Modern Family
- sickboy1984
- Regisseur
Modern Family
Nog geen topic voor deze fantastische serie.
http://www.imdb.com/title/tt1442437/
Heerlijke humor, met eindelijk weer eens een goede rol voor Ed O'Neill en Sofia Vergara is gewoon echt een prachtige vrouw.
Nog meer mensen die deze serie volgen.
Heerlijke humor, met eindelijk weer eens een goede rol voor Ed O'Neill en Sofia Vergara is gewoon echt een prachtige vrouw.
- faxanadu1988
- Bijrol
Re: Modern Family
Ik hoor er veel over toch binnenkort eens kijken.
- shaunofthedead
- Bijrol
Jazekersickboy1984 schreef:Nog geen topic voor deze fantastische serie.

- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ook begonnen met kijken en in twee dagen 14 afleveringen gezien. Erg leuke serie, met een originele insteek.
- dragonspirit
- Oscar winnaar
Ik ga hem binnenkort recenseren. Seizoen 1 dan. Mag dus wel weer effe herkijken.patrob schreef:Ook begonnen met kijken en in twee dagen 14 afleveringen gezien. Erg leuke serie, met een originele insteek.

- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Vandaag, ja ik ben beinvloed door de Emmy´s, mee begonnen. Geweldig
.

Heb alleen de pilot gezien, maar die vond ik schrikbarend slecht. Wordt het nog beter, anders haak ik nu af.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Wat vond je slecht?
De hele stijl van filmen, en de grappen. Heb welgeteld 0 keer moeten lachen.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Tja dat is vrij grove kritiek, nee dat verandert dus niet. De stijl van het filmen vond ik verfrissend, de combi sitcom/mockumentary. Het is niet zo dat ik van mn stoel val van het lachen, maar de meeste grappen vind ik geslaagd. En dan het hele sfeertje, het fijne familie sfeertje hangt er zonder dat het klef/moralistisch wordt. Ik erger me soms aan bepaalde personages, maar het fijne is dat ze nooit lang te lang in beeld zijn, lekker veel afwisseling.
Mmm oke. Dan laat ik deze aan mij voorbij gaan. Misschien lag het wel aan mijn stemming, al was die volgens mij niet opzienbarend slecht 

De pilot viel destijds dus vies tegen, maar nu ik het vaak 's avonds op RTL5 zie, vind ik het eigenlijk steeds leuker worden. Nog steeds niet platliggend van het lachen, maar wel wat gniffels waardig 

-
- Figurant
Serieus, briljante serie! Ik kan echt genieten van de hilarische situaties. Deze pagina heeft een recensie die briljant uitlegt wat er nou zo goed aan is:
Serieus, slaat de spijker op z'n kop. Gewoon alles klopt aan deze serie
Serieus, slaat de spijker op z'n kop. Gewoon alles klopt aan deze serie

Voorheen keek ik elke week Modern Family, Parks and Rec en The Office. The Office is al een tijdje gestopt, Parks en Rec begint volgend jaar aan haar laatste seizoen. Alleen Modern Family blijft over :'(