Alcatraz
Re: Alcatraz
Nee, nog niet. Maar ik ben wel heel nieuwsgierig...
- dragonspirit
- Oscar winnaar
Eerste aflevering gezien, die had wel wat weg van Lost...ik ga nog wel even door met kijken.
Gisteravond de eerste twee afleveringen gekeken en ben nog niet helemaal overtuigd ondanks dat het wel erg veel potentie heeft! Hoop dat er snel weer een serie komt die de leegte van Lost weer doet invullen.......ik blijf het nog wel ff volgen
.

Leegte door Lost hahah. Das een goeie 

- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Ik heb afgelopen dagen Homeland erdoor gejaagd, dus ik ben weer klaar voor wat nieuws. Ga Alcatraz erop gooien dit weekend. Ben benieuwd.
De serie heeft mij nog niet helemaal overtuigd. Het is idd een beetje Lost-achtig, wat ik een goede serie vond .. dus nog even afwachten!
Mmm, ik denk dat ik 'm zelf ook maar ga proberen van het weekend dan.
Nou, ik ben begonnen. Eerste aflevering begon meteen heel goed, spannend, alles. Tweede aflevering was stukken minder interessant. Derde aflevering was wel weer goed. Voorlopig ruim voldoende, en ik blijf nog wel even kijken.Remon schreef:Mmm, ik denk dat ik 'm zelf ook maar ga proberen van het weekend dan.
Meteen gekapt na de eerste aflevering.
Heeft een te hoog 'The 4400' gehalte.
- dragonspirit
- Oscar winnaar
Hey? Wa's daar mis mee?! Die serie was geniaal!!jefta21 schreef:Meteen gekapt na de eerste aflevering.
Moet zeggen dat ik die vergelijking zelf ook vrij snel maakte en ik denk dat jefta21 met zijn opmerking doelt op het feit dit in feite een slap aftreksel van The 4400 isdragonspirit schreef:Hey? Wa's daar mis mee?! Die serie was geniaal!!

Haha.. The 4400 was uiteindelijk gewoon een kutserie. Het eerste seizoen was goed. Het tweede seizoen ging wel.
Alcatraz is meteen bij de eerste aflevering al een flop bij mij.. Ik ga er op gokken dat er geen tweede seizoen komt. Ik had veel beter verwacht van de Lost-bedenker.
Alcatraz is meteen bij de eerste aflevering al een flop bij mij.. Ik ga er op gokken dat er geen tweede seizoen komt. Ik had veel beter verwacht van de Lost-bedenker.
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Ik heb net episode 6 zitten kijken en vind de serie toch mooi onderhoudend en fijn om naar te kijken hoor. Misschien niet zo bijzonder als een Lost, om de vergelijking maar te maken, maar ik vind het leuk om naar te kijken.
Ik ben dit weekend ook maar eens begonnen aan deze serie. Direct afleveringen 1 t/m 4 gezien en dat smaakt zeker naar meer.