Welke serie ga je vandaag kijken?
Welke serie ga je vandaag kijken?
Hetzelfde als bij het filmtopic. Alleen dit keer over series. Dus welke serie of welke aflevering van welke serie ben je vandaag van plan te kijken?
Re: Welke Serie ga je vandaag kijken?
Net Breakout kings S2 EP.9 gezien, vanavond Breaking Bad S3 EP. 9 kijken.
Ga nu verder met NCIS seizoen 3, ben inmiddels bij DVD 4 van de 6 dus ik hoop dat ik Seizoen 3 maandag of dinsdag helemaal gezien heb.
Hmm ok, ik ga nu aflevering 535 van One Piece kijken.
Re: Welke serie ga je vandaag kijken?
De nieuwste afleveringen van Dexter en Breaking Bad
Zojuist NCIS seizoen 3 afgekeken, prachtig einde van een leuk en mooi seizoen en nu eindelijk eens echt beginnen aan seizoen 1 van Homeland!
The Following: Episode 2 & 3
Vandaag weer verder met Homeland. Ben inmiddels bij het tweede seizoen afl 5 en ik hoop vandaag en anders morgen of overmorgen ook het tweede seizoen gezien te hebben. Die serie wordt met iedere aflevering beter en spannender.
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Ik ook!Remon schreef:De nieuwste afleveringen van Dexter en Breaking Bad
Breaking Bad maakt me hongerig

hehe ik snap nog steeds niet waarom je dat jezelf nog steeds aandoet Dr. ... Dexter en Walking Dead 

- Dr. Strangelove
- Regisseur
Wat ik niet snap, beste Sha, is hoe die @$* #!@& schrijvers ermee wegkomen.
Kom op man, wat is dat nou voor waardeloze industrie als dergelijk stinkende voor-de-composthoop-afgekeurde braakballen geaccepteerd worden en ook nog geproduceerd worden?
Daar begrijp ik werkelijk niets van.
Kom op man, wat is dat nou voor waardeloze industrie als dergelijk stinkende voor-de-composthoop-afgekeurde braakballen geaccepteerd worden en ook nog geproduceerd worden?
Daar begrijp ik werkelijk niets van.

Omdat kijkcijfers belangrijk zijn en sommige mensen ondanks dat het stinkende voor-de-composthoop-afgekeurde braakballen zijn er nog steeds naar kijken?
Alweer bezig met het vijfde seizoen van NCIS. Inmiddels ook de eerste twee seizoenen van Homeland gezien, en ik blijf erbij dat ik ook die serie helemaal fantastisch vind! Ieder seizoen wordt beter en spannender en ik raak ook steeds meer onder de indruk van Damian Lewis en Claire Danes. Wat een top acteurs! En vergeet de goed geschreven verhaallijnen en plottwisten niet. Ik weet nooit welke richting ze met de personages op gaan, en welk personage de waarheid spreekt en wie glashard staat te liegen. Kan niet wachten op seizoen 3!
Seizoen 5 bevat o.a ook de bijzonder sterke afleveringen 'Chimera' en 'Requiem'. Dat zijn 2 van mijn favoriete afleveringen! 

En Rocky Carrol maakt (eindelijk) zijn intrede!
Ik ben nu bij aflevering Leap Of Faith.