Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Bericht door Sha » 31 aug 2015 20:53

Op het moment niks, ik lag na m'n twee weken in Italie al achter... en ben vlak nadat ik terugkwam door m'n rug gegaan, ik kan nog steeds niet lang in 1 houding zitten :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 31 aug 2015 20:57

Da's minder prettig....weet ik helaas ook uit ervaring.
(gelukkig alweer lang geleden)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 31 aug 2015 21:00

Mja, was zand aan het kruien bij m'n moeder in de tuin, toen schoot het er ineens in.
Kon niet meer lopen en ging bijna van m'n stokje..
De laatste week ging het steeds beter, maar vanmorgen bukte ik me... en schoot het er weer in.

Ouderdom heeft mij uiteindelijk toch ook te pakken ;)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 31 aug 2015 21:01

Zo zie je maar: de mens is niet gemaakt voor fysieke inspanning. Liever lui dan moe.
(maar op de een of andere manier wil ik dat juist tijdens vakanties nog wel eens vergeten...)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 31 aug 2015 21:04

Ben allang blij dat het niet voor of tijdens m'n vakantie gebeurd is..

Maar ik keek naar Overlord, Gate, Chaos Dragon en nog wat meer series die ik nu vergeten ben :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 31 aug 2015 21:16

Net de series dus waar ik niet aan begonnen ben :wink:

Maar wat de rug betreft, het is bij mij wel een keer raak geweest toen ik met een zware tas op m'n rug mezelf een Chinese slaaptrein in probeerde te wurmen. En dan is 12 uur in zo'n trein echt geen lolletje. Gelukkig viel het uiteindelijk mee, en was de ergste hinder vrij snel weer over. Wel wat anders dan een eerdere keer, waarna ik een paar dagen lang echt niet wist hoe ik moest staan, zitten of liggen...

Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Roeltje » 02 sep 2015 17:40

Heb eindelijk de hele 9 seizoen lang tellende The Office uitgezien. Wat een onwijs toffe serie is dit! Er is geen seizoen die verveelt (ok misschien een stuk van seizoen 6, toen werd het even saai) en alle grappen en personageontwikkelingen zijn spot-on. Maar ik wil het vooral hebben over het vertrek van Steve Carell, Michael Scott in de serie. Die gaat namelijk tegen het eind van seizoen 7 weg. Ik vond het van tevoren erg jammer, maar... het heeft de serie zelfs goed gedaan! Het leek wel alsof de serie frisser werd en er ineens veel meer mogelijk was. De seizoensfinale is de prachtigste seizoensfinale die ik ken, vol sentiment en een perfect einde waar de tranen je nader staan. Het was een mooie tijd. 9/10

ultramarijn
Bijrol
Bijrol

Bericht door ultramarijn » 03 sep 2015 08:56

Ook dit jaar gekeken. Heerlijke serie en ben het volledig met je eens.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 14 sep 2015 16:44

Zojuist even de laatste twee afleveringen van Penny Dreadful er doorheen gejast en ik ben zeer onder de indruk van hoeveel beter dit seizoen was tegenover het eerste! Ik vond seizoen 1 al ontzettend sterk, maar dit seizoen was nóg spannender, nóg schokkender en vooral nóg enger! Ik was echt verrast door hoe eng het was. Geen goedkope jumpscares maar legitieme horror. Ook het verhaal vond ik zeer intrigerend en ik kon de laatste paar afleveringen ook niet stoppen met kijken! Het einde vond ik enigszins verrassend omdat ik dacht dat ze datgene waar het seizoen naar opgebouwd hadden echt voor het einde zouden bewaren, maar dat bleek niet het geval. Daardoor heb ik echt geen flauw benul wat er in het derde seizoen allemaal moet gaan gebeuren, maar ik kijk er in elk geval naar uit!

Seizoen 1: 8.0/10
Seizoen 2: 9.0/10

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 14 sep 2015 16:59

Roeltje schreef:Heb eindelijk de hele 9 seizoen lang tellende The Office uitgezien. Wat een onwijs toffe serie is dit! Er is geen seizoen die verveelt (ok misschien een stuk van seizoen 6, toen werd het even saai) en alle grappen en personageontwikkelingen zijn spot-on. Maar ik wil het vooral hebben over het vertrek van Steve Carell, Michael Scott in de serie. Die gaat namelijk tegen het eind van seizoen 7 weg. Ik vond het van tevoren erg jammer, maar... het heeft de serie zelfs goed gedaan! Het leek wel alsof de serie frisser werd en er ineens veel meer mogelijk was. De seizoensfinale is de prachtigste seizoensfinale die ik ken, vol sentiment en een perfect einde waar de tranen je nader staan. Het was een mooie tijd. 9/10
Yep, briljante serie, één van de beste Amerikaanse komedieseries ooit (ook al is 'ie gebaseerd op de Britse serie). En of personages nou enigszins op me lijken of juist enorm van me verschillen en ik normaal niks met hen zou ophebben, je gaat enorm van iedereen houden. :)

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 14 sep 2015 19:20

Seizoen 2 van Teenwolf uitgezien. Ben echt fan van deze serie!
Maar ga eerst m'n lijstje series eens uitkijken, zodat ik in oktober vers aan een nieuw seizoenjaar kan beginnen...
Seizoenjaar? Jah ik wist geen beter woord ... :P

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 16 sep 2015 09:34

Gisteren begonnen met seizoen 3 van Hannibal, en wat heb ik deze show gemist zeg! :) De visuele stijl is nog steeds net zo prachtig als in de voorgaande seizoenen al vind ik het tempo van dit seizoen misschien net iets te hoog, maar aangezien ik pas twee afleveringen gekeken heb kan ik daar nog niet helemaal goed over oordelen. Ik ben in elk geval heel erg benieuwd naar de rest!

TheGodfather
Regisseur
Regisseur

Bericht door TheGodfather » 17 sep 2015 22:32

True Detective - Season 2
En de award voor grootste tegenvaller van het jaar gaat naar... het tweede seizoen van True Detective. Misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog na het eerste seizoen maar dat het zo gigantisch sloom, langzaam en saai zou zijn had ik oprecht niet verwacht. Af en toe was het zelfs moeilijk een aflevering af te kijken, gelukkig waren het er maar acht.
Het enige goede waren Rachel McAdams en Colin Farrell die degelijke rollen neerzetten maar duidelijk moeite hebben met het materiaal waarmee ze moeten werken.
Weinig woorden aan vuil maken verder en door met series die wel de moeite waard zijn.

4,0/10

Secret1994goesFilm
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Secret1994goesFilm » 06 okt 2015 21:02

Fear The Walking Dead (2015)
Bij de aankondiging van de spin-off van the Walking Dead boeide deze serie me niet echt. Maar als ik goed nadacht, ik hield van de TellTaleGames, dus zou ik deze spin-off ook wel goed vinden.
En jah! Echt een zeer sterke, korte serie.
Finale was spannend en ik kon ook leven met het sterke einde.
Spoiler
Nog die laatste gevoelens erdoor rammen, huilend omdat je niks kan doen tegen deze rotinfectie.

Ik kan de hoofdpersonages wel hebben, enkel de junkie-zoon... mjah, die mag van mij wel eens het loodje leggen. Hij zal zowiezo de groep in gevaar brengen als hij liever drugs gaat halen i p v iemand te redden.

Zeker een aanrader!

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 06 okt 2015 22:40

Seizoen 1 en 2 van Miranda. Ik heb me echt helemaal kapot gelachen. Het zit zo goed in elkaar.

Plaats reactie