Het staat er wel hoor.. maar hij zit maar in een aflevering of 3..Aston schreef:Hmmm, dat staat gek genoeg niet op IMDB.
The Big Bang Theory
Re: The Big Bang Theory
- Tasslehoff_Burrfoot
- Regisseur
Qua credits staat hij ook bij "self", ook al speelt hij meer een boosaardige versie van zichzelf (en het is Wil met 1 l mocht je hem niet kunnen vinden)
Wie weet is Wil wel wecht wo 

Ow, ik zat bij 'Actor' te kijken.Tasslehoff_Burrfoot schreef:Qua credits staat hij ook bij "self", ook al speelt hij meer een boosaardige versie van zichzelf (en het is Wil met 1 l mocht je hem niet kunnen vinden)
Vanavond start van seizoen 5! 

- Decepticon
- Filmster
Op welke zender dan?Remon schreef:Vanavond start van seizoen 5!
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
CBS.Decepticon schreef:Op welke zender dan?Remon schreef:Vanavond start van seizoen 5!
I totally agree. Briljant gewoon.Rem schreef:Die vond ik ook geniaal.Remon schreef:Alleen de aflevering waarin Sheldon binnenblijft, en een robot op pad stuurt voor hem, maakt seizoen 4 al geniaal.

Ja, en deze voor het slapen gaan.

- Decepticon
- Filmster
Weet jij of iemand anders een goeie site voor live-streaming of 1 waar je de nieuwe afleveringen kunt kijken? Op cbs.com kan ik niks kijken, 'The video you have requested is not available for your geographic region' geeft hun player aan. Of moet ik dan een nieuwe Adobe flash player installeren? Want ik heb allang een adobe flash player.Colonel_Kurz schreef:CBS.Decepticon schreef:Op welke zender dan?Remon schreef:Vanavond start van seizoen 5!
Laatst gewijzigd door Decepticon op 29 sep 2011 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ohja, dat heb ik ook zo vaak. Maar ik kan je niet helpen met een andere optie. Ik hou me natuurlijk wel aanbevolen voor de nieuwste afleveringen. 

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Nee, je moet ervoor naar Amerika verhuizen.Decepticon schreef:Of moet ik dan een nieuwe Adobe flash player installeren? Want ik heb allang een adobe flash player.
@Decepticon
Ik heb wel een interessant linkje voor je. Check ff je inbox.
- Decepticon
- Filmster
Thanx!Remon schreef:@Decepticon
Een aantal weken geleden heb ik in no time de eerste drie seizoenen er doorheen gejast, echt heel grappig. Daarna ook seizoen 4 gedaan en kijk nu wel elke nieuwe aflevering van seizoen 5 vlak nadat die uit is, maar wat mij betreft heeft de serie na seizoen 3 de shark gejumpt. Het verschil in kwaliteit komt denk ik vooral doordat ze iets meer een breed publiek willen aanspreken ofzo, het wat minder nerderig werd, en Amy vind ik ook geen leuk personage. Bernadette mag ik dan wel weer.
En Two and a Half Men en dat soort series, daar kan ik echt niks mee.
En Two and a Half Men en dat soort series, daar kan ik echt niks mee.