Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Re: Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Mooi zo Roel! 

- Lonewolf
- Oscar winnaar
- Contacteer:
En laten we eerlijk zijn, het einde van BB is nou ook weer niet zo onvoorspelbaar.
Ben ik het mee eens! Ik denk zelfs dat dat het enige logische einde is.
Gisteren de laatste aflevering van How I Met Your Mother gekeken
Ik vond het een geweldige serie die ik met ontzettend veel plezier gekeken heb! En ik vond het einde trouwens erg mooi, ondanks dat iedereen zegt dat het de hele serie verpestte...

- Secret1994goesFilm
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Heb Teen Wolf eens een kans gegeven. Nog een amusant jongeren-serietje 

Gisteren seizoen 3 van Orange is the New Black afgekeken. Helaas is er nog geen vierde seizoen, daar moet ook nog wel een tijdje op gewacht worden. Ik vond het eerste seizoen echt hilarisch. De serie heeft zo veel interessante en grappige personages. In seizoen 2 verschoof de focus wat meer naar drama en dat bleef zo in seizoen 3, maar telkens weet deze serie een goede balans te vinden tussen humor en drama. Het enige jammere vind ik dat de hoofdpersoon .
Spoiler
Ondertussen ben ik aan het eerste seizoen van American Horror Story begonnen. Ik vind het wel leuk zo'n horrorserie met een uitgekauwd gegeven (haunted house), al ben ik nog niet echt fan van de montage, die is soms zo snel en het hysterisch inzoomen helpt daar ook niet echt aan mee. Wel een toffe rol van Jessica Lange. Het verhaal loopt nogal over qua hoeveelheid, ik hoop dat er nog een paar interessante personages worden geïntroduceerd. De hoofdrolspelers zijn namelijk nogal saai.
Deze serie vond ik ook best wel leuk, lekker cheesy maar vlot gemaakt en vrij verslavend.
Ben na het tweede seizoen gestopt, wellicht binnenkort weer eens verder.
Secret1994goesFilm schreef:Heb Teen Wolf eens een kans gegeven. Nog een amusant jongeren-serietje
Deze serie vond ik ook best wel leuk, lekker cheesy maar vlot gemaakt en vrij verslavend.

Heb nu drie afleveringen gezien. Lijkt me wel zo'n serie waar je even in moet komen, maar de vaagheid is natuurlijk ook om spanning op te wekken.
Ninjago
Seizoen 1 tm 4
44 afleveringen van 22 minuten.
In twee weken tijd...
Vermakelijk. Heerlijk hoe lego Leentje buur speelt bij diverse andere film franchise: star wars, star trek (borg), Indiana Jones, mission impossible, etc, etc. Maar ze weten het goed te kneden.
Favoriete quote:
'Drop it like it's hot'
- Sensei Wu
Seizoen 1 tm 4
44 afleveringen van 22 minuten.
In twee weken tijd...
Vermakelijk. Heerlijk hoe lego Leentje buur speelt bij diverse andere film franchise: star wars, star trek (borg), Indiana Jones, mission impossible, etc, etc. Maar ze weten het goed te kneden.
Favoriete quote:
'Drop it like it's hot'
- Sensei Wu
Hannibal: Season 3, Episode 13 - The Wrath of the Lamb
Hoezo cliffhanger?
Hoezo cliffhanger?

- Secret1994goesFilm
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Eerste seizoen van Teen Wolf gezien.
Was toch nog een leuk serietje waar zowel aandacht werd besteed aan het normale leven (school,liefde) als aan z'n abnormale leven (zijn vloek en the Alpha). Leuk serietje waarvan ik de volgende seizoenen ook wel van wil zien
Was toch nog een leuk serietje waar zowel aandacht werd besteed aan het normale leven (school,liefde) als aan z'n abnormale leven (zijn vloek en the Alpha). Leuk serietje waarvan ik de volgende seizoenen ook wel van wil zien

- ultramarijn
- Bijrol
Dragon ball Z 
Nu begonnen aan GT. Van Z kon ik me nog veel herinneren van 'vroeger', maar GT nooit echt bewust gezien. Ben me er ook wel van bewust dat het een stuk minder is. Maar ja bevalt me wel goed en ik heb even de tijd nu

Nu begonnen aan GT. Van Z kon ik me nog veel herinneren van 'vroeger', maar GT nooit echt bewust gezien. Ben me er ook wel van bewust dat het een stuk minder is. Maar ja bevalt me wel goed en ik heb even de tijd nu

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
En tegen de tijd dat je er helemaal doorheen bent kan je meteen verder met Dragon Ball Super
Nu was ik al nooit een fan van DB(Z) (10 afleveringen lang toekijken hoe iemand heel erg lijkt te moeten schijten, en dan vliegt ie weg), maar had me toch aan de eerste paar afleveringen van de nieuwe serie gewaagd. Maar nee, niks voor mij...

Nu was ik al nooit een fan van DB(Z) (10 afleveringen lang toekijken hoe iemand heel erg lijkt te moeten schijten, en dan vliegt ie weg), maar had me toch aan de eerste paar afleveringen van de nieuwe serie gewaagd. Maar nee, niks voor mij...
Ik heb me vroeger best vermaakt met DBZ, maar nee, er is zoveel beters tegenwoordig, Dragon Ball Super laat ik ook schieten.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Nu het seizoen alweer richting het einde aan loopt, welke series volg jij nu nog?