Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Algemeen computerspellen topic

Bericht door Zeurdoos » 08 dec 2003 11:01

Wat is je favoriete spel? De mijne is http://www.gaminghorror.net/runescape-c ... -playable/ - Het is een ouder spel, maar het is gratis en leuk!
Laatst gewijzigd door Zeurdoos op 16 jul 2019 01:09, 3 keer totaal gewijzigd.

JeXus
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door JeXus » 08 dec 2003 15:47

Heb zojuist XIII gekocht, echt een aanrader!
Is gebasseerd op gelijknamige franse strip en volgt dat verhaal dan ook min of meer. XIII maakt gebruik van CellShading wat kortgezegd inhoud dat het er exact uitziet alsof je in een strip rondloopt.
XIII is een fps waardoor je dus in een stripomgeving rondloopt, elk object heeft dan ook een dikke zwarte rand eromheen en als er iemand neergeknalt wordt, dan zie je AAAHH of AARRGGH o.i.d boven zn hoofd verschijnen.
ERRUG LEUK _O_

P.S

weet iemand al iets over NFS Underground, krijg hem binnenkort, maar ben benieuwd naar de reacties

Jacco
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jacco » 08 dec 2003 16:37

JeXus schreef:weet iemand al iets over NFS Underground, krijg hem binnenkort, maar ben benieuwd naar de reacties
Ik heb em nou bijna een week en ik vind het een enorm cool spel.
In het echt ben ik geen fan van straatracen en je auto uitbouwen e.d. , maar in dit spel is het echt leuk om te doen en je kunt dan ook bijna eindeloos doorgaan. Het spel ziet er mooi uit (zelfs op mijn rammelbak) en het racen zelf is ook erg cool.

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 08 dec 2003 16:41

JeXus schreef:weet iemand al iets over NFS Underground, krijg hem binnenkort, maar ben benieuwd naar de reacties
Ik vind hem goed. Het is leuk om je eigen auto aan te passen. Het is makkelijk om de auto aan te passen aan je eigen wensen (als je alles ge-unlocked hebt natuurlijk). De upgrades zijn simpel gehouden zodat je totaal geen verstand nodig hebt van auto's om hem te tweaken. De graphics zien er mooi uit (zelfs bij mij met mn Geforce4 MX420!!).

De wagens rijden lekker, jammer dat je geen schade ziet (als je frontaal op iemand botst kan je daarna zonder een schrammetje gewoon vrolijk doorrijden nadat je 10 meter door de lucht vliegt bij wijze van spreken). Het is me wel al een aantal keer voorgekomen dat ik in bijna alle laps op nummer 1 stond en dan in de laatste lap vlak voor de finish crashte, en daardoor dus de eerste plaats verloor (das zeer frustrerend, vooral in bv. een race van 6 laps).

Oh ja, drag races zijn erg cool. 8)

EDIT: Jacco, je was me net voor... We hebben volgens mij dezelfde mening (en we hebben allebei een rammelbak), das toevallig...
Laatst gewijzigd door Capone op 08 dec 2003 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Jacco
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jacco » 08 dec 2003 16:43

Capone schreef:
De graphics zien er mooi uit (zelfs bij mij met mn Geforce4 MX420!!).
Zelfs bij mij Geforce2 (!!) MX ziet het spel er nog redelijk goed uit.....

FuzzyWuzzy
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door FuzzyWuzzy » 08 dec 2003 19:04

Iemand al geprobeerd online te spelen met NFS: Underground?
Sommige mensen zitten met cheats constant met NOS te spuiten. :x
Erg irritant.
Mijn NFS: Underground reageerd niet meer zo goed.
Ik kan alleen naar rechts sturen, de rest van de knoppen doen het niet :x
Kheb geen zin om opnieuw te installeren want dan moet ik alles weer opnieuw unlocken en ik kan de save files ook niet echt vinden :-?
Maar toch is het een enorm leuke spel.
Een van de betere racespellen vind ik zelf en normaal vind ik racespellen helemaal niet zo leuk.

JeXus
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door JeXus » 08 dec 2003 19:06

Heb zojuist BattleField1942 Deluxe Edition gekocht en ben er zeeeeeeeeer blij mee, man wat is het gaaf om een Duitse Stuka te pakken en een bommetje in iemands schoot te leggen !! _O_ _O_

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 08 dec 2003 19:44

FuzzyWuzzy schreef:Iemand al geprobeerd online te spelen met NFS: Underground?
Sommige mensen zitten met cheats constant met NOS te spuiten. :x
Erg irritant.
Ik speel het weleens online (zonder cheats) en ik vind het wel leuk. Gelukkig ben ik nog niet veel cheaters tegengekomen, maar dr zitten wel soms van die echte Diehards tussen die flink van me winnen (dat zouden cheaters kunnen zijn, maar ik ben zelf geen expert met het spel, dus dat kan ik niet echt beoordelen). Dr schijnen dus van die gasten rond te racen met 700 miles per uur, maar die ben ik nog niet tegengekomen gelukkig.
FuzzyWuzzy schreef:ik kan de save files ook niet echt vinden :-?
De savegames zijn te vinden in:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground

(misschien zie je hem niet, dat komt doordat Application Data een verborgen map is, dan moet je even zorgen dat je verborgen mappen kan zien, of je plakt gewoon bovenstaand pad in een verkenner venster in de adresbalk).

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 08 dec 2003 20:04

JeXus schreef:Heb zojuist XIII gekocht, echt een aanrader!
Is gebasseerd op gelijknamige franse strip en volgt dat verhaal dan ook min of meer.
Even corrigeren toch: Belgische :) strip (zowel tekenaar Vance als scenarist Van Hamme zijn Brusselaars). Vooral de eerste 5 albums van de reeks zijn outstanding _O_ . Delen 6 t/m 13 zijn ook nog heel goed maar daarna was het vet een beetje van de soep.

Misschien een ideetje voor op mijn kerstlijstje dat spel :)

FuzzyWuzzy
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door FuzzyWuzzy » 08 dec 2003 20:05

Capone schreef:
FuzzyWuzzy schreef:ik kan de save files ook niet echt vinden :-?
De savegames zijn te vinden in:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground

(misschien zie je hem niet, dat komt doordat Application Data een verborgen map is, dan moet je even zorgen dat je verborgen mappen kan zien, of je plakt gewoon bovenstaand pad in een verkenner venster in de adresbalk).
Thnx :T

JeXus
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door JeXus » 08 dec 2003 22:38

El Chivo schreef:
Is gebasseerd op gelijknamige franse strip en volgt dat verhaal dan ook min of meer.
Even corrigeren toch: Belgische :) strip (zowel tekenaar Vance als scenarist Van Hamme zijn Brusselaars). Vooral de eerste 5 albums van de reeks zijn outstanding _O_ . Delen 6 t/m 13 zijn ook nog heel goed maar daarna was het vet een beetje van de soep.

Iig franstalig dan :8
ik was van mening dat de strip onder een franse uitgever wordt uitgegeven, maar dat kan ik mis hebben
Iig een aanradertje

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 09 dec 2003 00:32

Vandaag sinds lange tijd een echte "game-dag" gehouden en ik heb Fallout 1 weer bijna uitgespeeld :) Ik ben nu druk bezig de Cathedral te zuiveren van de niet zo vriendelijke mutants. Yumm :P

Trouwens, is het iemand ooit gelukt Dogmeat in leven te houden bij de laserfields?

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 09 dec 2003 01:01

JeXus schreef:
El Chivo schreef:

Iig franstalig dan :8
ik was van mening dat de strip onder een franse uitgever wordt uitgegeven, maar dat kan ik mis hebben
Iig een aanradertje
Dat wel, Dargaud geeft de strips uit.

Even terug on-topic:

Zijn hier nog mensen die verslingerd zijn aan Heroes of Might and Magic 4? Ik heb er toch al stevig wat uren/dagen/weken/maanden aan verspeeld :)

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 09 dec 2003 01:03

El Chivo schreef: Zijn hier nog mensen die verslingerd zijn aan Heroes of Might and Magic 4? Ik heb er toch al stevig wat uren/dagen/weken/maanden aan verspeeld :)
Nog niet aan 4, maar toendertijd wel aan 1, 2 en 3... Maar na 3 had ik het een beetje gehad met de reeks, het begon zichzelf teveel te herhalen. Maar binnenkort maar eens 4 gaan testen dan. Zit daar trouwens veel verschil in met het vorige deel??

P.S. :T Primus!!
Laatst gewijzigd door Zeurdoos op 09 dec 2003 01:06, 1 keer totaal gewijzigd.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 09 dec 2003 01:06

Wel dat kan ik niet zo goed beoordelen, want die heb ik nooit gespeeld.

ik ben er pas dit jaar aan begonnen (en toch al maanden verspeeld :))

Plaats reactie