Breaking Bad

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Breaking Bad

Bericht door Axeqlusive » 04 okt 2013 10:19

Ik schaar me hier wel achter Doc. trouwens. Als een serie nou lopende is en je de huidige aflevering niet tot in detail hier spuugt, lijkt me logisch. Maar het is wel een forum en dat is toch actueel. Mensen praten over wat er op dat moment gebeurd in een serie. Dus als je dan, zoals bobocad, een seizoentje of wat achterloopt is het aan te raden om óf die topic te mijden óf de spoilers ter kennisgeving aan te nemen. Mij overkwam hetzelfde toen ik vorig jaar The Wire ging kijken.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 04 okt 2013 10:57

Overigens is het bij BB ook nog 's zo dat ook als weet wát er gaat gebeuren, je niet zo gauw weet wanneer en hoe.
En dat is best een prestatie bij een serie die toch een behoorlijk nuchtere ontwikkeling doormaakt met allerlei dagelijkse beslommeringen en niet graait naar sensationele maar al te makkelijke buitensporige bokkensprongen.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Breaking Bad topic spoilervrij houden graag!!!!!!!

Bericht door bobocad » 05 okt 2013 16:49

Dr. Strangelove schreef:Tja, ik heb wel begrip voor je streven om geen spoilers tot je te willen nemen maar je mag je dan ook afvragen wat je dan doet in dit topic over de serie die net haar vijfde en laatste seizoen heeft uitgezonden terwijl jij net het tweede seizoen hebt bekeken.
Dat dacht ik al dat je zo'n antwoord zou gaan geven. Het is alsof ik tegen een muur praat.

Hieruit concludeer ik dat ik niet WELKOM ben in deze topic! Laat staan andere nieuwe mensen die deze serie nog willen gaan volgen. Wat is je stomme excuus. Ach ja. De serie is afgelopen dus we kunnen spoilen wat we willen. Nou mooi is dat. Mag ik pas terugkomen als ik alles heb gezien van BB! Nou ja zeg. En dan heb jij nog het lef om te zeggen waarom IK mij moet gaan afvragen wat ik hier doe! Hoe durf je! En dat noemt zich een moderator van deze forum.
In een dramaserie als BB gebeuren er verwachte en onverwachte dingen op een bepaald moment in de tijd. Dat familiegeheimen altijd een grote kans hebben om blootgelegd worden is dan ook een logische en organische ontwikkeling. Met name op een langere termijn als vijf seizoenen.
Leuk dat je het op zo'n manier probeert goed te praten. Mag ik graag mijn eigen conclusies trekken voor deze serie. Daar heb ik je hulp niet bij nodig.
Wil je de kans minimaliseren op het tegen een - grote of kleine - spoiler aanlopen dan zou ik dat topic vermijden of in ieder geval erg omzichtig bekijken.
Ik zie je dan ook niet als een zeikerd maar je pist wellicht zelf ietsjes over de rand. :wink:
Nogmaals waarom moet ik deze topic gaan vermijden dan! Mag ik hier pas komen als ik alles heb gezien. Waar slaat dit op! We hebben niets voor niets een spoilerknop!!!!!
Nu is het zo dat dit topic zeer weinig of geen inhoudelijke informatie prijsgeeft.
Ik ben van mening dat de bovenstaande foto's die status niet bijzonder aantasten.
Oh nee! Ik heb nog een voorbeeld. Je ziet een foto van
Spoiler
Gus
.
Tel daarbij op Season 2 Episode 11 Mandala. Walt en Jesse zijn bij
Spoiler
Los Pollos
.
Ze zijn daar om
Spoiler
iemand te ontmoeten. Ze weten niet hoe hij eruit ziet
. Guess what. Ik wel. Waaom dankzij je foto. En dat geld ook voor nieuwe mensen. Toen die aflevering keek, wist je schijnbaar ook niet dat het
Spoiler
Gus
moest zijn. Natuurlijk zien we later wie het echt is, maar helaas de "verassing" is al weg.
Maar goed, ik heb al een spoilerwaarschuwing in rood toegevoegd om toevallige passanten te waarschuwen.
En dat rechtvaardigd jouw post. Tuurlijk!
Beter was geweest om (naast de spoilerwaarschuwing) gewoon url's neer zetten!!
Maar nee....foto's plaatsten met een onopvallende mini spoilerwaarschwing wiens helft bestaat uit stomme grappen. Ik vraag me dan ook af of je werkelijk een keer serieus kan zijn!
Ajb haal die foto's (al zijn ze op de vorige pagina). Het gaat om het prinicpe spoilervij en dat kan makkelijk gedaan worden in deze topic. En dat geld alleen voor mijzelf, maar ook voor anderen (zelfs mensen die niet lid zijn, maar als gast FT topics lezen).
Axeqlusive schreef:Ik schaar me hier wel achter Doc. trouwens. Als een serie nou lopende is en je de huidige aflevering niet tot in detail hier spuugt, lijkt me logisch. Maar het is wel een forum en dat is toch actueel. Mensen praten over wat er op dat moment gebeurd in een serie. Dus als je dan, zoals bobocad, een seizoentje of wat achterloopt is het aan te raden om óf die topic te mijden óf de spoilers ter kennisgeving aan te nemen. Mij overkwam hetzelfde toen ik vorig jaar The Wire ging kijken.
Dat je hier achterstaat is logisch, want jij hoort gewoon bij het FT vriendenkliekje van de doctor. Natuurlijk lul je gewoon lekker mee.

Aangezien ik niet bij jullie FT innercicle hoor, houden jullie daar geen rekening mee met mensen buiten jullie kring. Stelletje egoisten zijn jullie. Vind je het gek dat deze forum zo rustig is.

Het enige wat ik dan vraag is hou rekening mee met anderen die "nieuw" zijn met Breaking Bad.
IS DAT ZOVEEL GEVRAAGD! Of moet ik maar gewoon mijn bek dicht houden en oprotten van deze forum, omdat ik niet bij jullie innercircle hoor.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 05 okt 2013 21:43

Je slaat nu nogal door en daar ga ik hier niet verder op in.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 06 okt 2013 12:18

Kan het niet laten om er nog even op in te haken....... het valt nou eenmaal niet mee om over een serie als Breaking Bad te discussiëren zonder te spoilen! Dan kun je iedere reactie wel in spoilertags gaan zetten, wordt een fraai topic dan :-?. Bovendien is het logisch dat er een week na de finale volop over gesproken wordt!

Mijn advies: ga als de bliksem verder met de serie en vermijd nog heel ff het BB topic :+

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Breaking Bad topic spoilervrij houden graag!!!!!!!

Bericht door Axeqlusive » 06 okt 2013 20:17

bobocad schreef:Dat je hier achterstaat is logisch, want jij hoort gewoon bij het FT vriendenkliekje van de doctor. Natuurlijk lul je gewoon lekker mee.

Aangezien ik niet bij jullie FT innercicle hoor, houden jullie daar geen rekening mee met mensen buiten jullie kring. Stelletje egoisten zijn jullie. Vind je het gek dat deze forum zo rustig is.
Que :-?
Nou denk dat iedereen die hier al iets langer rondloopt weet dat Doc. en ik bepaald niet de grootste vinden zijn, vaak zelfs recht tegenover elkaar staan. Maar goed, om even terug te komen op het punt van jou: ik vind dat je je punt nu een beetje met een verkeerde toon duidelijk aan het maken bent.

Nogmaals, ik snap je punt. Maar wat verwacht je dan? In de topics wordt steeds al het actuele besproken en ergens lijkt me dat logisch. Waarvoor kom je dan hier kijken? De synopsis is je ondertussen wel bekend toch?

Spijtig dat je gelijk mensen tot groepen gaat rekenen. Ik behoor tot het kliekje dramaqueens van Kyrill notabene! :)

Swampman
Filmster
Filmster

Bericht door Swampman » 06 okt 2013 23:57

Zojuist seizoen 5 afgesloten met een uitermate bevredigend gevoel. Wat een prestatie van formaat om ieder seizoen het vorige te laten overtreffen met als hoogtepunt dit geniale laatste seizoen. Absolutely flawless. _O_

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 23 okt 2013 14:46

Te leuk om niet te delen :)

Afbeelding
klik !

Afbeelding

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 03 nov 2013 23:39

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 18 nov 2013 10:21

• Malcolm's Breaking Bad Dream !
Now that we're both up...
I'm the one who's knocking.

Spoilers?
Neh ! But peanuts particles can remain.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 02 feb 2014 10:52

Heb eindelijk seizoen 1 gekeken en ik vind er tot nu toe niet veel aan. Die zwager van hem is wel grappig, das het enige. Walt die sterft aan kanker, mongole zoontje, wijf wat totally fucked is, pussy drugsdealer en psycho kingpin... who cares weet je. Vol gas gaan met die serie, dit start allemaal zo traag op. Maar na een beetje doorlezen van dit topic en die laatste foto's met bergen geld in die garagebox en bakken met meth moet het toch wel een keer goed worden lijkt me :Y More money more problems :)

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 04 feb 2014 19:37

Toch stiekem wel een leuke serie, bijna aan het eind van seizoen 2. Weet ook al hoe het afloopt dus kan zo eerst het laatste seizoen kijken en dan weer middenin verder gaan, denk dat dat ook geen zak uitmaakt :P

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 05 feb 2014 00:28

Geniet nou gewoon van de prachtige, logische opbouw die toch telkenmale weer verrast en altijd interessant blijft.

Eindelijk 's een serie die ruim de tijd neemt om een verhaal tot ontwikkeling te laten komen met uitstekende acteurs, goede muziek, mooie beelden, humor, spanning enz. en niet gaandeweg verslapt en zo week als diarree wordt zoals zoveel andere series.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 05 feb 2014 17:12

Er zit iets groens in je gekke baardje :D

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 05 feb 2014 17:20

Net het eerste seizoen afgerond en het smaakt naar meer, moet me goed inhouden om niet alles binnen een week te bekijken, maar ik doseer rustig. 1 à 2 afleveringen per week, kan ik er langer van genieten.

Plaats reactie