Gisteren eindelijk ook aflevering 2 t/m 4 van seizoen 8 gezien, het kwam allemaal vrij traag en vooral erg rommelig op gang, maar er lijkt nu toch wat vaart in te komen. De terugkeer van
Spoiler
Renee
helpt daar ook wel aan mee. Iedereen die Jack in praktisch toegepast geweld weet te overtreffen is sowieso een topper
Dat plotje rond Dana Walsh is dan inderdaad wel weer gruwelijk irritant, sowieso heb ik nu al een ontiegelijke schurfthekel aan dat hele personage. En een bijna net zo grote hekel aan die nerd bij CTU. Positief is dan weer wel dat Chloe weer haar momentjes heeft, en Jürgen Prochnow als badguy schept toch ook wel verwachtingen.
McMurphy schreef:Zo boeiend vond ik 'Katee Sackhoff's' personage dus dat ik al vergeten was wat haar naam in de serie is, Dana Walsh it is.
Same here, ik dacht... Walsh? Walsh? ohhhh die blonde chica!
Verder een leuk seizoen, maar nu (wat laat wellicht) ná 7 seizoenen ben ik met nummer 8 het kunstje wel zat.
Een mol bij de CTU (doen ze daar geen voorwerk?), Jack die wil stoppen maar gedwongen word door zijn eigen plichtsgevoel blabla yekyek.
vanmiddag bekeken, ja die reactie was misschien wel verrassend, maar zag je toch wel aankomen.
Verder vind ik de subplot van Dana Walsh nog steeds niets, ook al gaan hun ergens inbreken( ook daarin kan je zien dat het geen superboeven zijn)
Aangezien ik alle overige seizoenen ook gezien heb, ga ik dit (laatste) seizoen ook wel afkijken maar de pijp is echt leeg nu heb ik het idee, ben een beetje klaar met Jack Bauer en had nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen .
McMurphy schreef:Aangezien ik alle overige seizoenen ook gezien heb, ga ik dit (laatste) seizoen ook wel afkijken maar de pijp is echt leeg nu heb ik het idee, ben een beetje klaar met Jack Bauer en had nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen .
Niks aan toe te voegen. Zelfs bij de mindere seizoenen zat ik iedere week weer echt uit te kijken naar het vervolg, maar nu heb ik de laatste aflevering pas na 3 dagen gekeken, en eigenlijk boeit het me ook totaal niet hoe het nu verder gaat. Jammer.
uitgezonderd van wederom het privédrama van Dana en de toevallige interuptie vlak voordat ze haar vriendje wat wil gaan vertellen. Haar gezicht ook toen haar ex vertelde dat ze nog niet van hem af, hoe verrassend...
Jack had wel een
Spoiler
lekkere ouderwetse knokscene maar dat was voor korte duur!
Het niveau van dit seizoen is tot nu toe redelijk, maar meer ook niet. Ik ben benieuwd wat ze in de tweede helft gaan doen, want ik denk niet dat ze die rods 14 afleveringen nog kunnen laten rondrijden.
Ik hoop dat Dana nu wat meer naar de achtergrond wordt gedrukt.....
Voor mij is het seizoen echt meer dan teleurstellend en ik begin nu echt heel sterk te twijfelen om er niet gewoon mee te stoppen . Ook in de laatste aflevering weer ergernis ten top, o.a.
Spoiler
met Farhad Hassan die zonodig toch in de benen moest komen en een seconde voordat de blauwhelmen komen wordt neergeplofd.
Of de
Spoiler
assassin die natuurlijk net niet gepakt wordt omdat hij ff een duik uit het raam maakt.
, er is eigenlijk niets wat mij doet uitkijken naar volgende week, waarom ik dan toch steeds weer kijk .