Two and a half men

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Two and a half men

Bericht door ErikSchierboom » 13 mei 2011 13:25

Kutcher, jaikes. Die is zo niet grappig, omdat hij ook altijd zijn typetjes op dezelfde manier speelt.

Hellblazer
Bijrol
Bijrol

Bericht door Hellblazer » 13 mei 2011 13:55

Ashton Kutcher? Ik moet maar zien of het een goede toevoeging is voor de serie... Het enige waar ie echt goed in is, is domme, niet al te snuggere typetjes neerzetten. Maar zo is Jake al in de serie.
Ik denk toch dat het zonder Charlie Sheen minder wordt, maar we zullen zien...

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 13 mei 2011 16:03

Dus jullie beweren dat deze serie nóg slechter kan worden? :-?

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 13 mei 2011 18:36

Colonel_Kurz schreef:Dus jullie beweren dat deze serie nóg slechter kan worden? :-?
:D

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 13 mei 2011 20:24

Colonel_Kurz schreef:Dus jullie beweren dat deze serie nóg slechter kan worden? :-?
Tssss.... Kssst, weg uit dit topic. :B:

Tja, Ashton Kutcher is niet mijn ding maar in Dude where's my car was hij wel grappig. Maar hij is inderdaad alleen grappig als hij dom doet. Je zou Charlie weg kunnen laten door inderdaad Alan bij iemand anders te laten intrekken. Kan weer een hoop nieuwe grappen opleveren natuurlijk. We zien wel hoe het loopt.

I_am_Batman
Bijrol
Bijrol

Bericht door I_am_Batman » 04 nov 2011 12:53

Ik ben een tijdje van Filmtotaal afgeweest, het nieuws natuurlijk wel blijven volgen :D

Ik kan maar 1 ding eigenlijk zeggen na 8 seizoenen te hebben gelachen. Dit 9e seizoen, en ik heb de eerste 6 afleveringen gezien, is gewoon ronduit dramatisch !

Als onderbouwing wil ik graag kwijt dat Kutcher en Cryer teveel op elkaar lijken, qua de persoon die ze moeten spelen. Ze zijn geen tegenpolen zoals Charlie & John waren. Er is geen chemie tussen die twee en Kutcher & Cryer zijn samen onzeker en waar de makers van de serie helemaal de fout in gaan is dat ze Kutcher het merendeel in zijn blote *** laten rondlopen en hem door de andere castleden de hemel inprijzen. Waarom ze dat doen zou voor mij een raadsel blijven :} . Om Sheen te doen vergeten denk ik zo maar bij mij gaat dat er niet in.

Mijn type "acteur" zal Aston Kutcher dan wel nooit worden! Ik ben blij dat ik de 8 eerste seizoenen op mijn externe harde schijf heb staan. De makers zouden er goed aan doen om de serie stil te leggen.

Ik kijk uit naar Anger Managment die Sheen gaat doen!
Laatst gewijzigd door I_am_Batman op 04 nov 2011 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.

FilmIsKing
Figurant
Figurant

Bericht door FilmIsKing » 04 nov 2011 14:00

Niemand kan vervangen Charlie. Maar de show is nog echt cool. :+ :+

I_am_Batman
Bijrol
Bijrol

Bericht door I_am_Batman » 04 nov 2011 14:47

FilmIsKing schreef:Niemand kan vervangen Charlie. Maar de show is nog echt cool. :+ :+
En mag ik misschien vragen wat jij (nog) cool vindt aan deze serie, seizoen 9 ? :D Please explain if you will!

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 04 nov 2011 15:50

Anger Management lijkt mij ook wel leuk ja.

TheGoblin
Bijrol
Bijrol

Bericht door TheGoblin » 07 nov 2011 10:29

Vind de nieuwe season echt dramatisch,.,... maar echt.. Had de oude boxen nog thuis die ik had besteld met een groupon aanbieding op bol.com.. maar nu ik de nieuwe seizoenen heb gezien, heb er geen behoefte meer aan om mijn collectie van dvdvoxen compleet te maken.
Laatst gewijzigd door TheGoblin op 10 jan 2012 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 07 nov 2011 10:30

Vanaf morgen op Veronica toch?? Dat is mijn sportavond... Dan kom ik er nog niet achter of het wat is?!?

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 07 nov 2011 10:59

Ik zal er ook eens naar gaan kijken. De serie zal wel een heel ander karakter krijgen nu die twee tegenpolen er niet meer zijn.

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 07 nov 2011 12:59

Ik heb de openingsaflevering van het nieuwe seizoen gezien, omdat ik wel benieuwd was hoe die overgang precies gemaakt zou worden. Moet zeggen dat die dood en de luchtige manier van omgaan daarmee wel erg bizar is, omdat dit een soort serie is waar dat eigenlijk nooit zal gebeuren met een belangrijk karakter. Ze gaan er uiteraard vanuit dat iedereen weet van de uitspraken en ontslag van Charlie Sheen, maar mocht je dat totaal niet hebben gevolgd dan zit je toch even te kijken 'wat is dit in godsnaam'. Snap wel dat ze hem dood hebben laten gaan, om elke speculatie van een terugkeer uit te bannen. Toch blijf ik het totaal niet passend vinden. Kutcher deed het nog wel oké vond ik, maar Sheen en Cryer waren zo op elkaar ingespeeld dat dit maar moeilijk zal wennen.

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 09 nov 2011 00:04

Heb vanavond de openingsaflevering van het nieuwe seizoen met Kutcher gezien en heb nog steeds wel gelachen, maar ik heb Charlie wel erg gemist, je mist toch die interactie tussen de tegenpolen van Charlie en Alan en de narcistische gevatte opmerkingen van Charlie tegenover Alan.
Kutcher's personage Walden is een rijke dombo die ook alle vrouwen zo in bed krijgt. En dat werkt niet echt goed, omdat we al een dombo hebben in de persoon van Jake. Walden is als het ware een volwassen versie van Jake, of beter gezegd, een combinatie van Charlie en Jake. Dat past niet echt in de serie.
Wel leuk nog om alle vrouwen waar Charlie wat serieuzer mee was, zoals Mia, Chelsea en Courtney in de kerk te zien bij de rouwdienst. Ik blijf wel kijken, maar het is lang niet zo leuk meer.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 25 nov 2011 09:22

Ik heb net de eerste drie afleveringen gezien. Ik moet zeggen dat het mee viel. Natuurlijk mis je Charlie en moet Kutcher nog in de serie groeien maar het is nog steeds best grappig. We zullen zien waar dit heen gaat.

Plaats reactie