SPOOKS

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Rebecca
Figurant
Figurant
Contacteer:

SPOOKS

Bericht door Rebecca » 15 jul 2014 00:53

Goede morgen iedereen, ik ben een nieuw lid en mijn naam is Rebecca. Elke dag kijk ik op KANAAL 8 naar de prachtige serie SPOOKS, die zich afspeelt in Londen meestal en het gaat dus over spionnen die werken bij MI 5.
Het is een team dat je echt goed leert kennen en waar je met meeleeft ook, wat ze allemaal moeten doorstaan.
Deze serie wordt dus niet bekeken door de "ogen van James Bond" :D , maar is veel realistischer.
Het zijn ook TIEN jaargangen, maar vermits ze alle dagen (niet in het weekend) één serie geven, gaat dit snel vooruit.
Elke serie gaat ook telkens over een "apart verhaal", maar toch MOET men alles volgen, vermits er daar dingen in gebeuren, waarvan je moet op de hoogte zijn uit vorige series.

Nu is mijn vraagje, zijn er nog mensen die kijken naar SPOOKS ?

Dank u vriendelijk indien men mij hier eens een antwoordje zou willen opgeven, met een lieve groet van Rebecca. :B:

P.S. : even een "bericht aan de MODERATORS van dit schitterende forum hier.
Onlangs heb ik mezelf hier lid laten maken, maar door moeilijkheden aan mijn pc, heb ik er een nieuwe Win 7 moeten op plaatsen.
Maar nu heb ik gezien dat via dit forum er mails gaan toekomen op een gmail adres, wat ik dus NIET meer heb. :oops:
Hoe kan ik nu dat adresje veranderen AUB ? Ik heb mezelf hier gek gezocht, maar vind nergens WAAR ik dit kan op veranderen. :-?
Zou er mij iemand AUB kunnen helpen met dit probleem hier van mij ?
Alvast dank op voorhand namens Rebecca. :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: SPOOKS

Bericht door Touchwood » 15 jul 2014 01:09

Hai Rebecca, welkom op het forum.

Wat de Ps. van je bericht betreft, kun je simpelweg een nieuw e-mailadres ingeven in het gebruikerspaneel. Dit paneel vind je links bovenaan. Klik op de tweede tab 'profiel' dan links in de marge klikken op 'wijzig registratiedetails', vul het nieuwe e-mailadres in (en nogmaals om te bevestigen) geef om de wijziging te bevestigen in de laatste regel je wachtwoord in en klik uiteindelijk op de knop 'bevestig'.

Dat zou het terug in orde moeten maken.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 15 jul 2014 05:41

P.S. : Met een lieve groet van Touchwood :B:

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 15 jul 2014 19:24

Over SPOOKY gesproken: een nieuw lid die zich vrijwel op de kop af twee jaar geleden geregistreerd heeft... :D

Zou de pc voor zoveel problemen hebben gezorgd (inclusief herinstallatie van Win7) dat dat TWEE jaren (ook het weekend) geduurd heeft voordat dit alles tot een werkzaam geheel heeft geleid?

Het zou kunnen maar, wat maakt het eigenlijk uit? Welkom ! :+

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 15 jul 2014 19:41

Over spooky en rebecca gesproken.... Wat was er nou met samantha gebeurd, csm had haar vermoord toch :-?

Plaats reactie