Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 07 jan 2010 20:38

Frank_Costello schreef:
PascalE schreef:Iemand die Darksiders heeft aangeschaft (of dat gaat doen?), ziet er vrij gaaf uit (al vraag ik me af of hack n slash + puzzelen me langer dan 10 uur bezig houdt).
Houdt Zelda je bezig? Dan Darksiders ook wel :Y
Ja dat las ik ook, vandaar dat mijn interesse gewekt werd. In de filmpjes vond ik het zelda gebeuren eigenlijk wel meevallen, tja er zitten ook dungeons in en je komt steeds verder met nieuwe equipment. Maar Zelda is zo veel meer, bijvoorbeeld de wereld van Darksiders vond ik niet echt intrigerend ofzo. Ach waarschijnlijk haal ik hem wel ooit voor 30 euro.

Trouwens ik zie dat de MAG beta klaar is met downloaden en installeren, ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door PascalE op 07 jan 2010 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 07 jan 2010 20:38

Dat is voor mij ook zo'n twijfelgeval. Op papier klinkt het fantastisch, maar als ik de video's bekijk doet het me niet veel.

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 07 jan 2010 21:29

Bezig met No More Heroes voor de Wii, voor 20 euro bij de MM in Alphen. Geweldig spelletje, lekker eigenwijs. Technisch zuigt het echt, en de open wereld is maar zo-zo, maar die gevechten die zijn een potje heerlijk. Die assassins zijn helemaal geflipt, en alleen al het verhaal is geweldig om alles te vergeten. Over die assassins:

Nr 3:
Spoiler
Een oud vrouwtje met een ENORM kanon in haar winkelwagentje. En natuurlijk hangtieten
_O_

Nr. 6:
Spoiler
Als je haar verslaat stopt ze een granaat in haar smoel. Oei, da's toch weer een serieuze noot als jij Travis bestuurt om haar naar haar graf te brengen
:cry:

Nr. 5:
Spoiler
Grote aardbevingsmachine, onmogelijk te winnen gevecht? Totdat Henry in komt springen en de machine en de assassin doormidden hakt! Wil je net met Henry gaan vechten, komt die chick met haar fluitje door je charge heen fluiten! ... the fuck?

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 07 jan 2010 21:42

Zojuist de demo van Dante's Inferno gedaan. De tussenfilmpjes zijn érg mooi en ook de presentatie is heerlijk, toch stoorde het wel heel erg lijken op God of War me wel een beetje. Net of je niks anders kan verzinnen voor zielen die naar je toe vliegen of de zelfde typische executie knoppen combinaties... Ook het camerawerk vond ik iets te statisch, minder erg dan sommige japanse hack n slash games maar wel minder fijn dan bijv God of War.

Ach als ik na GoW 3 en Bayonetta nog zin heb in wat hakwerk dan zal het deze (of Darksiders) wel worden. Balen trouwens dat ze die 4 games nu ineens zéér kort achter elkaar uitbrengen.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 08 jan 2010 09:20

Ik heb Darksiders een paar dagen terug besteld...zal denk ik begin volgende week wel binnenkomen. De vergelijking met Zelda was voor mij al motivatie genoeg om het te proberen :)

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 10 jan 2010 17:06

Eindelijk weer eens gewonnen online met Fifa 10 :) . Ik was Fiorentina en mijn tegenstander AC Milan. 0-1 in de 1ste minuut om dat ik verkeerd wegwerk 2 minuten later maak ik de 1-1. En in de 90ste minuut scoor ik met Vargas de winnen de 2-1 _O_ . Het was uiteindelijk erg close 50-50% balbezit ieder 14 tegen 13 schoten en 7 tegen 6 op doel in mijn voordeel.

Ik merk gewoon dat ik lekkerder speel met teams als Fiorentina en Villareal dan met teams als Chelsea :-? . Terwijl Chelsea veel meer kwaliteit heeft.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 11 jan 2010 10:44

Heb gisteren de originele Doom op de xbox zitten spelen... erg gedateerd ondertussen natuurlijk, maar het blijft toch een leuk spelletje.. de eerste 2 episodes gingen prima (op Ultra Violence) maar zit nu vast in het eerste veld van episode 3, slecht hoor :)

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 11 jan 2010 23:44

God of War 2 nu ook uitgespeeld. Stukken langer dan het origineel, maar ik denk dat ik in tegenstelling tot velen dat origineel toch nog een stukje beter vind. Het tweede deel kent vooral veel meer bossfights, welke ik echter pas op het eind echt goed vond. Verder is het design wel in orde en is het einde een fraai opstapje naar het derde deel.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 12 jan 2010 17:48

Sandro schreef:God of War 2 nu ook uitgespeeld. Stukken langer dan het origineel, maar ik denk dat ik in tegenstelling tot velen dat origineel toch nog een stukje beter vind. Het tweede deel kent vooral veel meer bossfights, welke ik echter pas op het eind echt goed vond. Verder is het design wel in orde en is het einde een fraai opstapje naar het derde deel.
Hoe zit het met die foutjes in de GoW collectie? Ik lees op verschillende plaatsen over freezes en andere bugs...

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 12 jan 2010 17:56

Geen freeze gehad, en maar één noemenswaardige bug.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 12 jan 2010 17:57

Sandro schreef:Geen freeze gehad, en maar één noemenswaardige bug.
Mmm dan ga ik m ook maar eens kopen (iig voor eind maart).

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 13 jan 2010 11:13

Vrijdag is het weer zo ver, en heb ik weer een ouderwetse LAN-party! :D.

Weten jullie hier nog goeie, gratis, fullgame spellen in de lijn van GTA 1&2, C&C, Red Alert, Far Cry, F.E.A.R. multiplay, Battlefield Heroes, Wolfenstein E.T., Postal 2, Trackmania Nations Forever? (en ja, al deze spellen zijn gratis beschikbaar op het internet :))

Er zijn er vast nog wat die ik over het hoofd heb gezien! Laat maar weten!

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 13 jan 2010 11:25

PascalE schreef:
Sandro schreef:Geen freeze gehad, en maar één noemenswaardige bug.
Mmm dan ga ik m ook maar eens kopen (iig voor eind maart).
Heb hem afgelopen maandag besteld bij Axelmusic voor drie tientjes :).

@ Sandro
Juist de bossfights maakte voor mij deel 2 nog grootser dan het 1e. En het level met die giga paarden, wat zag dat er fantastisch uit.

Hoe is dat eigenlijk in HD, is het de moeite waard?

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 13 jan 2010 11:26

Goh, wij hier op het werk een lan party met alleen PS3s. De keus qua spellen is wat makkelijker. Gaat vooral Uncharted 2, Dirt2 en Guitar Hero Metallica worden waarschijnlijk..

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 13 jan 2010 11:42

McMurphy schreef:Juist de bossfights maakte voor mij deel 2 nog grootser dan het 1e. En het level met die giga paarden, wat zag dat er fantastisch uit.
Ik vond het op een gegeven moment gewoon een beetje overkill, vooral ook omdat ze niet zo sterk ontworpen waren. Vanaf de
Spoiler
Kraken
veranderde dat echter, en het eindgevecht was veel leuker en uitdagender dan bij deel één.

HD maakt inderdaad behoorlijk wat uit, haarscherp beeld.

Plaats reactie