How I met your mother

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Rem
Regisseur
Regisseur

Re: How I met your mother

Bericht door Rem » 04 apr 2014 16:22

Haha, ik moet alleen seizoen 9 nog kijken, maar dat voorspeelt niet veel goeds. :D

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 20 aug 2014 12:40

Van start gegaan met seizoen 9. Het is te kijken, af en toe grappig. Maar echt heel leuk is het nog niet.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 02 sep 2014 21:35

Eindelijk klaar! Ben blij dat ik deze serie heb gevolgd en ben blijven volhouden met kijken. Er waren wel eens wat mindere gedeeltes. Ook in seizoen 9 was dat zo. Vooral in het begin kwam het niet echt los. Uiteindelijk vond ik het wel een heerlijk seizoen weer en wat was de rol van de moeder toch leuk! Heerlijke serie, zeker de moeite waard (ondanks de mindere momenten), echt een serie waarin liefde op een uiterst romantische manier wordt nagejaagd/behandeld. Dat vind ik wel tof. Ook de andere thema's zoals vriendschap worden op een toffe manier behandeld.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 06 sep 2014 20:33

En je vond het einde niet een enorme tegenvaller die tegen het hele idee van de serie indruist?

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 07 sep 2014 18:08

Dat einde was inderdaad complete bullshit. }:

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 07 sep 2014 20:21

Heb d'r eigenlijk niet te lang bij stil gestaan. Het was echt een flinke tijd geleden dat ik seizoen 1 t/m 8 had gekeken. Zaten verderop steeds meer dalen in de serie, maar vond over het algemeen seizoen 9 wel weer tof. Vooral de moeder vond ik echt een geweldig personage. Zeker daarom vind ik het wel jammer, maar op zich is het nou niet dat ik het in de weg heb laten staan van m'n redelijk positieve gevoel bij seizoen 9 (en meer algemeen, de serie). Snap goed dat andere kijkers dat wel kunnen hebben hoor. Ik heb d'r gewoon lekker niet teveel over nagedacht. :wink:

Frankenstein
Bijrol
Bijrol

Bericht door Frankenstein » 16 okt 2014 09:27

Seizoen negen was inderdaad echt RUK. Veel te veel sentimenteel gedoe (hallo, keken we niet naar een comedy?) en het einde is echt om te janken zo slecht. Gewoon afgeraffeld. Heel zonde. :r
Verder vind ik het een topserie, met alleen maar leuke personages, maar seizoen negen hadden ze beter niet kunnen draaien.

Plaats reactie