Homeland

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Homeland

Bericht door Colonel_Kurz » 26 nov 2012 20:45

Spot wattes? :P

Ook ergerlijk: Dat subplot dat
Spoiler
Brody er een dagje tussenuit gaat om die ene oude vent op te halen en hem uiteindelijk vermoord - op zichzelf werkt het niet lekker, en waarom zouden ze hem daar in vredesnaam op afsturen?

Of de
Spoiler
gevolgen daarvan waarbij een hele terroristen squad zomaar met machinegeweren die winkel binnenloopt om een CIA team neer te maaien...

Met de 24 achtergrond in het achterhoofd blijf ik altijd een beetje bang dat ze met een enorme "onthulling" gaan komen die de zorgvuldige karakteropbouw teniet doet... en met hoe ze in de meest recente aflevering (die van gisteren dus) een aantal keer benadrukken
Spoiler
dat niemand begrijpt hoe Abu Nazir het land in is gekomen, is er best die mogelijkheid...

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 27 nov 2012 08:34

Ik bedoelde dat je films (de allernieuwste) op Spotnet posts, maar er zijn dus duidelijk meer honden die Fikkie heten :Y Ja je bedoelt
Spoiler
Gettysburg waar ze inderdaad iedereen neermaaien en waarom, omdat ze doorhadden dat de eigenaar een terrorist was maar die had Brody dus al uitgeschakeld inderdaad ook zo'n uitstapje wat ik niet zo waardeerde

Maar nu ik weet dat het van de makers van 24 is, hoop ik inderdaad dat ze het niet in dezelfde fout vervallen. Al heb ik 24 maar een paar keer gevolgd, vond het niet geloofwaardig. Hoop echt dat ze deze fout niet maken bij Homeland.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 27 nov 2012 13:40

Wat valt er niet te waarderen? Ze moesten daar iets belangrijks
Spoiler
ophalen. Dus niet meer dan logisch

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 27 nov 2012 14:17

Dat het compleet ridicuul is.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 30 nov 2012 10:48

Heb aflevering 9 gezien van seizoen 2, en het wordt toch allemaal wat voorspelbaar.
Spoiler
Vond het al zo raar dat Estes, ineens zoveel vertrouwen had in Quin, en wat blijkt ze spelen nu toch een soort van dubbelrol zeg maar
Vind de hoofdrolspelers, Damian Lewis en Claire Danes nog steeds fantastisch, maar ook die dochter gaat me wat vervelen met haar puberale gedrag maar OK het is een tiener :o

Spoiler
Die toevalig gevonden foto, dat Quin dan ook toevallig dat telefoontje krijgt, ik vind het niet geloofwaardig !
Maar buiten dat, hoop ik dat er niet nog meer uit de toverhoed komt. Al zou ik zelf ook niet weten hoe je zo'n serie spannend moet houden. Maar 24 komt al meer en meer in het zicht zeg maar :}

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 07 dec 2012 02:07

http://www.vulture.com/2012/12/homeland ... -room.html Een compilatie van recente keren dat Chris wordt gevraagd weg te gaan. :P

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 07 dec 2012 20:41

Laatste 20 minuten van deze aflevering waren echt een en al spanning, erg sterk gedaan!!! :T _O_

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 13 dec 2012 22:39

Colonel_Kurz schreef:http://www.vulture.com/2012/12/homeland ... -room.html Een compilatie van recente keren dat Chris wordt gevraagd weg te gaan. :P
Geweldig, the real victim of the show :T

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 17 dec 2012 22:32

Gelukkig was dit een zeer bevredigend einde van een prima seizoen. Genoeg materiaal voor de volgende ieder geval :)

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 18 dec 2012 11:42

Helemaal mee eens. Kan niet wachten :T

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 20 dec 2012 17:31

Ondanks al je bedenkingen continu tijdens dit seizoen ? ;)
Mooi. Goed einde inderdaad.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 28 dec 2012 21:57

Bedoel je mij Kyrill, nee joh, geen bedenkingen. Top serie. Snapte soms alleen sommige dingen niet. En ik blijf nog met een hele grote vraag zitten. Did Chris win that game ??? Krijg ik ook vast geen antwoord op :wink:

Nee Ik heb geen bedenkingen, love this show !!

Asyrian
Bijrol
Bijrol

Bericht door Asyrian » 13 mei 2013 13:47

Ben sinds zaterdag ook begonnen met Homeland. Nu bij aflevering 5.
Ik was er nooit zo enthousiast over, maar ik moet zeggen, de verslavingsfactor ligt erg hoog :P
Ze hebben er een fan bij!

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 04 jan 2015 15:11

Hmmm.... Net seizoen 4 afgekeken en die laatste aflevering, waarom doen ze dat nou?!?! Begon beetje saai, dan een hele opbouw met een plot wat langzaam ontrafeld, dan
Spoiler
een halve inval van terroristen
die in 10 minuten alweer voorbij is?!
Spoiler
Hakani had toch makkelijk de laatste aflevering kunnen ontsnappen en dan Quinn die erachteraan gaat.
Raar! Maar het zal wel. Misschien seizoen 4 en 5 achter elkaar kijken, dat zal wel helpen.

Plaats reactie