Heb beide seizoen op dvd en vond ze overheerlijk (na eerst gezien te hebben op TV)
Geniaal is het nieuwe Sexy
UPDATE De slechterik van het nieuwe seizoen van SHERLOCK is vrijgegeven... de heer Charles Augustus Magnussen door Lars Mikkelsen.
Ben benieuwd... dacht dat Sherlock enkel als nemesis Moriarity heeft.
Maar deze Bad-Guy ziet er intilligenter en minder gestoord uit dan z'n voorganger.
Ondertussen al twee afleveringen ver en het derde seizoen bevalt mij wel. Zeker de aflevering van vandaag zat weer behoorlijk clever in elkaar en had alvast de prestatie waarvoor Cumberbatch nu toch eindelijk eens die Bafta kan winnen misschien.
Deze aflevering was inderdaad geweldig. Het hele seizoen is tot nu toe geweldig, vooral omdat het meer geconcentreerd is op de relatie tussen Sherlock en John, en Sherlock die probeert zich te gedragen als een menselijk iemand, wat ook best leuk is om te zien.
Maar The Sign Of Three was heerlijk. Prachtig hoe
Spoiler
het nergens naartoe leek te gaan maar uiteindelijk alles verbonden was
. Cumberbatch was wederom weer geweldig! En die cameo van
Spoiler
Irene Adler
was ook geweldig!
Jammer dat het alweer bijna over is, maar die laatste aflevering ziet er goed uit! Denk dat ie ook aardig bruut zal zijn. De eerste twee afleveringen van dit seizoen zijn vrij licht en vol met humor, lijkt me zeer typisch voor deze serie om al dat geluk langzaam op brute wijze te laten verdwijnen. Heb er zin in!!
Hounds of Baskerville is zeker een leuke...
Vind ze eigenlijk allemaal goed...
Seizoen 1 vind ik de minste. Maar vanaf seizoen 2 vind ik ze allemaal 1 voor 1 top.
Alhoewel dat de aflevering van de bruiloft niet al té goed was en eigenlijk wat saai in het begin, maar tegen het einde past alles in elkaar