Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 13 dec 2006 16:02

Galerius schreef:
Megalomaniac schreef:Maar dan is het nog steeds een behoorlijke smak geld voor iets waarvan je nog niet eens zeker weet of het de standaard wordt..
Niks is zeker in het leven, in feite kan je nu ook stoppen met het kopen van benzine auto's. Want je weet namelijk niet of je over 10 jaar je auto nog wel kwijt kunt zodra de waterstof auto's verplicht worden...

Gierige Nederlanders dat jullie zijn. :P
vreemde vergelijking.. Benzine auto's zijn al sinds jaar en dag op de markt en zijn gemeengoed. Blue-Ray en HD-DVD zijn nieuwe standaarden, waarvan je nog maar moet afwachten welke het meest verkocht gaat worden.
Op dit moment is het aanbod blue-ray en hd-dvd titels ook nog erg weinig..

Galerius
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Galerius » 13 dec 2006 16:18

Persoonlijk denk ik dat blu-ray de 'overwinning' tot zich toe zal nemen omdat er een groot aantal media bedrijven achter de blu-ray technieken zitten en blu-ray zal ook een boost krijgen door de verkoop van de PS3's (is trouwens nu al meer verkocht in Japan dan de X360). Daarnaast koop je de PS3 niet alleen voor de films, maar voor een groot deels voor de games die erop uitkomen. Persoonlijk vind ik de prijs daarom ook meevallen, je moet namelijk niet vergeten dat de PS2 in de beginperiode ook 1200 gulden kostte. :)

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 13 dec 2006 17:58

Wat ook veel en veel te veel was. De Wii gooit ten minste niet alleen met strakke plaatjes, dat heeft wel wat.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 13 dec 2006 18:26

Red schreef:Ik ga 'm zeker halen, ik ben zeer benieuwd, en ik heb dan lekker 2 weken de tijd om me er mee te amuseren. En Zelda is natuuurlijk het eerste spel dat ik aanschaf.
Dat wordt echt lastig. De Wii is overal uitverkocht en zelfs aan mensen die maanden terug hebben besteld is hij nog lang niet altijd geleverd. Ik verwacht niet dat de leveringsproblemen voor Kerstmis zijn opgelost. Vrienden van mij (en van jou ook Red ;)) hebben hem wel maar die hadden een contact bij media markt anders hadden ze er ook geen gehad. Ik heb wel de kans gehad om hem bij hun even uit te proberen: erg, erg leuk. Wii Sports is vooral als partygame erg geslaagd maar bij Zelda viel pas echt op hoe intuitief de besturing werkt. Ik ga ook een Wii kopen maar ik ben bang dat het nog even gaat duren voordat er een beschikbaar is :(

Dirk Diggler
Filmster
Filmster

Bericht door Dirk Diggler » 13 dec 2006 19:59

ash_ schreef:
Red schreef:Ik ga 'm zeker halen, ik ben zeer benieuwd, en ik heb dan lekker 2 weken de tijd om me er mee te amuseren. En Zelda is natuuurlijk het eerste spel dat ik aanschaf.
Dat wordt echt lastig. De Wii is overal uitverkocht en zelfs aan mensen die maanden terug hebben besteld is hij nog lang niet altijd geleverd. Ik verwacht niet dat de leveringsproblemen voor Kerstmis zijn opgelost. Vrienden van mij (en van jou ook Red ;)) hebben hem wel maar die hadden een contact bij media markt anders hadden ze er ook geen gehad. Ik heb wel de kans gehad om hem bij hun even uit te proberen: erg, erg leuk. Wii Sports is vooral als partygame erg geslaagd maar bij Zelda viel pas echt op hoe intuitief de besturing werkt. Ik ga ook een Wii kopen maar ik ben bang dat het nog even gaat duren voordat er een beschikbaar is :(
Nintendo probeert elke week in december te gaan leveren. Dus snel bestellen. Er zijn al 350.000 wii's over heel europa verkocht binnen 2 a 3 uur :T
Nintendo is weer helemaal terug....oooh ik ben zo blij.
Daar kan Sony niet tegenop. Grafisch geweld is leuk maar mij gaat het om gameplay, en daarin is NINTENDO echt nexgen

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 13 dec 2006 22:17

ash_ schreef:
Ik heb ook contacten bij de Media Markt :) :T

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 14 dec 2006 00:18

Red schreef:Ik heb ook contacten bij de Media Markt :) :T
Ow. Die kan ik vast niet ook aanspreken he? ;)

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 18 dec 2006 23:10

Ik ben weer verslaafd! Resident Evil 4 zorgt weer voor slapeloze nachten. Nu kom ik helemaal niet meer toe aan filmkijken... WAT EEN GAME!!!

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 18 dec 2006 23:14

Rich Art schreef:Resident Evil 4
_O_

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 18 dec 2006 23:17

ash_ schreef:
_O_
En het knappe is: Hoewel het een totaal ander soort game is als de vorige delen, toch voelt het allemaal erg vertrouwd. Ik heb er nu 3 uur opzitten en zit, geloof ik, nog lang niet op een kwart. Kan niet wachten om weer te spelen, maar er moet ook nog geslapen worden. Met nachtmerrie's vanzelfsprekend. :wink:

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 18 dec 2006 23:20

Rich Art schreef:Met nachtmerrie's vanzelfsprekend. :wink:
Het ergste zijn die lui met een zak over hun kop en een motorzaag. *brrr*

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 18 dec 2006 23:26

Resident Evil 4 was tof ja, zo af en toe speel ik nog eens een stukje. Als je hem hebt uitgespeeld kan je het opnieuw spelen met de wapens die je op het einde van het spel had :P.
Ik heb afgelopen vrijdag de nieuwe Zelda gekocht. Hij stond al sinds augustus 2005 in de pre-order (hij zou toen in de herfst van dat jaar uitkomen..). Nu heb ik hem dan eindelijk. Ik heb nog niet heel veel gespeeld en sta nu pas voor de eerste échte dungeon (dat denk ik ten minste). Het is vet, maar ergens hoop ik dat nog wat specialer wordt...

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 18 dec 2006 23:30

ash_ schreef:
_O_
En hij komt er ook aan voor de PC! :T

Het is alleen nog maar de vraag wanneer...

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 19 dec 2006 09:26

ash_ schreef:
I shall see what I can do!
What's in it for me? :wink:

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 19 dec 2006 09:36

Red schreef:
ash_ schreef:
I shall see what I can do!
What's in it for me? :wink:
You will find out ;)

Plaats reactie