwsgierig naar het vervolg!
Gisteravond de 5.1 afgekeken. Seizoen 5 begon wat ingetogen, en leek een herhaling van zetten, maar het voorlopige einde maakt een hoop goed. Geweldige cliffhanger, waarbij je meteen afvraagt . Ook viel mij, net als Kurz, de verwijzing naar op...het zou toch niet?
Kan in elk geval niet wachten op het vervolg van de beste serie aller tijden
Spoiler
Spoiler
Kan in elk geval niet wachten op het vervolg van de beste serie aller tijden

Goed, de pilot bekeken. Wat is dat toch dat je al snel denkt, die man vind ik vervelend, de serie lijkt me saai. OK hij heeft kanker draait honderdtachtig graden en dan bla bla bla. Of zou ik toch nog om kunnen gaan ????? Ik ga het proberen 

- Dr. Strangelove
- Regisseur
Ik denk dat je moet bedenken dat Walt zichzelf ook wel wat saai vind maar in plaats van zijn het eind van zijn fatale ziekte af te wachten bedenkt dat hij wat moet doen om zijn gezin een financieel vangnetje te bieden.
En dan...jaha ! Dat had Walter allemaal niet kunnen bedenken.
Hierbij een muziekje uit het einde van de pilot om je te motiveren om vooral dóór te kijken.
ZET 'M LEKKER HARD ! Niet omdat het zo goed is maar je gaat er vanzelf satanisch van schaterlachen...
BIATCH !!!
Wat YT prompt eruit gooit wegens copyrights...
Ik hoop dat je 'm hier kunt bekijken.
En dan...jaha ! Dat had Walter allemaal niet kunnen bedenken.

Hierbij een muziekje uit het einde van de pilot om je te motiveren om vooral dóór te kijken.
ZET 'M LEKKER HARD ! Niet omdat het zo goed is maar je gaat er vanzelf satanisch van schaterlachen...
BIATCH !!!
Wat YT prompt eruit gooit wegens copyrights...
Ik hoop dat je 'm hier kunt bekijken.
Haha, nou dat is inderdaad een baas scene hoor
Bedankt Dr. ga gewoon verder met kijken. 

- Dr. Strangelove
- Regisseur
Yo, get ready to count down THREE - TWO - ONE to the start of the Final Eight ! Yo.
Yo bitches ! <---- Just click it already biatch !
Short re-cap which lasts as long as one sniff of the blue stuff:
Yo bitches ! <---- Just click it already biatch !
Short re-cap which lasts as long as one sniff of the blue stuff:
Ken je deze al Doc?
Brrrr, wat heerlijk weer zeg! Als je zoveel maanden wacht op een nieuwe aflevering, ben ik al gauw bang dat 'ie tegen valt, maar nee... Kippenvel. 

Maanden? Ik heb bijna een jaar gewacht....
Maar man man, hij was GENIAAL
Stuk met

Maar man man, hij was GENIAAL

Spoiler
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Tja, het valt toch niet te ontkennen dat de schrijvers hun niveau vasthouden in de serie en het (dramatische) verhaal de doorslag laten geven.
Zo goed hoe de serie veelal een laag tempo aanhoudt met uitgesponnen scenes en een verhaal waarbij een (min of meer) logisch verloop niet door de plee is gespoeld.
Het zal pijn doen als deze LAATSTE afleveringen voorbij zijn maar ik ben blij dat de makers de moed hebben om er een punt achter te zetten.
Zo goed hoe de serie veelal een laag tempo aanhoudt met uitgesponnen scenes en een verhaal waarbij een (min of meer) logisch verloop niet door de plee is gespoeld.
Het zal pijn doen als deze LAATSTE afleveringen voorbij zijn maar ik ben blij dat de makers de moed hebben om er een punt achter te zetten.
Spoiler
Holy F..... Wat een kippevel einde. Voor mij gevoel een van de beste bedreigingen in de geschiedenis van series...