Als ik zie wat voor moeite mijn pa en mijn broertje hebben met het alleen al onderhouden van een PC begin ik te twijfelen of het wel de moeite waard is..
Natuurlijk kan je beter en sneller gamen op een PC en kan je er meer mee dan met een console. Maar sinds ik mijn laptop heb , heb ik amper nog de intentie om achter mijn PC te gaan. Hij is al ruim 1.5 jaar stuk en ik heb geen zin om hem schoon te maken e.d
Daarnaast is hij ook al in PC termen eeuwenoud...
Dan kost een PS3 spel welliswaar 60 euro.. Maar dat gedeeld door 3(mijn broertje, neefje en ik) of in ieder geval gedeeld door 2. Dan is de keuze voor mij toch snel gemaakt. PC game's zijn wel stukken goedkoper maar dan moet je om de paar maanden nieuwe grafische kaart kopen , de pc weer in orde maken of windows opnieuw installeren. En ik ben bang dat mijn oude PC op zn minst minimaal nieuw moederboord, grafische kaart, videokaart en weet ik nog wat veel meer nodig heeft. En ja dan kan je net zo goed een nieuwe PC kopen. Bovendien game ik sowieso al veel minder en de spellen die ik leuk vind zijn gewoon te halen op de console's