Two and a half men

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Two and a half men

Bericht door Sandro » 11 mei 2011 19:57

Blijkbaar is Charlie niet de enige die aan drugs doet daar bij 2,5 man. :D Hoe kom je in godsnaam op Hugh Grant als vervanger zeg.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 11 mei 2011 20:29

Nou inderdaad zeg. Het is misschien valse hoop, maar toch blijf ik voor Charlie Sheen. Het zou jammer zijn als hij zo plotseling weg is uit het verhaal. Hugh Grant is een hele slechte keuze. Je gaat van een stoere badboy die sympathie weet te kweken, naar een flauwe irritante flikker, met alle respect. Maar ik vind die Grant gewoon geen goede acteur. En hij lijkt echt in geen een zin van het woord op Charlie Sheen. Dus, we want Charlie. Dan wordt de serie weer winning. :P

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 12 mei 2011 07:43

Grappige keuze. Of het een goede is, is een tweede...

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 12 mei 2011 08:45

Nee, dit slaat nergens op. Creeër desnoods gewoon een nieuwe serie. Chuck Lorre heeft met Big Bang Theory al bewezen dat het beter kan dan Two And A Half Men.

Hellblazer
Bijrol
Bijrol

Bericht door Hellblazer » 12 mei 2011 09:18

Liever geen Two and a half men meer, dan dat de serie verder gaat zonder Charlie Sheen. Welke acteur ze ook voor hem in de plaats nemen, het is toch niet hetzelfde. Hoogstwaarschijnlijk gaan er dan veel minder mensen naar kijken, en wordt het na 1 nieuw seizoen alsnog gestopt.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 12 mei 2011 09:36

Ik ben het met iedereen eens. Doe dan geen nieuw seizoen van 2,5 men. Het is een leuke serie en ik ga de seizoenen zeker een keer aanschaffen, maar zonder Charlie Sheen blijft er weinig van over. Het was juist het trio wat de serie zo leuk maakte. Haal er één weg en het is klaar.

En wat mensen zo leuk vinden aan Big Bang Theory.... Ik heb het juist wegens de vele positieve berichten meerdere afleveringen geprobeerd, maar ik heb niet meer dan twee keer hoeven glimlachen, dat is niet vaak. :N

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 12 mei 2011 10:03

Als ik dat bericht las dan zou ik uit de geruchtenmachine alleen Woody Harrelson wel een leuke keuze vinden. Al lijkt die er ook geen reet op.
@Tim: Kijk het vooral nog een paar keer. The big bang is echt een serie die je een beetje moet leren kennen. Iets wat ik bij Two and a Half men bijvoorbeeld niet nodig had, maar bij The big bang theory wel een beetje had. Dan wordt het uiteindelijk echt steeds leuker. :P

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 12 mei 2011 12:30

Mmm... Misschien werk zoiets toch wel. Dat Grant een soort neef o.i.d. is uit Engeland ofzo?
Hem die rol van Charlie laten spelen lijkt me inderdaad geen goed idee...

Sheen heeft tenslotte ook Micheal J. Fox ook prima vervangen in Spin City, dus waarom niet?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 12 mei 2011 13:04

Toch niet:
Rich Art schreef:'Hugh Grant bedankt voor rol Charlie Sheen'

AMSTERDAM - Hugh Grant is in beeld geweest om Charlie Sheen te vervangen in de comedyserie Two and a Half Men. De Britse acteur heeft enkele keren met de producent van de serie gesproken, maar trok zich uiteindelijk terug uit de onderhandelingen.

Volgens de Amerikaanse entertainmentwebsite Deadline heeft Grant de afgelopen maand twee keer met producent Warner Bros om de tafel gezeten. De onderhandelingen verliepen voorspoedig, totdat Grant eerder deze week liet weten niet langer geïnteresseerd te zijn.
"Het ging niet om geld. Hij ziet tv toch niet zitten, omdat het maken van 24 afleveringen per seizoen erg vermoeiend werk is", zegt een bron.

Two and a Half Men-hoofdrolspeler Charlie Sheen werd in maart de laan uitgestuurd door Warner Bros, vanwege zijn roerige privéleven. De producent en zender CBS willen doorgaan met de succesvolle serie en zijn daarom op hard zoek naar een nieuwe hoofdrolspeler.
Grant is vooral bekend van romantische komedies als Four Weddings and a Funeral en Notting Hill. Zijn laatste film, Did You Hear About the Morgans? uit 2009, was zowel bij critici als aan de kassa geen succes.

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 13 mei 2011 09:46

Het is Ashton Kutcher geworden. Ik volg de serie niet echt, kijk het af en toe op TV. Maar ben toch wel benieuwd hoe ze Charlie er uit gaan schrijven, en hoe dit uit gaat pakken.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 13 mei 2011 09:53

Ashton Kutcher?!?!? Niet?!?!? WTF!

Ashton Kutcher was leuk in That 70's Show en in Dude Where's My Car kon ik ook wel om hem lachen. Voor de verder rest, nee! The Butterfly Effect is een goeie film, maar al hadden ze Kutcher vervangen voor een betere acteur dan was de film er alleen maar op vooruit gegaan. Ik ben dus geen fan van Kutcher en zie hem Sheen niet echt vervangen. Als dit waar is wordt dit geheid een flop!

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 13 mei 2011 09:56

Mmm... Dan had ik nog liever Grant gehad...

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 13 mei 2011 10:12

Ik vind Sheen ook geen geweldige acteur, maar omdat de hele serie om zijn echte persoon ging paste dat allemaal wel leuk. Goed mogelijk dat ze hetzelfde met Kutcher gaan doen. Je moet in elk geval het karakter van Charlie wegzetten, want dat wordt heel anders. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen, wat er met Charlie is gebeurd dat ie weg is en welke rol Kutcher neemt. Want een broer kan niet, maar hij moet dan wel in dat huis gaan wonen.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 13 mei 2011 10:16

Of Alan zoekt een huisgenoot om de huur te kunnen betalen nadat Charlie een vrouw achterna is gegaan ofzo? Dan komt hij Kutcher tegen op zijn pad die bij hem en zijn zoom intrekt.

Ach, als ze maar iets origineels verzinnen...

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 13 mei 2011 12:53

Wat een stomme keuze is dit ook zeg. Ik vind Kutcher nooit écht grappig. Als Charlie er dan uitgeschreven wordt ben ik wel benieuwd. Misschien gaat hij dan wel trouwen met Rose, Chelsea of toch Mia? Of misschien houdt z'n lever er toch mee op, maar dat denk ik toch niet gezien de uitlatingen daarover in de serie. Als het maar een mooie afsluiting is. :P

Plaats reactie