The Big Bang Theory

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Rem
Regisseur
Regisseur

Re: The Big Bang Theory

Bericht door Rem » 12 sep 2011 16:27

Ik vind dat the Big Bang juist op originaliteit van de grappen en chemie wel heel hoog scoort. Dít is toch geniaal?

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 12 sep 2011 18:32

Ik heb weinig originelere series als The Big Bang Theory gezien. Als je weet wat Sheldon gaat zeggen, ben je paranormaal begaafd...of een nog grotere nerd als hijzelf.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 12 sep 2011 19:05

Remon schreef:Ik heb weinig originelere series als The Big Bang Theory gezien. Als je weet wat Sheldon gaat zeggen, ben je paranormaal begaafd...of een nog grotere nerd als hijzelf.
In dat opzicht heb je misschien wel gelijk, maar ik kan om bovenstaand filmpje dan weer niet lachen. Doet me niets, misschien ligt het er aan dat ik voor J.J. Abrams nooit iets met Star Trek heb gehad, maar misschien heb ik gewoon niets met het hele 'nerd'thema. Ieder zo zijn ding zeg maar. :}

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 12 sep 2011 19:33

Remon schreef:Ik heb weinig originelere series als The Big Bang Theory gezien. Als je weet wat Sheldon gaat zeggen, ben je paranormaal begaafd...of een nog grotere nerd als hijzelf.
Maar verder is het een beetje een clichématige sitcom, die ik nou niet echt origineel zou noemen. En de dichtheid van de echt goede grappen is de afgelopen seizoenen toch wel flink afgenomen.

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 12 sep 2011 21:16

Ik vond seizoen vier echt enorm tegenvallen. Het lijkt net alsof ze steeds meer van de geek/nerdheid af willen stappen ten faveure van een wat algemenere sitcom, terwijl dat eerste nou net voor alle leuke grappen zorgt. Ik snap best dat er niet iedere aflevering een Wheaton vs. Sheldon battle kan plaatsvinden, maar zo daalt de serie straks nog af naar het niveau van Two and a Half Men en hou ik het in de toekomst bij de eerste drie seizoenen.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 12 sep 2011 21:20

Tasslehoff_Burrfoot schreef:Wheaton vs. Sheldon battle
... ik vind de Penny vs. Sheldon battles veel meer entertainment :)

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 12 sep 2011 21:23

Die hebben van de hoofdpersonages inderdaad verreweg de beste chemie, maar als levenslange Star Trek fan is Wheaton geweldig.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 12 sep 2011 21:23

Iemand trouwens nog interesse in een leuk T-shirt? Batteries not included...

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 13 sep 2011 07:51

Leukste is inderdaad de interactie tussen Penny en Sheldon, al vind ik Howard ook verschrikkelijk goed. In de eerste seizoenen is het nerd-gehalte een stuk hoger, maar na alles wat ze meemaken (en door Penny) wordt dat sowieso iets minder. Alleen de aflevering waarin Sheldon binnenblijft, en een robot op pad stuurt voor hem, maakt seizoen 4 al geniaal.

PS: Ik vond bovenstaand stukje met Klingon ook niet echt leuk hoor. Vind sowieso die hele comic book guy, en Wheaton minder interessant.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 13 sep 2011 15:26

Remon schreef:Alleen de aflevering waarin Sheldon binnenblijft, en een robot op pad stuurt voor hem, maakt seizoen 4 al geniaal.
Die vond ik ook geniaal. :P

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 13 sep 2011 20:43

Ayciro schreef:Aflevering 11 van seizoen 2 is tot nu toe mijn favoriet (The Bath Item Gift Hypothesis).
Net die aflevering gezien en ik kwam echt niet meer bij kado uitwisselingsscène tussen Penny en Sheldon. :D Toch wel mijn favoriete moment tot nu toe. _O_

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 13 sep 2011 21:05

Remon schreef:Leukste is inderdaad de interactie tussen Penny en Sheldon, al vind ik Howard ook verschrikkelijk goed. In de eerste seizoenen is het nerd-gehalte een stuk hoger, maar na alles wat ze meemaken (en door Penny) wordt dat sowieso iets minder. Alleen de aflevering waarin Sheldon binnenblijft, en een robot op pad stuurt voor hem, maakt seizoen 4 al geniaal.

PS: Ik vond bovenstaand stukje met Klingon ook niet echt leuk hoor. Vind sowieso die hele comic book guy, en Wheaton minder interessant.
Ik ben het helemaal met je eens. Meest leuke is de interactie tussen Penny en Sheldon. Ook tussen Howard en Penny. Wheaton vind ik ook nie zo interessant. Howard vind ik ook geweldig. Leuk dat hij een vriendin kreeg, anderzijds jammer dat ie dan Penny niet meer zo op de kast jaagt met zijn versierpogingen.
Wat ik een ook wel een leuke vind, is de toevoeging van de "Blossom" actrice die ze eerst aan Sheldon koppelden, zij is ook wel lachen.
Ik vind het alleen stom van Veronica dat ze het 4e seizoen in 3 avonden uitzonden, elke avond toen 4 afeleveringen ofzo. Erg gaaf, begrijp niet verkeerd, maar zoiets konden ze beter over een paar weken verspreiden, heb je wat om naar uit te kijken.

Geweldig t-shirt btw met die speaker, dat Raj een x aan had!

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 13 sep 2011 21:11

Wie is Wheaton? Ik zit pas halverwege seizoen 2 dus misschien vandaar.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 13 sep 2011 21:15

Will Wheaton, ooit een 'kindsterretje' in een van de vele startrek series en in deze serie de aarstvijand van Sheldon :)

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 13 sep 2011 21:41

Hmmm, dat staat gek genoeg niet op IMDB. O+

Plaats reactie