Alcatraz

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Brosnan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Alcatraz

Bericht door Brosnan » 08 mar 2012 20:56

Inmiddels ook afleveringen 5 t/m 7 gezien en ik blijf de serie erg vermakelijk vinden, al ben ik mij wel bewust van het feit dat je niet teveel aandacht moet besteden aan "kleine foutjes", want die zijn er in overvloed. In Amerika hebben ze daar blijkbaar wat meer moeite mee, daar krijgt de serie inmiddels behoorlijk wat kritiek te verduren. Vanwege de slechte kijkcijfers krijgt de serie nu de status "likely cancelled", wat wil zeggen dat er na het huidige seizoen waarschijnlijk geen vervolg gaat komen... }: .

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 12 mar 2012 10:44

Ik nog steeds slechts aflevering 1 t/m 3 gezien, de resterende afleveringen al wel tot mijn beschikking maar kan me er nog niet toe zetten om de serie te vervolgen. Waar ik na de eerste aflevering al bang voor was, werd bevestigd in die overige twee die ik gezien heb. In iedere aflevering staat één prisoner centraal die teruggehaald moet worden. Ik wil mezelf nog wel dwingen om nog aantal eps de kans te geven maar als er al over een 'cancellation' wordt gesproken, wordt de motivatie niet groter :}.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 15 mar 2012 09:14

Ik heb nu t/m aflevering 10 gezien, waar ze overigens door een uitgelopen sportevenement even hebben zitten te kloten met de volgorde (ep 8 is na 9/10 uitgezonden). Maar dat is makkelijk terug te vinden, en maakt eerlijk gezegd ook weinig uit. Begin ondertussen wel nieuwsgierig te worden hoe de vork in de steel zit. Maar dat grijpt eigenlijk terug naar de basis van wat je in ep 1 al wist. Dus was dat betreft die je wekelijks hetzelfde, toch is alles erg vermakelijk, maar zeker geen classic. Al kan het einde natuurlijk nog de serie maken/ breken zegmaar.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 15 mar 2012 09:27

Is het al bekend of deze serie ook in Nederland wordt uitgezonden?

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 01 apr 2012 15:13

En het eerste
Spoiler
en waarschijnlijk laatste
seizoen heb ik afgekeken. Erg vermakelijk hoor, maar als ik eerlijk ben kan je best episode 1 en 13 kijken, niet teveel nadenken bij alle randverhaaltjes en je volgt het nog best. De laatste episode is overigens een aardige ode aan Bullitt met Steve McQueen, met een achtervolging tussen een Mustang en een Dodge, let op de outfit van Rebecca en spot de groene Kever.

De serie is meer dan aardig en vermakelijk, maar helaas geen klassieker die je echt bij zal blijven. Maar ik heb me goed vermaakt.

Swampman
Filmster
Filmster

Bericht door Swampman » 17 apr 2012 00:03

Zojuist het seizoen afgekeken van een zeer vermakelijke serie die waarschijnlijk geen 2e seizoen zal krijgen. Dit laatste is toch wel
Spoiler
zeer frustrerend aangezien er midden in het verhaal gestopt wordt en er vragen te over zijn hoe het verder gaat.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 23 jun 2012 12:20

Swampman schreef:Zojuist het seizoen afgekeken van een zeer vermakelijke serie die waarschijnlijk geen 2e seizoen zal krijgen.
Laat dat woordje waarschijnlijk maar weg.
All 13 episodes of J.J. Abrams' short-lived sci-fi series will be transported to Blu-ray in October.
In an early announcement to retailers, Warner Brothers says 'Alcatraz: The Complete Series' is coming to high-definition on October 16. Specs have yet to be revealed for the 2-disc set, but supplements will include Alcatraz: Island of Intrigue, Deleted Scenes, and a Gag Reel.

Afbeelding

PKP
Figurant
Figurant

Bericht door PKP » 12 jul 2012 07:34

Ik moet nog twee á drie afleveringen kijken van het eerste seizoen. Met al die series die ik nog heb/had staan was dit toch wel de minste waar ik zin in had.

Overigens zo goed als een feit dat er geen tweede seizoen komt. Liever dat de serie nu stopt, dan dat ze 3 seizoenen hadden gemaakt en je NOG meer vragen had (zoals met Lost). Hetzelfde gevoel had ik bij de serie John Doe, toen deze abrupt werd afgekapt een aantal jaar geleden.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 13 mei 2013 10:46

We zijn aan Alcatraz begonnen, maar het tempo is veel te hoog, waardoor veel toevalligheden de revue passeren. Denk dat we er maar mee gaan stoppen, want een open einde die geen vervolg krijgt is erg irritant natuurlijk.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 13 mei 2013 12:41

Waarom ben je er uberhaupt aan begonnen? Toen ik hoorde dat de serie gecancelled werd, was mijn hele motivatie om verder te gaan verdwenen. Naast het feit dat ik het allemaal niet zo boeiend vond...

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 13 mei 2013 19:52

Ik wist niet dat het tweede seizoen was gecanceld was... Daar kwam ik van de week dus pas achter.

Charla
Figurant
Figurant

Bericht door Charla » 20 apr 2015 14:14

Ik vind het erg jammer dat deze serie geen vervolg heeft gekregen..

Plaats reactie