24

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: 24

Bericht door Dre » 25 mei 2013 19:37

Ja hallo ik weet toch niet wat jij allemaal net gelezen hebt, daarnaast houd ik dat nieuws er over niet bij.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 25 mei 2013 19:41

Wel nu ben je op de hoogte :wink: :+

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 26 mei 2013 06:36

Daar heb je gelijk in, wel jammer dat Tony Scott niet meer aan het project kan bij dragen, zou een goeie aanwinst zijn geweest.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 22 jun 2014 13:43

Nog meer mensen die 24: Live Another Day volgen? Ik had überhaupt niet meegekregen dat er een nieuwe serie was, en na het wel zeer wisselvallige 8e seizoen had ik er sowieso weinig vertrouwen in. Maar ik moet zeggen, na de eerste 8 afleveringen valt het me 100% mee. Een verhaal wat voor 24-begrippen niet al te vergezocht is, een interessante setting in Londen in plaats van binnen de VS, goede nieuwe personages en de terugkeer van enkele oudgedienden. De duur van de serie is nu ook gehalveerd tot slechts 12 afleveringen, waardoor de serie zich grotendeels kan focussen op de hoofdzaken in plaats van allerlei irritante zijplotjes als vulling te gebruiken. Uiteraard is de serie niet foutloos, de CGI is bij vlagen zeer matig en ook niet de gehele cast weet te overtuigen, maar desondanks is dit wat mij betreft een van de betere series uit de reeks. Nu maar hopen dat ze het in de resterende afleveringen niet alsnog verknallen...

Plaats reactie