24

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 21 jan 2010 18:33

Arnold Vosloo, Peter Weller, Dennis Hopper en Tony Todd vond ik stuk voor stuk geweldig in 24. Vooral Vosloo.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 22 jan 2010 00:05

Tasslehoff_Burrfoot schreef:Arnold Vosloo, Peter Weller, Dennis Hopper en Tony Todd vond ik stuk voor stuk geweldig in 24. Vooral Vosloo.
Vosloo speelde wat mij betreft prima, hij had alleen een volstrekt ongeloofwaardig personage. Het meesterbrein dat zo ongeveer alles zelf uitvoert, en daarbij keer op keer weer op wonderbaarlijke wijze uit de meest onmogelijke situaties weet te ontsnappen. Alsof ze halverwege de dag al door het verhaal heen waren, en het op deze wijze krampachtig tot de volle 24 uur hebben weten op te rekken.

Tony Todd vond ik weinig bijzonder, speelde voornamelijk op zijn uitstraling een tamelijk oninteressant personage.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 jan 2010 00:32

Zijn personage was niet ongeloofwaardig - hij ontsnapte meestal door geforceerde stommiteiten bij CTU. Na dit seizoen haakte af. Werd een beetje moe van de geforceerde plotwendingen en het marginaal nodige gemartel van Jack.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 22 jan 2010 00:39

Colonel_Kurz schreef:Zijn personage was niet ongeloofwaardig - hij ontsnapte meestal door geforceerde stommiteiten bij CTU.
Zo kan je het ook zien. Maar dan is het dus eigenlijk niet eens een meesterbrein, maar gewoon een prutser die door incompetentie van zijn tegenstanders het tot het einde van het seizoen wist te redden.
Colonel_Kurz schreef:Na dit seizoen haakte af. Werd een beetje moe van de geforceerde plotwendingen en het marginaal nodige gemartel van Jack.
En dat is dan weer jammer, seizoen 5 is wat mij betreft het op één na beste deel, en de enige die de nog altijd onovertroffen eerste reeks echt wist te benaderen.

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 22 jan 2010 12:44

Qua Todd moest het inderdaad meer van hem zelf komen dan van het personage, maar Marwan vind ik nog altijd de meest boeiende villain van de show.

Zelf ben ik geen groot fan van seizoen 5, ik vind vooral seizoen 1 t/m 4 geweldig en qua niveau redelijk gelijk aan elkaar. 5 t/m 8 vind ik ook leuk, maar toch minder. En ach, 24 staat nou eenmaal bekend om ongeloofwaardigheid en geforceerde plotwendingen, ik kan er wel mee leven zolang ik dat accepteer.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 jan 2010 20:17

WizardOfOss schreef:En dat is dan weer jammer, seizoen 5 is wat mij betreft het op één na beste deel, en de enige die de nog altijd onovertroffen eerste reeks echt wist te benaderen.
Het zou kunnen. Ik heb één aflevering gekeken toen het op TV kwam, maar ik merkte dat het me een week later niets kon schelen wat er zou gaan gebeuren. Zeker niet na de
Spoiler
dood van Palmer, Michelle en Tony Almeida
. En dat is voor zo'n serie toch funest...

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 jan 2010 20:24

Tasslehoff_Burrfoot schreef:En ach, 24 staat nou eenmaal bekend om ongeloofwaardigheid en geforceerde plotwendingen, ik kan er wel mee leven zolang ik dat accepteer.
Tja, na 4 jaar vond ik het wat eentonig worden. En 4 vond ik vrij matig in dat opzicht. 3 vond ik een stuk leuker, die verraste tenminste nog af en toe. Plus Ramon.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 23 jan 2010 10:21

Ondanks alle ongeloofwaardigheden en enkele mindere seizoenen ben ik toch verder gegaan met de serie. S3 vond ik ook erg sterk, onder andere Chase als sidekick van Jack :T. Wat dat betreft klopt een eerdere opmerking wel dat alleen de oneven seizoenen echt de moeite waard zijn.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 23 jan 2010 19:26

Aflevering 4 was sterk,
Spoiler
en Renee Walker daar kunnen we nog wat onverwachts van verwachten!

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 25 jan 2010 10:43

Mee eens Pietje, alleen het dramatische privé plotje van de CTU-agente vind ik weer erg irritant en hebben we al zo vaak gezien :N.

Gelukkig zijn we al wel
Spoiler
van Doug Hutchison
af :T

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 25 jan 2010 11:36

Het scheelt dat deze CTU-analist door Katee Sackhoff gespeeld wordt.
Spoiler
Hutchison
is geweldig, al was dit maar een middelmatige rol.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 25 jan 2010 13:00

Ik vind
Spoiler
Gregory Itzin
1 van de betere bad guy's. Dankzij hem is seizoen 5 mij enorm goed bevallen.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 25 jan 2010 13:14

Tasslehoff_Burrfoot schreef:Het scheelt dat deze CTU-analist door Katee Sackhoff gespeeld wordt.
Spoiler
Hutchison
Met mevr. Sackhoff ben ik niet echt bekend en het is ook niet zozeer haar prestatie maar meer het vervelende subplotje.

De mening over Hutchison deel ik dan weer niet want ik kan die vent echt niet uitstaan :).

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 25 jan 2010 13:26

Tasslehoff_Burrfoot schreef:Het scheelt dat deze CTU-analist door Katee Sackhoff gespeeld wordt.
Spoiler
Hutchison
Katee Sackhoff, vind ik hier best aardig, maar in Battlestar Galactica vond ik haar toch veel beter.

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 25 jan 2010 18:11

McMurphy schreef:De mening over Hutchison deel ik dan weer niet want ik kan die vent echt niet uitstaan :).
Sinds ik hem op 8-jarige leeftijd voor het eerst zag als lever-etende mutant kan hij bij mij niet meer stuk :D
pietje012 schreef:Katee Sackhoff, vind ik hier best aardig, maar in Battlestar Galactica vond ik haar toch veel beter.
Dat uiteraard.

Plaats reactie