Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 07 aug 2009 23:58

Rich Art schreef:
dragonspirit schreef:Gezellig.. :) Ben de laatste tijd vooral bezig met Burnout Paradise, Lord of the Rings Conquest en Guitar Hero: Metallica... :)
Mmm... Ik heb van die titels alleen de eerste in mijn bezit. Je kunt mij trouwens ook toevoegen via de naam Rich Art uiteraard. :)
Goed dat je het zegt...misschien morgen avond effe doen. ;)

Welke games speel jij dan zoal op de PS3?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 08 aug 2009 00:07

Ik ben meer van de adventure/action games zoals Uncharted, Resident Evil & Assasin's Creed. Laatst genoemde speel ik op dit moment weer op me voro te bereiden op deeltje twee.
Gamen met vrienden op de PS3 doe ik zelden. Daar gebruik ik de Wii toch meer voor...

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 08 aug 2009 22:20

Rich Art schreef:Ik ben meer van de adventure/action games zoals Uncharted, Resident Evil & Assasin's Creed. Laatst genoemde speel ik op dit moment weer op me voro te bereiden op deeltje twee.
Gamen met vrienden op de PS3 doe ik zelden. Daar gebruik ik de Wii toch meer voor...
Uncharted speel ik ook hoor.. ;) Assassin's Creed heb ik wel ooit gedaan, maar nog niet op de PS3...wel ooit op de PC.. ;)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 17 aug 2009 13:44

Ik hoor van een vriend van me dat Assassin's Creed nogal erg in herhaling valt... dat je steeds hetzelfde moet doen en dat het op een gegeven moment niet bepaald uitdagend meer is.. delen jullie die mening? :)

Of is het spel wel de moeite waard voor m'n nieuwe '100% complete' game projectje?

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 17 aug 2009 13:56

shateandar schreef:Ik hoor van een vriend van me dat Assassin's Creed nogal erg in herhaling valt... dat je steeds hetzelfde moet doen en dat het op een gegeven moment niet bepaald uitdagend meer is.. delen jullie die mening? :)
Het is inderdaad constant hetzelfde: ongezien de stad binnenkomen, naar je plaatselijke chapter, toren inklimmen, informatie vinden, terug naar plaatselijke chapter, iemand omleggen. Het wordt wel moeilijker richting het einde maar echt moeilijk wordt het mijns inziens nooit, dus het is ook niet echt uitdagend. Of dat repeterende irriteert, verschilt van persoon tot persoon. Ik had er zelf niet heel veel last van maar het viel wel op. Toch heb ik de game uitgespeeld. Hij is ook niet erg lang dus je bent er redelijk snel doorheen.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 17 aug 2009 13:56

De game valt inderdaad op den duur in herhaling, maar ondanks dat speelt het spel als een zonnetje en zit het er ontzettend mooi uit. Ik zal hem zeker een keer spelen. :Y

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 17 aug 2009 13:59

Dan bestel ik hem toch maar bij Play.com.

Heb weer iets nieuws nodig nu ik Deadspace (goed spel!) helemaal klaar heb.

Bedankt :)

Dirk Diggler
Filmster
Filmster

Bericht door Dirk Diggler » 17 aug 2009 15:50

Ben ik fijn Fallout 3 aan het spelen (Xbox360), loopt deze vast en ja hoor, de Red Ring of Death. Dit is trouwens niet de eerste keer, mijn vorige xbox 360 had 3 maanden geleden hetzelfde probleem, ook RRoD, en aangezien mijn xbox ouder was als 3 jaar, kon deze niet meer 'gratis' gemaakt worden (garantie voor RRoD, is 3 jaar).
Dus naar mijn gameshop gegaan en met veel geluk een nieuwe Xbox360 60GB voor €130,- kunnen kopen, met nieuwe (2009) chip, de verkopers garandeerde mij dat ik met deze chip geen RRoD 'zou kunnen krijgen'. En ja hoor 1 maand later, toch de gevreesde RRoD, weer teruggegaan naar de Gameshop, en de jongens stonden mij echt verbaast aan te kijken van 'hoe kan dat nou......, het is een nieuwe chip en zou niet mogen gebeuren (dus toch wel).
Microsoft gebeld, en het probleem voorgelegt, en MS kwam ook tot de conclusie dat het vreemd is dat mijn nieuwe (2009) Xbox een RRoD vertoonde. Nu staat mijn Xbox voor reparatie bij MS.
De service is echt heel goed. Mijn Xbox werd binnen 1 dag opgehaald door UPS, en deze was al de volgende dag (vorige week vrijdag) in Frankfurt op de afdeling reparaties. Ik ga ervanuit dat mijn xbox deze week gerepareerd wordt en volgende week weer in huis is........(er staat ook 2 weken voor reparatie)...Misschien wordt het wel een nieuwe wat ik eigenlijk een beetje hoop.
Ik wil zooooo graag verder met Fallout 3, wat een geweldig spel is dit.....
Nu ben ik weer fijn op mijn Gamecube (Wii) aan het spelen, dan raak ik die Wii ook weer een keer aan, en dan speel ik nog alleen gamecube spelletjes.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 17 aug 2009 15:54

De service bij een RRoD is inderdaad uitstekend, twee vrienden van mij hadden er last van (beide waren oude XBox360s overigens) en hadden hem binnen 2 a 3 weken weer terug en hebben daarna er ook nooit meer last van gehad. Zelf heb ik een XBox van eind 2007 (Falcon chipset) en nog nooit problemen gehad. Hopen dat het zo blijft.

Inderdaad apart dat het bij een nieuwe XBox ook stuk gaat, je hebt hem niet toevallig op een te hete plaats staan?

Dirk Diggler
Filmster
Filmster

Bericht door Dirk Diggler » 17 aug 2009 16:01

ash_ schreef:....Inderdaad apart dat het bij een nieuwe XBox ook stuk gaat, je hebt hem niet toevallig op een te hete plaats staan?
Nee hij staat op een open plek, en mijn voeding is ook in orde.
Voor de liefhebbers/ knutselaars onder ons, heb ik dus nog een Xbox360 staan (met RRoD), gratis af te halen......

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 17 aug 2009 17:29

Hopelijk morgen een aankondiging voor een snelle prijsdrop van de PS3 + een SLIM variant op de Gamescom in Keulen.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 17 aug 2009 18:24

ik wil wel een modchip voor me ps3 \o/

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 17 aug 2009 21:39

Dirk Diggler schreef:
ash_ schreef:....Inderdaad apart dat het bij een nieuwe XBox ook stuk gaat, je hebt hem niet toevallig op een te hete plaats staan?
Nee hij staat op een open plek, en mijn voeding is ook in orde.
Voor de liefhebbers/ knutselaars onder ons, heb ik dus nog een Xbox360 staan (met RRoD), gratis af te halen......
Ik heb er ook 1 staan sinds vorige week, heb ook een nieuwe 360 moeten kopen :P

akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door akketa » 17 aug 2009 21:46

Damn, zit ik ong. op 65% met GTA IV op de PC is mijn Savefile damaged... :x
Ik heb echt geen zin om nu opnieuw te beginnen. Hoe geweldig het spel ook is.

Sowieso is de game op de PC ontzettend geplaagd door de te hoge eisen en de vele bugs. Valt me zwaar tegen van Rockstar. Dat ze hun paradepaardje zo vernaggelen.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 18 aug 2009 07:29

En dat is dus één van de redenen waarom ik nooit meer games op de PC speel, maar op een console...

Plaats reactie