Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 31 aug 2009 11:47

Dirkov schreef:Die van Resident Evil 4 is echt kei grappig, kan er elke keer weer om lachen :D
Die was ook een van mn favorieten ja :D, zo gaaf dat de mensen er maar op blijven reageren.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 01 sep 2009 07:32

God of War en God of War II komen naar de PS3
Nieuws | 1 september 2009 - De kogel is eindelijk door de kerk: God of War en God of War II komen naar de Playstation 3. De populaire Playstation 2-games verschijnen op één Blu-ray-schijfje onder de naam God of War Collection. Beide Playstation 2-games krijgen speciaal voor deze gelegenheid een nieuw jasje. De ontwikkelaar die er voor deze port is ingehuurd, Bluepoint Games, gaat er namelijk voor zorgen dat ze op 720p en met een mooie 60 frames per seconde gaan draaien. Dat is nog niet alles, want naast deze HD-graphics krijgen beide games ook nog Trophies.

Sony luistert dus duidelijk naar zijn fans. Een paar maanden geleden verspreidde het bedrijf namelijk een enquête over wat gamers het liefste wilden zien in de Collecters Edition van het aankomende God of War III. Eén van de mogelijkheden waaruit je kon kiezen was, jawel, God of War en God of War II met opgepoetste graphics als 'extraatje'. Het moge duidelijk zijn dat deze optie met veel gejuich werd onthaald.

De Amerikaanse editie van deze brute collectie verschijnt al aan het einde van 2009 voor het bedrag van $39,99. Over een Europese releasedatum is helaas nog niets bekend.
Dit is toch wel geweldig nieuws, twee van de beste games voor de PS2 nu in vernieuwde jasjes op de PS3. Perfect voor de aanloop naar GoW III _O_

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 01 sep 2009 07:41

Mijn wens komt uit! :Y Daar hoopte ik al op, aangezien ik wel deel III wil spelen, maar geen PS2 heb om nog even deel 1 en 2 te spelen. Dat probleem is dus nu gelukkig opgelost. Fantastisch!

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 01 sep 2009 09:52

Geweldig nieuws. Las het gerucht vorige week, maar dat leek nogal dubieus. Ik heb geen BC-PS3, en m'n PS2 is stuk, dus dit komt maar al te goed uit. Nu ditzelfde nog voor ICO en Shadow of the Colossus doen. :wink:

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 01 sep 2009 10:12

Ik hoop dat het aanslaat en dat ze inderdaad de beste PS2-games in een nieuw jasje steken en opnieuw uitbrengen. Hopelijk is de prijs wel een beetje redelijk straks.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 01 sep 2009 10:36

Nou ja 40 dollar dus dan kost het hier vaak gewoon 40 euries. Echt een must-have voor diegene die nog geen GoW gespeeld hebben maar ook voor diegene die geen backward compatible PS3 hebben maar wel in het bezit zijn van GoW I en II :T

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 01 sep 2009 16:37

GoW was fantastisch, maar GoW II heb ik niet kunnen spelen omdat mn PS2 m niet accepteerde (en nu is ie kapot). Dus straks als er een PS3 komt ga ik m zeker kopen :D.
@Sandro Zou mooi zijn voor ICO (heb ik nooit gespeeld, maar weinig kans ;-). Ik kijk trouwens ontzettend uit naar hun nieuwe game.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 01 sep 2009 16:42

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 01 sep 2009 16:52

De nieuwe update op de PS3 brengt geanimeerde themes. Dat is wel tof. Heb meteen de Afrika theme uit de JP-store gehaald. Verder is de update nogal matig: met name de friendlist en het lettertype ziet er niet uit.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 02 sep 2009 10:29

Aankomende PS3 bundels: http://www.g4m3.nl/2009/09/02/aankomend ... m-bundels/

Daar zit wel wat bij voor mij :D, het lijkt er overigens ook op dat GT5 dit jaar eindelijk gaat uitkomen!

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 02 sep 2009 10:31

PascalE schreef:Daar zit wel wat bij voor mij :D, het lijkt er overigens ook op dat GT5 dit jaar eindelijk gaat uitkomen!
Apart genoeg word ik steeds minder enthousiast over GT5. Ik ben benieuwd wat ze Polyphony hebben gewijzigd ten opzichte van GT3 (want eerlijk is eerlijk, er was nauwelijks iets verbeterd tussen GT3 en GT4). Ik hoorde dat er wel een schademodel in zou komen maar alleen voor bepaalde auto's? :-? Bovendien is de game wel al *heel* lang in ontwikkeling en werd ik niet heel enthousiast van de prologue.

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 02 sep 2009 10:39

ash_ schreef:Ik hoorde dat er wel een schademodel in zou komen maar alleen voor bepaalde auto's? :-?
En dat schademodel zelf stelt wat mij betreft ook niet al te veel voor.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 02 sep 2009 10:50

ash_ schreef:
PascalE schreef:Daar zit wel wat bij voor mij :D, het lijkt er overigens ook op dat GT5 dit jaar eindelijk gaat uitkomen!
Apart genoeg word ik steeds minder enthousiast over GT5. Ik ben benieuwd wat ze Polyphony hebben gewijzigd ten opzichte van GT3 (want eerlijk is eerlijk, er was nauwelijks iets verbeterd tussen GT3 en GT4). Ik hoorde dat er wel een schademodel in zou komen maar alleen voor bepaalde auto's? :-? Bovendien is de game wel al *heel* lang in ontwikkeling en werd ik niet heel enthousiast van de prologue.
Ik heb GT3 nooit echt gespeeld dus daar kan ik niet over meepraten. Ik vond GT4 een heerlijk spel. Waarschijnlijk zal GT5 een grafische + content upgrade worden van GT4 (belachelijk dat dat zo lang duurt dan). En er blijken iets van 170 wagens in te zitten die wél een (beperkt) schade model kennen. Precieze details weet ik niet maar ik ga toch wel genieten van het spel :D.

Dirk Diggler
Filmster
Filmster

Bericht door Dirk Diggler » 03 sep 2009 17:19

Van 't weekend 27 uur aan Fallout3 besteedt.....
Damn!!! wat een spel zeg, je gaat maar door en door, elke keer weer ontdek je nieuwe dingen, ik moet wel zeggen dat ik de officiele walkthrough erbij heb liggen, wil wel enig struktuur hebben en niet eeuwig doelloos rondlopen, zonder te weten waar je eigenlijk mee bezig bent.
Zoveel uur gespeeld en dan ben ik eigenlijk alleen nog maar in zone 8 en 9 geweest, het metrostelsel in zone 9 is ook zo f••king groot. Wel heb ik de survival guide missies helemaal uitgespeeld. Nu zit ik bijna op level 13, probeer dit weekend, naar level 15 te gaan en ga verder op zoek naar mijn pappie.....Voor mij een van de beste spellen die ik heb gespeeld.
Ik heb ook Oblivion IV gespeeld, maar daar kon ik gewoon niet inkomen, sfeertje trok ik niet....dan bevalt Fallout3 mij 100x beter, echte aanrader.

Status Fallout3:
Level: 12
Savegames: 100+
Playtime: 37 uur
Missions completed: [Misc. Misssions] Those!, Survival Guide, The Power of the Atom, The Replicated Man [Main Story Missions] Baby Steps, Growing Up Fast, Future Imperfect, Escape!, Following in His Footsteps, Galaxy News Radio

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 09 sep 2009 09:43

Tja, zo zie je maar weer. Ik heb Fallout 3 ook uitgespeeld maar ik kan er lang niet zo enthousiast over zijn als over Oblivion. Ik denk dat dat door de voorkeur qua setting komt maar toch, het is ontegenzeggelijk een kwaliteitsgame waar met veel liefde aan is gewerkt maar het greep me gewoon niet. Gaming Age (via metacritic.com) schreef het zo:
My issues with the game lie within the fact that whilst playing it, I wished I were playing something else. I wanted to play Bioshock for its heavy atmosphere and compelling story, or Mass Effect because I finally appreciate the dialog trees and voice acting. In Fallout 3, most of my decisions could be argued for the inconsequential feeling I associated with them. That's never a good thing, so it either means Fallout 3 wasn't my particular cup of tea or that it is actually that boring at times.
Dat is vrij precies verwoord hoe ik ook over Fallout 3 dacht.

Plaats reactie