True Detective

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: True Detective

Bericht door Roeltje » 26 jan 2015 13:14

Het is inderdaad een prachtige serie met een heerlijke sfeer en briljant acteerwerk! :T
Denk dat je het seizoen snel uithebt, je gaat er geen spijt van krijgen.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 27 jan 2015 10:37

Gisteravond de laatste drie afleveringen er ook maar door gejast en de serie blijft tot het eind boeien. Ik heb wel een voorkeur voor de delen die zich in het verleden afspelen, maar al met al zeker één van de beste series die ik ooit gezien heb.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 27 jan 2015 21:18

Nice :T

Ben erg benieuwd naar het tweede seizoen. Zal heel moeilijk worden om het briljante duo McConaughey en Harrelson te evenaren. Vince Vaughn in de hoofdrol is zeker een gewaagde keuze. Colin Farrell kan ik altijd wel waarderen :)

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 28 jan 2015 12:29

Ben daar inderdaad ook wel nieuwsgierig naar. Vrouwlief zal niet meer meekijken, die vond het eerste seizoen wat te heftig. :)

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 28 jan 2015 13:09

Dan zal ze vast ook geen Game of Thrones volgen lijkt me? En met de serie Hannibal zou je dan helemaal de lol op kunnen, luguberheid ten top :).

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 28 jan 2015 13:11

Bij Game of Thrones is ze inderdaad ook na het eerste seizoen afgehaakt. Bones hebben we tot en met seizoen 4 gedaan, maar al die rottende lijken werd toen ook teveel.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 31 jul 2015 12:17

Zijn er nog FT'ers die het tweede seizoen van week tot week volgen? Voor mij is het niet van het puike niveau van seizoen 1 maar dat had ik ook niet verwacht. Wel is het per aflevering bij me gegroeid. Het tempo zit er nu goed in.
Echter hebben ze het dit seizoen enorm complex gemaakt en ik betwijfel of ze in de resterende twee afleveringen met alle antwoorden op de vele opgewekte vragen komen.

Plaats reactie