Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 10 nov 2009 12:47

dragonspirit schreef:Gisteren Dragon Age: Origins gehaald...ik sluit me de komende dagen wel weer af van de buitenwereld gok ik.. :P
Nice! Ik ben net begonnen met Mass Effect om op tijd te zijn voor deel 2 :)

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 10 nov 2009 12:55

dragonspirit schreef:Gisteren Dragon Age: Origins gehaald...ik sluit me de komende dagen wel weer af van de buitenwereld gok ik.. :P
Ik heb 'em ook sinds een paar dagen en ben weer 'n happy gamer! :). Gelukkig lukt het me nog wel om het spel niet aan een stuk door te spelen maar ook in de buitenwereld (nou ja, nog steeds binnenshuis gezien het prachtweer) te zijn.

Maar Dragon Age voldoet in elk geval aan al mijn verwachtingen! En hier kan je gelukkig zelf luisteren naar de (goed ingesproken) teksten, in plaats van ellenlange verhalen lezen (BG:II, Planescape etc.)

Bovendien heb ik eigenlijk nog Fallout 3, Beyond Good & Evil, Company of Heroes, Oblivion en The Guild 2 uit te spelen ;).

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 10 nov 2009 13:11

Dragon Age is echt fantastisch inderdaad..goed verhaal, heerlijke sfeer. Lange tijd moeten wachten op een goede waardige opvolger van BG1, BG2, Icewind Dale 1 en 2 en Planescape Torment...maar we kunnen weer los.. :D

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 10 nov 2009 15:00

Mijn pa speelt de hele dag door Dragon Age :D Gaat alleen wel ten koste van zijn werk :lol: . En mijn broertje gaat als vandaag de post niet met MW 2 voor de PC binnenkomt hem sowieso voor de PS3 halen in de stad. Dat gaan we sowieso wel doen maar anders een andere keer dan vandaag. En ik zelf speel veel Fifa 10 waar ik iedereen zijn kont schop met Brazilie B-) :~ . Alleen tegen de computer is niet echt makkelijk! Maar online is het wel lekker uitdagend en tegen vrienden en broertje offline ook.

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 10 nov 2009 16:13

Ik ben inmiddels ook begonnen aan Dragon Age en al flink bezig geweest met de demo van Left 4 Dead 2. Dat wordt ook weer flink raggen vanaf volgende week :8

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 10 nov 2009 18:51

Nu nog even een nieuwe PC binnenkort en ik kan er echt tegenaan.. :D

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 10 nov 2009 19:06

Als ik zie wat voor moeite mijn pa en mijn broertje hebben met het alleen al onderhouden van een PC begin ik te twijfelen of het wel de moeite waard is..
Natuurlijk kan je beter en sneller gamen op een PC en kan je er meer mee dan met een console. Maar sinds ik mijn laptop heb , heb ik amper nog de intentie om achter mijn PC te gaan. Hij is al ruim 1.5 jaar stuk en ik heb geen zin om hem schoon te maken e.d
Daarnaast is hij ook al in PC termen eeuwenoud...
Dan kost een PS3 spel welliswaar 60 euro.. Maar dat gedeeld door 3(mijn broertje, neefje en ik) of in ieder geval gedeeld door 2. Dan is de keuze voor mij toch snel gemaakt. PC game's zijn wel stukken goedkoper maar dan moet je om de paar maanden nieuwe grafische kaart kopen , de pc weer in orde maken of windows opnieuw installeren. En ik ben bang dat mijn oude PC op zn minst minimaal nieuw moederboord, grafische kaart, videokaart en weet ik nog wat veel meer nodig heeft. En ja dan kan je net zo goed een nieuwe PC kopen. Bovendien game ik sowieso al veel minder en de spellen die ik leuk vind zijn gewoon te halen op de console's :)

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 10 nov 2009 19:22

Kyrill schreef:PC game's zijn wel stukken goedkoper maar dan moet je om de paar maanden nieuwe grafische kaart kopen , de pc weer in orde maken of windows opnieuw installeren.
Uhh..wie zegt dat?

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 10 nov 2009 20:16

Kyrill schreef:PC game's zijn wel stukken goedkoper maar dan moet je om de paar maanden nieuwe grafische kaart kopen , de pc weer in orde maken of windows opnieuw installeren.
Dit valt inderdaad reuze mee. Ik heb een jaar geleden een PC uit de Media Markt gehaald en ik kan er nog steeds de meeste spellen op high mee spelen :-?

OT:
Deze week nog toetsweek, daarna aan de slag met Dragon Age!

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 10 nov 2009 21:28

Vind ik ook reuze meevallen, mijn 'monster' pc is inmiddels twee jaar oud maar steekt nog ruim boven de gemiddelde pc van tegenwoordig uit :).

Wel gezegd dat sinds ik een PS3/X360 in huis heb, van gamen op de pc weinig terecht komt.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 11 nov 2009 12:11

Ik kon het, ondanks Borderlands, het ook niet laten om gisteren Modern Warfare 2 te kopen. De multiplayer is alvast gaaf 8) .

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 11 nov 2009 12:13

McMurphy schreef:Vind ik ook reuze meevallen, mijn 'monster' pc is inmiddels twee jaar oud maar steekt nog ruim boven de gemiddelde pc van tegenwoordig uit :).

Wel gezegd dat sinds ik een PS3/X360 in huis heb, van gamen op de pc weinig terecht komt.
Mijn bakbeest is inmiddels alweer een slordige 7 jaar oud...natuurlijk is daar ondertussen wel het een en ander aan vervangen, maar niet zo bijzonder veel.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 11 nov 2009 12:40

Nou ja zal wel aan mij liggen dat ik de laptop nu onweerstaanbaar vindt en sowieso steeds minder game :D

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 11 nov 2009 13:01

PascalE schreef:Ik kon het, ondanks Borderlands, het ook niet laten om gisteren Modern Warfare 2 te kopen. De multiplayer is alvast gaaf 8) .
Zeker niet de PC versie :P

Metascore: 89
User Score: 1.3

http://www.metacritic.com/games/platfor ... rnwarfare2

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 11 nov 2009 15:08

Frank_Costello schreef: Zeker niet de PC versie :P

Metascore: 89
User Score: 1.3