24

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 28 feb 2005 14:30

Over tweede spoiler: Die had van mij wel weg gemogen! Wat gebeurd er dan trouwens met Adam? en Keeler?

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 28 feb 2005 14:34

Colonels vraag in spoiler
Daar heb ik verder ook niets van gehoord.
Spoiler
Wat Keeler betreft, die zal wel president worden..maar of hij nog een rol zal spelen in 24 is de vraag. Adam zie ik wel graag terugkomen en wat Chloe betreft ben ik het met je eens..erg irritant mens

hengellaar
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door hengellaar » 28 feb 2005 14:48

Colonel_Kurz schreef:
Spoiler DannyB
Wat?!?
volgens mijn niet geheel waar. Ik las dit op play.com:
Spoiler
18 months after day 3, CTU has a new leader, Erin Driscoll, a steely government agent who made firing Jack one of her first priorities. After the explosion of a commuter train, Jack, who is now working for Secretary of Defense James Heller and also is romantically involved with Heller's married daughter, Audrey Raines, suddenly finds himself heading back to CTU for a meeting with Driscoll. Jack believes that the train explosion is a prelude for bigger things to come...

Technical Details
Actors Kiefer Sutherland ; William Devane ; Kim Raver ; Alberta Watson
Year 2004
Screen Widescreen 16:9 Anamorphic
Languages English

Dus Jack is er nog steeds bij.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 28 feb 2005 18:45

Oh bedankt Hengellaar, dat vind ik wel fijn om te horen :)

hengellaar
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door hengellaar » 28 feb 2005 18:48

toch ben ik bang dat het niet zo'n succes wordt als de eerste 3

Epiphany
Bijrol
Bijrol

Bericht door Epiphany » 01 mar 2005 15:14

bluh...24...nooit wat aangevonden :-?

flip-flop
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door flip-flop » 01 mar 2005 15:29

Ik dacht dat het tweede slechter zou zijn dan eerste, en dat derde ook slechter zou zijn..... allemaal niet waar, alle 3 de delen zijn _O_ :T , dus ik verwacht deze keer weer veel van deel 4 :P

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 24 mar 2005 02:06

Veel gehoord over deze serie en de afgelopen weken eindelijk maar eens seizoen 1 gekeken. En het viel me niet mee. Een tijd lang vond ik de serie spannend maar in het laatste derde deel van de serie hebben de schrijvers toch wel iedere gelegenheid moeten aangrijpen om de volle 24 uur vol te kunnen maken (met als allerergste Teri's geheugenverlies, vlak voordat dat ging gebeuren dacht ik: het zal toch niet, maar jawel..., dan neem je je kijkers niet echt serieus). Verder zaten er net iets te veel onlogische zaken in het plot. En dat Nina een verrader was, maakte veel van haar handelingen er ook niet logischer op. Wel nog een goed einde maar even goed geen tweede seizoen voor mij.

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 24 mar 2005 09:19

ash_ schreef:Veel gehoord over deze serie en de afgelopen weken eindelijk maar eens seizoen 1 gekeken. En het viel me niet mee. Een tijd lang vond ik de serie spannend maar in het laatste derde deel van de serie hebben de schrijvers toch wel iedere gelegenheid moeten aangrijpen om de volle 24 uur vol te kunnen maken (met als allerergste
Spoiler
, dan neem je je kijkers niet echt serieus). Verder zaten er net iets te veel onlogische zaken in het plot.
Spoiler
. Wel nog een goed einde maar even goed geen tweede seizoen voor mij.
Heb hem ook pas voor het eerst gezien (seizoen 1 dan) en moet ook bekennen dat ik de eerste 12 uur beduidend sterker vond dan de tweede helft. Vond het erg spannend allemaal, maar zit om de één of andere reden nog niet te springen om seizoen 2 te zien.

hengellaar
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door hengellaar » 24 mar 2005 09:49

ash_ schreef:Veel gehoord over deze serie en de afgelopen weken eindelijk maar eens seizoen 1 gekeken. En het viel me niet mee. Een tijd lang vond ik de serie spannend maar in het laatste derde deel van de serie hebben de schrijvers toch wel iedere gelegenheid moeten aangrijpen om de volle 24 uur vol te kunnen maken (met als allerergste
Spoiler
, dan neem je je kijkers niet echt serieus). Verder zaten er net iets te veel onlogische zaken in het plot.
Spoiler
. Wel nog een goed einde maar even goed geen tweede seizoen voor mij.
Betreft vooral die eerste spoilers, daar moet ik je volledig gelijk in geven. Dit was gewoon heel matig en sloeg volledig de plank mis.

Betreft die tweede, dat vond ik juist verrassend, en haar handelen vond ik wel duidelijk waarom (niet opvallen)
Bolo schreef: Vond het erg spannend allemaal, maar zit om de één of andere reden nog niet te springen om seizoen 2 te zien.
Het beste aan 24 vind ik de plotwendingen. Ik heb nu seizoen 1 en 2 gezien, maar als je het eerste seizoen hebt gezien, verrassen de plotwendingen bij 2 je niet meer zo (je houd overal rekening mee), en daardoor kwam 2 wat minder verrassend uit de bocht.
Desalniettemin (ik gebruik dit woord nooit, schrijf je dat zo?? :-? )
Vond ik seizoen 2 zeker het kijken waard. Daarnaast was het verhaal op zich bij seizoen 2 wel beter. (ondanks hier en daar ook een paar dingen dat je dacht: moet dat nou.....)

KD
Figurant
Figurant

Bericht door KD » 29 mar 2005 12:00

hengellaar schreef:toch ben ik bang dat het niet zo'n succes wordt als de eerste 3
Op dit moment zit 24 midden in het 4e seizoen in de VS. Kijkcijfers liggen 33% hoger dan seizoen 3.
Dit kan het best bekeken seizoen worden...

over aflevering 16:
"Most shocking episode of the season. The biggest twist yet, that will change everything"
Kan niet meer wachten. :P

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 09 jun 2005 11:36

Yorin zendt seizoen 2 weer uit.. :-?

hengellaar
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door hengellaar » 09 jun 2005 12:26

Zag het van de week.

Zonde, in mijn opzicht het minste van de 3 seizoenen.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 09 jun 2005 19:58

hengellaar schreef:Zag het van de week.

Zonde, in mijn opzicht het minste van de 3 seizoenen.
Mee eens :Y

onzehans
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door onzehans » 18 jun 2005 06:42

Volgens mij is nu de BBC met de 4e serie bezig. (en Jack Bauer zit er wel degelijk in!)

Maar ik heb van allemaal lang niet alles gezien (series :o )

Wat ik zag vond ik wel spannend en ben destijds op het spoor gekomen doordat de BBC 's zondags 's nachts 3 episodes achter elkaar uitzond ( en 1 uur duurt bij hen - zonder reclame - slechts 45 minuten :D ).

Kan iemand mij vertellen welke serie nou waarover ging?
De nucleaire aanslag.
De besmettelijke ziekte.
En...?
En...?

Plaats reactie