Ik ben vorig jaar November begonnen met het kijken van de serie en heb inmiddels alle seizoenen (met Nl subs) in huis.
De hoofrollen worden vertolkt door Charlie Sheen die Charlie Harper speelt, John Cryer die Alan Harper speelt en Angus T Jones die Jake Harper speelt.

Van links naar rechts:
Alan, Jake, Charlie
De serie is begonnen in 2003 en er zijn inmiddels 7 seizoenen gemaakt en 152 afleveringen. Het is een zeer goed bekeken serie in de VS dus voorlopig worden er nog wel nieuwe seizoenen van gemaakt.
Het verhaalt speelt zich af in en rond Malibu (Californie).
Het hoofdthema van de serie is seks en familierelaties.
Hoodlijnen:
Charlie is een vrijgezelle jingle- en reclameschrijver. Hij is behoorlijk aan de alcohol en zijn leven bestaat voornamelijk uit het hebben van seks. Hij doet het namelijk erg goed bij de vrouwen.
Alan is een neurootische controlfreak die net gescheiden is van zijn vrouw met wie hij een kind heeft, namelijk Jake Harper. Hij is vaak nogal soft voor zijn ex-vrouw en dat is iets wat Charlie niet begrijpt. Daarnaast is hij chiropractor.
Alan en Charlie in het bijzonder hebben beiden een hekel aan hun moeder. Vooral omdat ze zich niet veel van hen aantrok toen ze klein waren en ze was voornamelijk bezig met het slijten van echtgenoten.
Jake is het typische Amerikaanse jongetje. Hij is lui, houdt voornamelijk van televisie kijken en gamen en is dol op lekker eten. Verder is hij ook niet echt goed op school.
Alan en Jake (sweekends) wonen in bij Charlie omdat Alan's vrouw, Alan zijn eigen huis heeft uitgezet en hij heeft geen geld om een ander huis te kopen.
Andere belangrijke rollen zijn er voor de huishoudster (Bertha), het buurmeisje (Rose), de ex-vrouw van Alan (Judith) en de moeder van Alan en Charlie (Evelyn).
De hele club:

Verder zijn er heel veel gastrollen. Zoals bijvoorbeeld:

Ik hoef denk ik niet te zeggen wie dit is.

Seizoen 1 t/m 3 is te koop met Nederlandse Ondertiteling. De rest vreemgenoeg nog niet. Die alleen verkrijgbaar via import. Wel jammer.
Maargoed ik denk dat ik het toch maar ga kopen.