Ik heb de afgelopen perioden een aantal series gezien welke ik erg leuk vond. Daarom zoek ik eigenlijk nog een serie die in het zelfde genre zit. Nu heb ik ook het liefst dat de serie nog doorloopt en dus niet is gecancelled. Deze series vielen bij mij in de smaak:
1. Legend of the Seeker: Vond ik een erg goede serie en vind het ook erg jammer dat de serie niet is verlengd.
2. Game of thrones: Ook een goede serie en gelukkig zijn ze hier een 2de seizoen van aan het maken.
3. Camelot: Ook een leuke serie om te kijken, maar deze serie is helaas ook niet verlengt.
Nu heb ik nog een 2de vraag. Waarom worden en in dit genre zoveel series niet verlengd?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Welke serie nu?
Aanrader voor nieuwe series om te kijken?
Al mijn series die ik keek lopen ten einde of ik ben mijn interesse een beetje kwijt. Maar ik zou zo niet direct weten welke nieuwe scene een kans te geven.
Series die ik volgden;
Mad men
Weeds
How I Met Your Mother
Big Bang Theory
The Wire
Series die ik volgden;
Mad men
Weeds
How I Met Your Mother
Big Bang Theory
The Wire
- Touchwood
- Walk of Fame
Re: Welke serie nu?
Kijk eens in deze rubriek voor suggesties zou ik zeggen.
- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik vermoed dat Legend of the Seeker niet verlengt is omdat deze serie een belediging is voor de boekenreeks waarop het gebaseerd is. Een koppel lekkere wijven in strak leer helpt dan niet meer hoor. Maar ieder z'n eigen smaak natuurlijk.Conara schreef:
Nu heb ik nog een 2de vraag. Waarom worden en in dit genre zoveel series niet verlengd?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik denk dat je gelijk hebt.... Maar ze waren wel errug lekker.
Spartacus is vet goed.
Als je van sex, bloed en geweld houd.
Als je van sex, bloed en geweld houd.

Voor mij was Spartacus ook geweldig, maar is het met grote sprongen achteruit gegaan sinds vorig jaar seizoen 2 is begonnen in mijn opinie. Of dit te wijten valt aan het overlijden van Andy Whitfield of de verandering van de setting, laat ik in het midden. Seizoen één en de spin off, Gods of the Arena, vond ik wel ijzersterk.
Inderdaad. Seizoen 1 en de prequel waren goed. En de gladiatoren gevechten. Helaas zijn de grootschalige gevechten minder goed uitgewerkt.