Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 04 apr 2007 12:46

Meszahline schreef:WWel jammer dat de PS-en veel niet-sony-waardige klassiekers hebben binnegehaald als ICO, Shadow of the Colussus (of hoe je het ook schrijft), Rez en nu flOw.
Niet-sony-waardige titels? Of begrijp ik je nu verkeerd. De vier titels die je noemt vind ik juist de meest geniale spellen ooit (met SotC als absolute uitblinker). Een platform dat dit soort titels binnenhaalt is voor mij heel goed bezig.

Mirocube
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mirocube » 04 apr 2007 16:28

De PS3 moet zich enkel nog bewijzen wat betreft software (duurde bij de PS2 ook even eer de betere titels kwamen). Ik ga later sowieso een PS3 kopen (wanneer ie heel wat goedkoper is dus) als is het maar voor de volgende game van het ICO Team, Shadow Of The Colossus is niets voor niets mijn favoriete game.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 04 apr 2007 21:46

Die dingen moeten allemaal maar snel in prijs gaan dalen, dan heeft de console waar GTA IV het eerst voor te koop is een heel behoorlijke kans in mijn woonkamer te belanden. Al moet ik toegeven heel stiekem al te hebben overwogen een Wii aan te schaffen, GTA of niet...

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 04 apr 2007 22:33

WizardOfOss schreef:Die dingen moeten allemaal maar snel in prijs gaan dalen, dan heeft de console waar GTA IV het eerst voor te koop is een heel behoorlijke kans in mijn woonkamer te belanden. Al moet ik toegeven heel stiekem al te hebben overwogen een Wii aan te schaffen, GTA of niet...
Dan moet je dat zeker doen. Hoe dan ook GTA IV komt toch wel naar de xbox 360 en de PC. Als je alleen voor dat spel om het eerder te kunnen spelen een PS3 wil aanschaffen, kan je het beter niet doen. But thats just my homble opinion.
Als de Wii spellen je liggen, schaf dat ding dan aan :) :T :wink:

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 05 apr 2007 07:51

Nog een goede reden voor de PS3: Metal Gear Solid 4. De reden dat ik toendertijd ook de eerste Playstation heb aangeschaft.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 10 apr 2007 16:44

Voor degene die eKudos niet in de gaten houden:
http://nintendo8.com/toplist/

Lekker old-scool 8)

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 10 apr 2007 17:12

en dat moet je net gaan posten nu ik morgen een belangrijk essay af moet hebben :P

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 10 apr 2007 17:34

Megalomaniac schreef:en dat moet je net gaan posten nu ik morgen een belangrijk essay af moet hebben :P
Ach, ik heb morgen vrij, dus ik ben wel even zoet. :wink:

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 17 apr 2007 13:33

Oei, ik ben echt vies verslaafd aan Resident Evil 4.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 18 apr 2007 08:42

Meszahline schreef:Oei, ik ben echt vies verslaafd aan Resident Evil 4.
:D Ik ook! Hoewle het nu weer even stil ligt. Ik heb gewoon echt geen tijd meer om films te kijken als ik aan RE4 begin.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 18 apr 2007 09:32

Jij ook al? Echt verschrikkelijk, dan ga je er eventjes achter zitten om weer een savepoint verder te komen waarna het zo spannend is dat je gewoon verder speelt. Om heel karig op schoolplein niveau over videospelletjes te praten: waar bevind jij je momenteel? Ikzelf heb zojuist kennisgemaakt met Regenerators, beesten die zichzelf kunnen reanimeren en lichaamsdelen opnieuw laten aangroeien (beter bekend als chapter 5.1).

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 18 apr 2007 09:54

Voor we commentaar krijgen:

[selecteer]Heb je de dochter van de president al gered? Ik weet even niet meer waar die Regnerators zitten in het spel... De vrachtwagen al gehad? Anders verklap ik misschien te veel... [/slecteer]
Donderdag ga ik overigens weer verder! :)

Dirk Diggler
Filmster
Filmster

Bericht door Dirk Diggler » 18 apr 2007 16:13

Meszahline schreef:Oei, ik ben echt vies verslaafd aan Resident Evil 4.
Krauser schreef:"It's been a long time comrad"
RE4 is denk het beste spel wat ik ooit op de Cube gespeeld heb, die game is zo perfect, die gameplay, oh really to die for.
Ik heb RE4 zo'n 40x gespeeld. Ik probeer hem steeds zo snel mogelijk uit te spelen (Als je eenmaal de Chicago Typewriter, woohoo...)
Easy=2 uur en 29 minuten
Normal= 2 uur en 42 minuten
Professional= damn f***ing hard (kleine 4 uur)
Ik moet en zal de easy mode ooit een keer onder de 2 uur halen. Maar weer doorgaan tot RE5 uitkomt (eerst nog RE: Umbrella Chronicles voor de Wii).
Alleen 1 probleem, ik heb mijn memorycard samen met mijn cube weggedaan, al mijn savegames kwijt *Stom!*&#@*Stom!, Stom!* Ik heb er nu weer een gehaald en ben weer lekker opnieuw begonnen Met pijn en moeite 120 sterren gehaald bij Mario Sunshine, waar ik heel trots op was, nee hoor moet weer lekker opnieuw beginnen...., Zelfde geldt voor Zelda:TWW, 100% gehaald en nu *poef* foetsie.
Noch een pluspunt RE4 komt ook weer op de Wii uit, misschien een beetje geldklopperij, maar ik ga hem zeker halen, want de extra levels uit de PS2 komen erook op te staan.

Tip: Altijd je guns upgraden. De beste wapens zijn:
Handgun: Red9
Shotgun: Striker
Magnum: Broken Butterfly (vnl. gebruiken tegen eindbazen vanwege het tekort aan ammo
Rifle: Semi-auto (de gewone kan ook, de sniper is niet het allerbelangrijkst)

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 18 apr 2007 16:26

Het was onvermijdelijk, ik heb Morrowind maar weer eens geïnstalleerd. Met een stoere Dunmer (met de nog stoerdere naam Guido) zit ik nu weer in Balmora. Wat een heerlijk vrij spel.

Nog een mooie quote die ik tegenkwam:
No point in being part of history if you're too ignorant to understand it. - Caius Cosades

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 21 apr 2007 01:36

Speedruns zijn geinig.

Plaats reactie