Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Bericht door Sha » 19 mar 2015 22:56

Onwijs tof? Mindblowing? Epic..?

De Flash aflevering was goed, tot en met het einde... Ik denk dat we allemaal wel kunnen raden wat er volgende keer gaat gebeuren. En dat is een nogal suffe, goedkope en ongeïnspireerde manier om al deze ontwikkelingen weer op te lossen.

En dat zijn niet alle comic book tv series jaime ;)

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 23 mar 2015 02:06

Het eerste seizoen van House of Cards afgekeken. Ik vind het echt fantastisch, zo stijlvol gemaakt en een ijzersterk verhaal en heel veel ruimte voor psychologisch drama en onderlinge relaties. Op naar seizoen 2!

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 23 mar 2015 22:27

De eerste vier afleveringen gekeken van Unbreakable Kimmy Schmidt, een leuke en maffe komedieserie van Tina Fey met de leuke en maffe Ellie Kemper als Kimmy Schmidt, die gered is uit een ondergrondse bunker waar ze lid was van een apocalyptische sekte en dacht dat de wereld vergaan was, en nu vol energie en positiviteit in de wondere wereld van New York een nieuw leven opbouwt. De rest van het seizoen ga ik ook nog wel afkijken.

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 26 mar 2015 11:31

Ik zit alweer een stukje verder in seizoen 2 van House of Cards.

En niet echt een 'serie', maar gisteren keek ik seizoen 2 van RuPaul's Drag Race af. Wat een geniale show is dat toch. :D

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 29 mar 2015 10:21

In één week het gehele eerste seizoen van How I Met Your Mother gekeken. Dat zegt misschien wel iets over wat ik van de serie vind :D Heerlijke humor en de chemie tussen de personages is gewoon perfect! Suit up!

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 09 apr 2015 00:21

Vikings seizoen 2, nog meer mensen die deze serie aan het volgen zijn?

Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Roeltje » 09 apr 2015 08:16

Heb gisteren de eerste aflevering gezien van Breaking Bad, ondanks dat de aflevering wat fragmentarisch aanvoelde en het verhaal er wat gehaast doorheen werd gejast, zat de aflevering verder best goed in elkaar. Aaron Paul en Bryan Cranston spelen fantastisch! Maar het is dus nog wel een beetje inkomen. Maar ja, dat heb ik met heel veel series.

Ik zou de eerste aflevering een 7 geven.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 09 apr 2015 17:11

Het duurt bij Breaking Bad wel eventjes tot je écht in het verhaal zit. Elke aflevering kijk je zeer geboeid, maar ongeveer na anderhalf seizoen wordt het pas écht spannend!

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 10 apr 2015 11:00

pietje012 schreef:Vikings seizoen 2, nog meer mensen die deze serie aan het volgen zijn?
Je loopt een seizoen achter ;).

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 12 apr 2015 13:00

Gisteren de eerste drie afleveringen gezien van Daredevil op Netflix en kijkt erg fijn weg. Charlie Cox (Boardwalk Empire) speelt de blinde held en doet dat prima. Wat ik (positief) opvallend vind, is het expliciete geweld, wat totaal niet in lijn ligt met de overige Marvel films en series. Benieuwd naar de andere tien afleveringen.

@Airbender: Dit is zo storend als je het zelf maakt. Er wordt namelijk nergens een link gelegd met die andere 'helden'. En het staat ook niet in de planning dat er een overlapping komt met de reeds bekende Avengers, X-Men etc.

Wel gaat Daredevil samen met de nog te verschijnen Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist een team vormen wat zich gaat vormen tot Marvel's The Defenders :). Dit worden allemaal tv-series.

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 12 apr 2015 14:18

Begonnen met seizoen 2 van Black Sails
Seizoen 2 begint al heel wat beter dan seizoen 1. Seizoen 1 had ook een spannend begin, maar was wat saaier.
Bij dit seizoen is alles duidelijker, qua verhaallijn, qua personages. Terwijl bij seizoen 1 het allemaal planning was om een schip te overvallen.
Als het hele seizoen zo doorgaat wil ik graag een seizoen 3 :)

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 13 apr 2015 09:20

Grappig, ik moest meteen aan je denken toen ik gister ook aflevering 4 keek. Al zijn dit natuurlijk 'subtiele' en grappig bedoelde verwijzingen naar overige karakters in het Marvel universum.

Inmiddels heb ik zes afleveringen erop zitten en ik ben erg enthousiast en tevens enorm verrast over Daredevil. Ik las ergens op internet in een review dat het meer weg heeft van Oldboy dan van Agents of S.H.I.E.L.D. en ik kan me daar helemaal in vinden. Visueel ziet er prima uit, Charlie Cox speelt een heerlijke hoofdrol en het is bijna R-Rated!

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 13 apr 2015 17:34

House of Cards seizoen 2 gisteren afgekeken. Zeer onder de indruk. Zo gracieus in beeld gebracht en ultra-spannend. Lekker twisted op verschillende niveaus.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 13 apr 2015 18:14

McMurphy schreef:Grappig, ik moest meteen aan je denken toen ik gister ook aflevering 4 keek. Al zijn dit natuurlijk 'subtiele' en grappig bedoelde verwijzingen naar overige karakters in het Marvel universum.

Inmiddels heb ik zes afleveringen erop zitten en ik ben erg enthousiast en tevens enorm verrast over Daredevil. Ik las ergens op internet in een review dat het meer weg heeft van Oldboy dan van Agents of S.H.I.E.L.D. en ik kan me daar helemaal in vinden. Visueel ziet er prima uit, Charlie Cox speelt een heerlijke hoofdrol en het is bijna R-Rated!
Ben ook zeer te spreken over deze serie. Cast, sfeer en actie zijn prima en ik ben erg benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen. Het doet me bijna die hele slechte film vergeten.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 13 apr 2015 22:34

Welke denk je Sherlock :-? Of is dit je cynische modus?

Plaats reactie