Homeland

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Homeland

Bericht door Colonel_Kurz » 01 nov 2012 03:07

De ontwikkeling zelf, ok, maar de manier waarop was toch ijzersterk.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 01 nov 2012 14:08

Colonel_Kurz schreef:Strangelove kan er niet tegen om naar mensen te kijken met een instabiele geestelijke gesteldheid?
Nee hoor, ik kijk met perfide genot naar de meest onaanzienlijke fysieke afwijkingen en psychische afwijkingen bevredigen mijn behoefte naar abjecte ranzigheid nooit voldoende.

Het is meer dit:
        • Afbeelding

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 01 nov 2012 14:57

Afbeelding

Perrysh
Bijrol
Bijrol

Bericht door Perrysh » 01 nov 2012 17:07

Colonel_Kurz schreef:De ontwikkeling zelf, ok, maar de manier waarop was toch ijzersterk.
Spoiler
Ja de variant op 'good cop, bad cap' was fantastisch gedaan.

Perrysh
Bijrol
Bijrol

Bericht door Perrysh » 14 nov 2012 20:43

Ik heb het gevoel dat ze serie een beetje in de 'tussenfase' zit waar wel meer series last van hebben. Ik doel hier op het midden van het seizoen waar er neit genoeg materiaal is om het interessant te worden en er plotlijnen bij worden verzonnen, zoals
Spoiler
het gezeur met die dochter van Brody met haar hit&run etc. Ook dat spelletje wat Aileen aan het spelen was was helaas hopeloos voorspelbaar. Toen ze zo openlijk aan het genieten was van het uitzicht wist ik genoeg.
Hopelijk komt het plot waar het 'echt' om gaat snel een beetje los.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 23 nov 2012 21:34

Ik vind het een geweldige serie. Weer eens wat anders dan het gebruikelijke. OK, soms wat teveel toevalligheden.
Net aflevering 8 gezien van seizoen twee, en nog steeds kan het alle kanten opgaan. Ik hou hier wel van :T

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 23 nov 2012 21:57

Hé Jacq! Dat is lang geleden.

Ik blijf de serie momenteel volgen vanwege de sterke personages, acteerwerk en algehele productie, maar het verhaal zelf wordt steeds minder interessant voor mij merk ik, mede door de groeiende onwaarschijnlijkheid.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 25 nov 2012 11:08

Hoi Kurz :) Yep it's been a while, en ja moet je gelijk geven, ik kijk voornamelijk om het acteerwerk het goede verhaal etc. Maar moet je gelijk geven het wordt allemaal wat "onwaarschijnlijk" jammer want het concept was enorm goed. En tja, Damian Lewis en Claire Danes stelen de show. Hoorde dat er ook een derde seizoen kwam en ik vrees dat dat het verhaal niet helemaal ten goede komt. Toch een feest om naar te kijken, al was het alleen maar voor het acteerwerk en ja Saul is geweldig, in Criminal Minds als Gideon vond ik hem al erg goed.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 26 nov 2012 17:26

He jacq welkom terug schat! Alles goed? Wat vinden jullie beide dan zo 'onwaarschijnlijk'? Ik heb die van gister nog niet gezien maar die van daarvoor met een
Spoiler
helikopter
wel..

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 26 nov 2012 18:55

Het meest onwaarschijnlijke is natuurlijk het personage van Carrie. Zo'n extreem labiel figuur zou in de werkelijkheid nooit meer aan de bak komen bij de Inlichtingendienst of wat dan ook.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 26 nov 2012 19:19

Nu heb ik Homeland nooit gezien dus weet ik ook niet hoe erg het precies is, maar waarschijnlijk zou ze dan zo aan de bak kunnen bij CTU, toch?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 26 nov 2012 20:15

Het is van schrijvers van 24, dus daar zit je niet ver naast mee. :P

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 26 nov 2012 20:32

Dank je wel Kyrill :wink: En ja alles gaat prima gelukkig :D En ja wat is onwaarschijnlijk. Inderdaad, Carrie met haar stoornis, ze is bipolar, maar of je dan nog op zo'n hoog niveau kan functioneren.... En elke keer wordt ze weer op non actief gezet maar dan is er ineens weer iets wat alleen zij kan oplossen. Maar goed als je dat dan allemaal voor lief neemt is het gewoon leuk om naar te kijken !! Oh @Kurz van de makers van 24 hmm, dat vind ik dan weer minder. Had helemaal niets met die serie.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 26 nov 2012 20:36

Perrysh schreef:Ik heb het gevoel dat ze serie een beetje in de 'tussenfase' zit waar wel meer series last van hebben. Ik doel hier op het midden van het seizoen waar er neit genoeg materiaal is om het interessant te worden en er plotlijnen bij worden verzonnen, zoals
Spoiler
het gezeur met die dochter van Brody met haar hit&run etc. Ook dat spelletje wat Aileen aan het spelen was was helaas hopeloos voorspelbaar. Toen ze zo openlijk aan het genieten was van het uitzicht wist ik genoeg.
Hopelijk komt het plot waar het 'echt' om gaat snel een beetje los.
Ja dat was ook de laatste aflevering die ik gezien heb. Snap toch 1 ding niet hmm denk dat ik een spoiler moet gebruiken
Spoiler
wat ik niet snapte was de man die bij Brody was, die zgn. verantwoordelijk was voor het bloedbad in Gettysburg, hoe kan Carrie dat weten, ze droegen toch bivakmutsen, of ik moet iets gemist hebben
Ik download altijd alles van Spotnet, heb daar ook wel eens een Kaj gezien, post jij daar wel eens Kurz ???

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 26 nov 2012 20:37

Excuses de verkeerde gequote, maar inderdaad dat subplotje vond ik ook bijzonder irritant !!

Plaats reactie