Chuck

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Chuck

Bericht door sickboy1984 » 02 jan 2011 21:47

Ik zag dat er nog geen topic was over deze serie.

Sinds ik pas geleden de eerste afleveringen op comedy central zag, toch maar verder gaan kijken en inmiddels de eerste twee seizoenen gezien.

Best originele serie over een nerd die per ongeluk een spion word.

Humor is goed, maar eigenlijk de hoofdreden om deze serie te kijken is:

Afbeelding

Wat een prachtige vrouw

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Re: Chuck

Bericht door akketa » 03 jan 2011 00:09

Yes, Chuck!

Lekkere serie van de man achter "The O.C." en "Gossip Girl" die nergens serieus te nemen is en steeds meer de absurde kant op gaat met groeperingen als Fulcram en The Ring wat meer lijkt op jaren 60 spionage. Het eerste seizoen had nog een nette balans tussen serieuzere stukken en de actie/humor, maar gaat meer naar het laatste toe.

Yvonne Strahovski speelt de chick die ook kan knokken en om de paar aflevering extra lekkere outfits mag dragen. Adam Baldwin speelt weer zijn rol van de grommende, stoere vent. Een echte republikein met voorliefde voor wapens en gerechtigheid.
De serie heeft bijrollen van Tony Todd, Scott Bakula, Armand Assante, Jordana Brewster, Rachel Bilson, Kristin Kreuk, Brandon Routh, een verrassende Chevy Chase en in seizoen 4 Linda Hamilton (Ze zegt zelfs "Come with me if you want to live") en Timothy Dalton.

Ondanks dat de serie steeds belachelijker wordt en het budget sinds seizoen 3 overduidelijk gehalveerd is blijf ik het leuk vinden. (Niet in de laatste plaats voor Yvonne)

Uit de 3D aflevering:
Afbeelding

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 03 jan 2011 17:20

3D aflevering? Uit welk seizoen is dat? Ik heb net seizoen 1 afgekeken, maar in ieder geval tot nu toe niets 3D tegengekomen. Helaas! Erg leuke serie inderdaad.

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 03 jan 2011 18:04

dragonspirit schreef:3D aflevering? Uit welk seizoen is dat? Ik heb net seizoen 1 afgekeken, maar in ieder geval tot nu toe niets 3D tegengekomen. Helaas! Erg leuke serie inderdaad.
Seizoen 2 ep. 12 "Chuck vs The Third Dimenson". Helaas wordt de 3D in Geel/Blauw uitgezonden en kun je dus niet de standaard 3Dbrilletjes gebruiken. Bijrol in de aflevering door Dominic Monaghan, die zijn Charlie-rol uit Lost nog een keer herhaald.

Voor de mensen die Mass Effect 2 hebben gespeeld of willen spelen. Yvonne doet de stem van Miranda en gaf haar gezicht ook voor de rol. Wil je virtuele sex met haar, zorg dan dat je haar te vriend houdt. :T :~ :wink:

Afbeelding

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 03 jan 2011 20:21

Ik ben nu idd onderweg met seizoen 3 en die is tot nu een stuk minder sterk, veel meer humor/actie en het word steeds stompzinniger. En heeft chuck nu opeens een permanent of zo?

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 04 jan 2011 18:00

sickboy1984 schreef:Ik ben nu idd onderweg met seizoen 3 en die is tot nu een stuk minder sterk, veel meer humor/actie en het word steeds stompzinniger. En heeft chuck nu opeens een permanent of zo?
Dat is in seizoen 4 niet veel minder. Waarom is het altijd dat als de hoofdpersoon toevallig in de spionage belandt dat mensen uit zijn verleden opeens ook spion zijn geworden of waren... haha

jochemb
Bijrol
Bijrol

Bericht door jochemb » 01 feb 2011 21:01

Ik heb de eerste 3 seizoenen met veel plezier gekeken maar het plot werd wel erg belachelijk en ongeloofwaardig.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 01 feb 2011 23:45

ja seizoen 4 is heel belachelijk begonnen, maar begint nu wel weer sterker te worden vind ik.

Blijf het nog maar even volgen.

shaunofthedead
Bijrol
Bijrol

Bericht door shaunofthedead » 06 apr 2011 18:51

Seizoen 4 is echt heel erg goed. Het eerste seizoen blijft natuurlijk het beste, terwijl het derde volgens mij het zwakste was. Maar de humor is terug goed en Yvonne Strahovski blijft uiteraard een lust voor het oog. :D

Plaats reactie