The Walking Dead

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Swampman
Filmster
Filmster

Re: The Walking Dead

Bericht door Swampman » 06 apr 2014 16:45

Vind het al 4 seizoenen lang een erg vermakelijke serie. Complimenten voor de mensen van de make-up want de zombies blijven er geweldig uit zien. Het is trouwens toch prijzenswaardig dat er eindelijk eens een volwassen TV serie wordt gemaakt in het horror/zombie genre. En nee, dit haalt niet het niveau van een Breaking Bad of The Sopranos, maar het blijft lekkere onderhoudende tv en daar is niets mis mee. En wanneer je het bagger vind dan kijk je toch niet.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 11 jun 2014 07:28

Goed nieuws voor Dr. Strangelove :)
De Amerikaanse horrorserie The Walking Dead krijgt er nog zeven seizoenen bij. Dat zei producent David Alpert tijdens een paneldiscussie, schrijft de Amerikaanse site Indiewire. Het vijfde seizoen van de serie waarin zombies de wereld overspoelen gaat in oktober van start.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 11 jun 2014 08:16

Nou, dát ga ik echt niet volhouden hoor!
Tenzij de serie eindelijk 's kloten mét haar gaat groeien.

Kom op zeg: 'The horror, the horror... '

Ergens hoort het misschien wel bij de zombieprincipes.
Zombies zijn traag, dom en fantasieloos maar ze winnen vaak omdat ze in overweldigende aantallen aaneenhoudend en onvermoeibaar aanvallen.

Of je wilt of niet, uiteindelijk grijpt het je naar de keel.

Toch zou ik wel een weddenschap willen aangaan dat een vervolg van zeven seizoenen teveel gaat blijken te zijn.
Kom nou, in jaar tijd verandert er zoveel!
Ik bedoel: zeven jaar geleden keken we naar de schuddende tieten van Tatjana in Flodder en z/w heupgewieg van Shirley Temple...
Nee, er moet meer te bereiken zijn.

Ik voel me nog behoorlijk mentaal stabiel maar als we nog zeven seizoenen week en stinkend rottend vlees voorgeschoteld krijgen uit de uitgekouwde, zouteloze keuken van TWD dan ga ik toch 's op reis naar Amerika om zelf 's wat af te knallen. :}
And I ain't talkin' friggin' zombies...

kefke96
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door kefke96 » 11 jun 2014 20:18

Hoewel ik de serie heel goed vind, ben ik toch ook bang dat het minder goed zal worden, ze kunnen inderdaad nieuwe personages blijven brengen, maar op dit tempo is binnen enkele seizoenen iedereen uit de originele cast dood, maar al bij al denk ik niet dat ik het snel beu word.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 14 okt 2014 17:01

En we zijn terug voor het 5e seizoen
en oh dank u! de allereerste aflevering zit al vol met spanning, actie,gore, drama en emotie...
Damn man! Zeer goeie aflevering die toch al een heel deel opheldert van de seizoensfinale.
Maar de geschiedenis van
Spoiler
de Terminus
interesseert me niet echt...
Spoiler
Zij waren vroeger gemarteld en geslacht,dus doen zij het nu?

Einde was zeer Emotioneel ;')
Seizoen 5 beloofd weer een goeie ouwe Zombie Road Trip te worden :)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 10 nov 2014 23:45

Het seizoen begon zo sterk, maar de laatste aflevering was nogal saai.. En de onverwachte onthulling op het einde was niet bepaald... onverwacht. Die van vorige week was trouwens ook niet erg boeiend.

kefke96
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door kefke96 » 11 nov 2014 00:28

Ik vond het geen slechte aflevering, heb de comics voor een groot deel gelezen, dus ik wist het natuurlijk al. Tot nu toe heel blij met het seizoen, die van vorige week en deze week waren iets minder actievol, maar dat moet ook natuurlijk voor het verhaal. Mij hoor je niet klagen :D

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 11 nov 2014 11:04

Dat ongeluk.... :-?

Die hobbit is
Spoiler
géén rocket scientist
maar wel een groezelige voyeur... :-?

En Duke Nukem paart met Lara Croft... :o

Ja, ze laten geen mogelijkheid onbenut om de verhaallijn krokant heet op spanning te houden... :N

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 11 nov 2014 11:10

GOh jah :) vind de laatste 2 afleveringen alvast beter dan die in het begin van het vorige seizoen met dat virus...
Nu zijn ze tenminste in beweging.
En de aflevering van Beth was toch spannend? Je wist niet bij wie ze nu was terechtgekomen en ze probeerde te ontsnappen
Maar als je het toch zo saai vond... volgende week moet het wel een goeie aflevering worden, denk ik.
Want dan komen we er achter wat Daryl en Carol hebben meegemaakt en wie tegen het einde met Daryl terugkeert naar de groep... want
Spoiler
oftewel Beth of Carol zou dood zijn...
Ik gok jammer genoeg op die eerste :S

Ben wel benieuwd wat hun doel nu gaat worden nu DC niet meer noodzakelijk is... ik zou het niet zo heel interessant vinden (maar wel logisch) moesten ze weer ergens een goede plaats vinden om daar te blijven leven (zoals in gevang)

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 14 nov 2014 14:48

Ik moet eerlijk zeggen dat ik seizoen 5 tot nu toe ook wel erg goed vind. Het tempo ligt over het algemeen een flink niveau hoger en daar ben ik heel blij mee. Ik vind alleen die aflevering van vorige week waarin Beth centraal stond zeer matig. Beth ligt mij gewoon totaal niet. Ik vind haar een heel oninteressant personage. En als een aflevering dan volledig om haar draait, tsja dan heb ik daar wat moeite mee.

Daarnaast vind ik die community waarin zij beland is ook niet heel boeiend vooralsnog. Die donkere gast wat naar het schijnt de hoofdrol speelde in Everybody Hates Chris, vind ik wel een goede acteur. De rest was oke, maar het boeit me gewoon niet zo.

Hopelijk neemt die community dus niet al te veel tijd in beslag.

De aflevering van afgelopen Maandag vond ik prima. De twist zag ik namelijk al van veraf aankomen
Spoiler
ik wist dat Eugene maar wat aan het lullen was, en dat het zombieprobleem niet te fixen is. Sowieso kunnen ze dat niet doen want dan hebben ze geen serie meer. En Eugene gaf zulke vage hints over wat de oplossing nou eventueel zou zijn.
Daarnaast vind ik de stukjes waarin
Spoiler
het verleden van Abraham aan bod kwam ook niet zo tof. Wel super dat ze wat meer over dat personage vertellen, alleen vind ik het wel wat vaag de manier waarop ze dat deden. Het begon met dat moment dat hij die gast in elkaar aan het beuken was, vervolgens verlaat als het goed is zijn gezin Abraham omdat ze bang voor hem waren volgens mij. Maar dat is nergens echt duidelijk. Waren dat idd zijn kids? Waarom beukte hij die gast in elkaar? Als dat zijn gezin was, waar zijn ze nu?
Kortom teveel vragen, te weinig antwoorden. Hopelijk komen ze daar nog mee.

En dan is ook nog de grote vraag,
Spoiler
waar gaan ze nu met deze serie naartoe? Aangezien ze nu die Eugene twist al onthuld hebben. Team Abraham/Eugene heeft nu geen doel meer namelijk. En de rest eigenlijk ook niet. Het enige wat nu nog speelt is dat Beth verhaal.
Dus ik vrees dat dat de cliff gaat worden. Ik hoop het niet!

kefke96
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door kefke96 » 14 nov 2014 18:27

Ik ben redelijk zeker dat Abraham
Spoiler
zijn familie dood is, dat zag je in de flashback, toen wou hij zelfmoord plegen, en net op dat moment kwam Eugene af met zijn "missie".

Als ik hun was, zou ik
Spoiler
als ik dichtbij Washington was, gaan kijken, wie weet is er wel een legerbasis, in 1 van de grootste steden van Amerika.

Daryl kwam niet alleen terug, dus we zullen nu wel zijn verhaal zien, wat er met Carol gebeurd is, en dan zal Rick zijn groep wel problemen krijgen met die van het ziekenhuis, al lijken die niet zo sterk als Rick zijn groep.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 14 nov 2014 21:38

Ik denk juist dat we in de volgende aflevering gaan zien wat Daryl en Carol hebben uitgestoken, namelijk
Spoiler
die dudes achtevolgt van het ziekenhuis... Ze zullen Carol te pakken krijgen en Daryl zal haar gaan redden... Maar Carol of Beth zal tijdens deze missie sterven...

En dan zullen we op het einde van die aflevering zien wie er samen
Spoiler
met Daryl aankomt bij Rick z'n groep

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 25 nov 2014 21:52

xx Spoilers xx S5E7

Verdorie... begin wel een beetje nijdig te worden dat ze die Face-Off tussen Ricks groep en die andere maar blijven uitstellen...
Dacht namelijk dat dit in s5e7 zou gebeuren (want in s5e6 dacht ik dat Daryl en Carol het zouden oplossen, maar niet dus...)
Waarschijnlijk zullen ze de mid-season finale extra spannend willen maken... Maar mij irriteert het vooral dat er zo weinig is gebeurd deze aflevering... }:

kefke96
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door kefke96 » 26 nov 2014 13:43

OOK SPOILERS

Vond het wel spannend, de politiemannen ontvoeren, ook tof dat Rick niet langer "Ricktatorship"houdt, maar dat hij naar de mening van Tyrese en Daryl luistert.

Kan iemand trouwens zeggen met wie Daryl nu terugkwam in E5 geloof ik? Op het einde van die episode zegt hij tegen iemand, "Okay, Come out." En dat was toen Daryl terugkwam zonder Carol, al wisten we toen nog niet dat Carol was omvergereden

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 26 nov 2014 15:02

kefke96 schreef:Kan iemand trouwens zeggen met wie Daryl nu terugkwam in E5 geloof ik
Dat gastje dat Beth heeft helpen ontsnappen en toen zij achterbleef?

Plaats reactie