Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 23 aug 2009 12:08

Volgens mij hebben ze de laatste tijd zoiezo al veel kritiek op de cijfers die ze geven. Maar ja, als ik ergens enthousiast over ben, dan wil ik iets ook al snel een hoog cijfer geven. Het spel heeft hun duidelijk aangenaam verrast.

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 23 aug 2009 18:56

PascalE schreef:
Rich Art schreef:Ik vetrouw er nog maar even op dat de PU niet wordt omgekocht. :)
Ik ben ook nog steeds wel stiekem fan van de PU (al wordt het minder moet ik zeggen), weet ik het niet hoor... Ze zeggen altijd wat dat betreft heilige boontjes te zijn maar normaal geven ze niet zomaar een 90, en laat dat nu net de score zijn waar Eidos om vroeg. Nja we zullen er nog nooit achter komen.
Eidos vroeg toch ook om een coverview? Ik denk dat ze deze maand daarom de (spuuglelijke, zoveelste) Halo-cover hebben genomen.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 23 aug 2009 21:07

Ik vond de demo van de Batman game erg gaaf, maar inderdaad, het zou wel eens repetitief kunnen worden. Ik wacht nog even, bovendien heb ik Fallout 3 nog liggen :)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 24 aug 2009 08:16

Ben nu voor het eerst bezig met Assassin's Creed, leuk spel, al is het inderdaad constant hetzelfde op een gegeven moment. Nu ben ik ook wel zo iemand die dan ook echt alle vlaggetjes en viewpoints wil hebben in een gebied...eigenlijk gewoon alles compleet wil hebben, dus voorlopig ben ik nog wel even bezig. Ben al uren bezig en ben pas bij de 3de assassination.

Shadow Complex kan ik iedereen overigens ook van harte aanbevelen, vooral voor een Live Arade spel is het echt geweldig. Het is een beetje te vergelijken met een Metroid spel... Het het hetzelfde principe, je begint 'leeg' en verzamelt onderweg nieuwe wapens en items waarmee je weer verder kunt komen in de wereld... al is het natuurlijk wel allemaal wat korter. Ik heb me er in ieder geval prima mee vermaakt en ga het zeker nog vaker spelen.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 24 aug 2009 08:35

shateandar schreef:Ben nu voor het eerst bezig met Assassin's Creed, leuk spel.
Ik ben ook weer begonnen, als voorbereiding op het tweede deel. :)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 24 aug 2009 08:50

Enige waar ik op het moment nog moeite mee heb zijn de combo kills... nog een keer op x drukken precies op het moment dat je zwaard het zijne raakt?

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 24 aug 2009 09:19

shateandar schreef:Enige waar ik op het moment nog moeite mee heb zijn de combo kills... nog een keer op x drukken precies op het moment dat je zwaard het zijne raakt?
Yup maar de timing daarvan is inderdaad lastig. Overigens kun je zo'n beetje alle gevechten winnen met behulp van de overnames (ken de precieze Engelse term niet meer, maar dat je op het moment dat je tegenstander probeert aan te vallen op een knop drukt, waardoor je countert).

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 24 aug 2009 09:26

Counterkills... vooral makkelijk bij die irritante Templars heb ik gemerkt...

Maarja... achievements he...

Afbeelding Perform 50 Combo Kills in Fights.

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 24 aug 2009 11:08

Ik ben twee dagen op de GamesCom geweest met twee vrienden, we hebben onze bevindingen hier gepost. Op dat forum ga ik onder de naam Rhaegar.

Wellicht interessant om even door te nemen. :)

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 24 aug 2009 11:58

Gaaf Sandro, ik heb de eerste dag doorgenomen en dat maakt me alleen maar benieuwder naar bepaalde games :T .

Dirk Diggler
Filmster
Filmster

Bericht door Dirk Diggler » 24 aug 2009 14:27

yes, vandaag is mijn Xbox360 afgeleverd op mijn werk, met een maand gratis Xbox Live erbij, super service...
Wat blijkt nu, ik kan mijn vorige Xbox360 (ook RRoD) ook nog opsturen , valt nog binnen de grantie periode van 3jaar, oude xbox is van 26-08-2006, dus heb nog 1 dag voor garantie, morgen even serienr. doorgeven, en dan kan dat oude kreng ook voor nop gemaakt worden. Kan ik een vriend gelukkig maken, wat moet je immers met 2 xbox-en.

Vanaf donderdag vrij, dus ik probeer een record voor mezelf te vestigen, en ga proberen om 15+ uur te spelen, gaan we Wasteland (Fallout3) even onveilig maken,wel met af en toe rustpauzes natuurlijk.

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 24 aug 2009 17:52

PascalE schreef:Gaaf Sandro, ik heb de eerste dag doorgenomen en dat maakt me alleen maar benieuwder naar bepaalde games :T .
Goed om te horen. :T

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 24 aug 2009 18:11

shateandar schreef:Counterkills... vooral makkelijk bij die irritante Templars heb ik gemerkt...
Jammer dat ze er in het begin van de game nog niet inzitten, want dan is zwaardvechten toch nog wat pittiger...
Sandro schreef:Wellicht interessant om even door te nemen. :)
:Y Zeker, ondanks dat jullie het aardig uitgebreid hebben gedaan! Petje af!

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 25 aug 2009 10:27

Net weer opnieuw begonnen met Fallout 3, wat toch wel laat zien hoeveel replay dat heeft.

Daarnaast ben ik mijn PC aan het martelen met Crysis (op high!) wat tot nu toe een erg tof spel is.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 25 aug 2009 11:55

Frank_Costello schreef:Net weer opnieuw begonnen met Fallout 3, wat toch wel laat zien hoeveel replay dat heeft.
Daar ben ik gisteren ook opnieuw aan begonnen (de eerste keer nooit afgemaakt).

Plaats reactie