24

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 28 dec 2009 01:27

Als ze van seizoen 8 de laatste maken ben ik tevreden. Het is mooi geweest. Het wordt tijd dat Jack een mooie heroïsche dood krijgt.

Mischien dat door de perikelen uit seizoen 7 rond Jacks gezondheid hij een soort Chev Chelios wordt en zichzelf in leven moet houden. (maar dan wel in stijl en niet zoo over de top.) :P

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 18 jan 2010 07:04

Vandaag maar beginnen aan Day 8.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 18 jan 2010 17:26

Aflevering 1 zojuist gezien en ik ben verre van overtuigd dat ik van dit 8ste seizoen enthousiast ga worden.

Eén iets wat me nu al gigantisch stoort is het casten van Doug Hutchison als terrorist en dan ook nog met een Russisch accent, naja van die vent raakt mijn cavia nog niet onder de indruk, wat een aanfluiting :(.

Verder nog de
Spoiler
altijd weer in herhaling vallende botsingen met agenten op het verkeerde moment
Tot noch toe is het enige positieve nieuws Kim Bauer :8, maar of zij voor mij dit seizoen gaat redden betwijfel ik.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 18 jan 2010 18:33

akketa schreef:Als ze van seizoen 8 de laatste maken ben ik tevreden. Het is mooi geweest. Het wordt tijd dat Jack een mooie heroïsche dood krijgt.
Is dit nou de laatste. Weet iemand dit of het officieel is bevestigd. Sommigen vrienden beweren hoog en laag dat het niet de laatste is.

Straka
Regisseur
Regisseur

Bericht door Straka » 18 jan 2010 18:51

bobocad schreef:
akketa schreef:Als ze van seizoen 8 de laatste maken ben ik tevreden. Het is mooi geweest. Het wordt tijd dat Jack een mooie heroïsche dood krijgt.
Is dit nou de laatste. Weet iemand dit of het officieel is bevestigd. Sommigen vrienden beweren hoog en laag dat het niet de laatste is.
Dit is nooit officieel bevestigd, het schijnt wel dat het contract van Kiefer Sutherland na dit seizoen afloopt.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 18 jan 2010 22:34

Aha. Op die fiets. Dan is het mogelijk dat
Spoiler
Annie "Renee Walker" Wersching het gaat overnemen.
. Waarschijnlijk dat Kiefer een 24 bioscoopfilm gaat doen. Daar hoor ik ook al jaren over.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 19 jan 2010 00:51

McMurphy schreef:Aflevering 1 zojuist gezien en ik ben verre van overtuigd dat ik van dit 8ste seizoen enthousiast ga worden.
Tsja, het is een even seizoen, die zijn altijd minder. Maar na elke minder seizoen volgde tot nu toe steeds weer een sterk oneven seizoen...
McMurphy schreef:Tot noch toe is het enige positieve nieuws Kim Bauer :8, maar of zij voor mij dit seizoen gaat redden betwijfel ik.
En, hoe vaak is ze al ontvoerd?

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 19 jan 2010 07:55

WizardOfOss schreef:
McMurphy schreef:Aflevering 1 zojuist gezien en ik ben verre van overtuigd dat ik van dit 8ste seizoen enthousiast ga worden.
Tsja, het is een even seizoen, die zijn altijd minder. Maar na elke minder seizoen volgde tot nu toe steeds weer een sterk oneven seizoen...
Daar ben ik het grotendeels wel mee eens met uitzondering van het afgelopen seizoen.
WizardOfOss schreef:
McMurphy schreef:Tot noch toe is het enige positieve nieuws Kim Bauer :8, maar of zij voor mij dit seizoen gaat redden betwijfel ik.
En, hoe vaak is ze al ontvoerd?
:D, de eerste aflevering heeft ze ieder geval zonder kleerscheuren doorlopen, al is dat aan de ene kant natuurlijk erg jammer :).

Ik weet trouwens niet of dat aan mij ligt maar ik vind de casting in 24 vaak zo teleurstellend en ongeloofwaardig. Een paar 'terroristen' die me zo te binnen schieten van vorige seizoenen zijn ras-mislukking Kal Penn, Arnold Vosloo, Peter Weller, Dennis Hopper, Tony Todd maar ook enkele 'good guys' zoals Eric Balfour, Sean Astin en het personage van Edgar vond ik echt barslecht :(.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 19 jan 2010 08:35

McMurphy schreef:Ik weet trouwens niet of dat aan mij ligt maar ik vind de casting in 24 vaak zo teleurstellend en ongeloofwaardig. Een paar 'terroristen' die me zo te binnen schieten van vorige seizoenen zijn ras-mislukking Kal Penn, Arnold Vosloo, Peter Weller, Dennis Hopper, Tony Todd maar ook enkele 'good guys' zoals Eric Balfour, Sean Astin en het personage van Edgar vond ik echt barslecht :(.
Daarentegen was Lou Diamond Philips wel weer erg fijn in seizoen één. Helaas wat kort.

Ik heb de eerste twee eps gedownload gisteren, misschien vanavond aan beginnen. Ik vond vorig seizoen trouwens ook zeer sterk.

En Kim Bauer oftewel Elisha Cuthbert... :~ die meid moet gewoon ontvoerd worden en in te strakke truitjes ontredderd in het rond rennen!

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 19 jan 2010 22:01

Veel bekende zitten erin, vond het een sterk begin, afwachten hoe het verder verloopt.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 20 jan 2010 00:12

McMurphy schreef:
WizardOfOss schreef:
Daar ben ik het grotendeels wel mee eens met uitzondering van het afgelopen seizoen.
Afgelopen seizoen was zeker niet geweldig, maar na het wel erg matige en vooral saaie 6e seizoen was het in ieder geval weer flink vermakelijk. Het doorlopende verhaal was te warrig en onzinnig, maar saai werd het nooit.
McMurphy schreef:Ik weet trouwens niet of dat aan mij ligt maar ik vind de casting in 24 vaak zo teleurstellend en ongeloofwaardig. Een paar 'terroristen' die me zo te binnen schieten van vorige seizoenen zijn ras-mislukking Kal Penn, Arnold Vosloo, Peter Weller, Dennis Hopper, Tony Todd maar ook enkele 'good guys' zoals Eric Balfour, Sean Astin en het personage van Edgar vond ik echt barslecht :(.
Deels mee eens, al lag dat in sommige gevallen meer aan het personage op zich dan aan de acteur. En wat was er mis met Dennis Hopper of Peter Weller? Vooral die laatste vond ik juist erg sterk.

Vanavond ook alvast ep1 van de nieuwe reeks gekeken, en laat ik het zo zeggen: ze hebben weleens een sterkere start gemaakt. En ik erger me nu al rot aan zo ongeveer iedereen bij CTU...
Laatst gewijzigd door WizardOfOss op 20 jan 2010 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 20 jan 2010 07:54

WizardOfOss schreef:En wat was er mis met Dennis Hopper of Peter Weller? Vooral die laatste vond ik juist erg sterk.
Wat betreft die laatste moet ik je gelijk geven, die past eigenlijk niet in mijn rijtje thuis maar Dennis Hopper was toch wel extreem slechts gecast als Russisch terrorist :N.
Vanavond ook alvast ep1 van de nieuwe reeks gekeken, en laat ik het zo zeggen: ze hebben weleens een sterkere start gemaakt. En ik erger me nu al rot aan zo ongeveer iedereen bij CTU...
En ik maar denken dat ik de enige was :).

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 20 jan 2010 13:00

McMurphy schreef: Dennis Hopper was toch wel extreem slechts gecast als Russisch terrorist :N.
Misschien. Maar als Servische terrorist vond ik 'm best OK.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 21 jan 2010 00:54

Colonel_Kurz schreef:
McMurphy schreef: Dennis Hopper was toch wel extreem slechts gecast als Russisch terrorist :N.
Scherp. En ik had er inderdaad ook weinig problemen mee, prima (vrij kleine maar wel belangrijke) rol. Nee, dan heb ik meer problemen met keer op keer weer piepjonge figuurtjes op belangrijke posities, zowel bij de goeien als de kwaaien. En afgaand op die eerste aflevering is dat dit seizoen alleen maar erger geworden.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 21 jan 2010 17:37

WizardOfOss schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Scherp.
Hmm bij ons noemen ze dat bijdehand.

Plaats reactie