Ik heb m ook nog op mijn oude Playstation en das dus nog steeds lachen met z'n vieren. Maar nu willen we ook online aan de gang. Maar das dus nog ff lastig...WizardOfOss schreef:Ik kan je er helaas niet aan helpen (heb hem alleen nog ergens op een Twilight staan), maar wat een geniaal spel. Maar de lol is natuurlijk juist om met 4 man bij één PC te gaan zitten. Altijd leuk als de beurt wisselt. Of af en toe op een kritisch moment even een flinke por uitdelen...Rich Art schreef:Weet iemand of Worms Armageddon nog te koop is voor de PC? Ergens gewoon in een winkel? Is een lache spel, maar om het online te spelen heb je een origineel spel nodig. Vandaar...
Algemeen computerspellen topic
- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
*kwijl* Zelda *kwijl* Ocarina *kwijl*... *schud hoofd*
Prachtig hoe de nostalgie op je word gebombardeerd als je die game speelt. Ik ben nu op één vierde van het spel gok ik en ik ga door, tot de bizar late uurtjes.
Morgen ga ik trouwens naar Gameshop Twente in Hengelo om mijn collectie even flink uit te breiden.
Prachtig hoe de nostalgie op je word gebombardeerd als je die game speelt. Ik ben nu op één vierde van het spel gok ik en ik ga door, tot de bizar late uurtjes.

Morgen ga ik trouwens naar Gameshop Twente in Hengelo om mijn collectie even flink uit te breiden.

Helaas heb ik hem nog niet, ik heb ook geen internet trouwens. Ik ben even geleden wel in PES 5 weer eens aan de Master League begonnen, met Celta de Vigo dit keer. Wat een vreselijk verslavende serie blijft het tochKonami schreef:Heb eindelijk PES6 (Pro Evolution Soccer 6) gekocht... hehehe.. Ga nu online spelen. Als men behoefte aan heeft, kunnen we misschien een keer tegen elkaar...

- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
Sowieso. Ik breng mijn reviewcopy's van Serious Sam 2 en King Kong weg om terug te komen met een nieuwe N64 controller en hopelijk ook direct een nieuwe Zelda, of meerdere kan ook.Rich Art schreef:Met nog meer nostalgie begrijp ik?Meszahline schreef:Morgen ga ik trouwens naar Gameshop Twente in Hengelo om mijn collectie even flink uit te breiden.

- Dirk Diggler
- Filmster
Dan raad ik je zeker Majora's Mask aan. Mocht je een gamecube aanschaffen (ik doe die van mij op 7 december waarschijnlijk weg, zonder de spelletjes) koop dan Zelda: The Windwake. Zeer verfrissend Zelda, maar niet helaas niet zo moeilijk als de ongeevenaarde Ocarina. Die ik toevallig vorige maand weer heb uitgespeeld. Kan alleen niet meer wachten op de Wii (ik denk dat ik me maar laat invriezen) en The Twilight Princess (een Zelda die naar alle waarschijnlijkheid Ocarina gaat overtreffen, mede door de nieuwe gameplay en een speelduur van minimaal 50 uur, als ik hem heb, gelijk met de Wii, ben ik de komende wintermaanden nog wel zoet.)Meszahline schreef:.....ook direct een nieuwe Zelda, of meerdere kan ook.
[zucht]Nog 24 dagen.....[/zucht]
- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
Ah, nog een Zelda-Fan, tof. Majora's Mask was inderdaad primary objective, maar na het zien van de niet-schappelijke prijs van €32,50 besloot ik Marktplaats af te zoeken. Wel heb ik een nieuwe Third Party Controller, waar Nintendo wel aan mee heeft gewerkt. Bijzonder fijn dingetje.
Oh, Marktplaats gozer reageerd met een bod van €20. Nou ja, even aanzien dan. Majora's Mask zal hier snel zijn.
En als laatste, de Music Store medewerker van vanavond gaat waarschijnlijk zijn SNES met Donkey Kong 1, 2 en 3 aan me verkopen... dus dan nog de overige Zelda games en ik ben een man in de hemel.
Oh, Marktplaats gozer reageerd met een bod van €20. Nou ja, even aanzien dan. Majora's Mask zal hier snel zijn.
En als laatste, de Music Store medewerker van vanavond gaat waarschijnlijk zijn SNES met Donkey Kong 1, 2 en 3 aan me verkopen... dus dan nog de overige Zelda games en ik ben een man in de hemel.
- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
Dat valt wel mee vind ik. Ik stoorde me eerder aan de first person mode. Dat maakte het spel te makkelijk soms.jorra schreef:Dat is ook een veel slechtere remake dan het origineel. En hierbij is de Regisseur Ryuhei Kitamura ook wel bekend van Versus en Azumi... Hij heeft de cutscenes aardig verneukt...Guido schreef:MGS 1 is er ook voor de GameCube.