Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 15 mei 2007 21:45

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 15 mei 2007 23:49

Ik ga morgen naar de Replay in Den Bosch, die handelen in 2e-hands consoles en spellen. Ook in nieuwe overigens. Iemand enig idee wat ik voor een Gamecube met 10 spellen en een controller kan krijgen? Wat is dat ding momenteel nog waard?

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 16 mei 2007 07:56

En GT does it again, wat blijven die mannen en vrouwen toch geweldige features maken. Ik wacht nog op een Televisiestation van ze. :)

Trouwens, ik bekijk net wat op GT en zie iets over Tomb Raider Anniversary staan, waarin ze in feite het eerste deel hebben opgekrikt met prachtige graphics. Dit zou 1 juni moeten uitkomen, dus nog een half maandje wachten. Ik zie er in ieder geval erg naar uit, met name omdat ik de eerste nooit echt gespeeld heb en TR toch een speciaal plekje in mijn jeugdelijke hart heeft.
Laatst gewijzigd door rrambuiter op 16 mei 2007 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 16 mei 2007 08:17

dannyB schreef: Iemand enig idee wat ik voor een Gamecube met 10 spellen en een controller kan krijgen? Wat is dat ding momenteel nog waard?
Waarom verkopen!!!! :o Maar ik denk dat je er nog wel €150,- voor kan krijgen. Als er interresante games bij zitten en eventueel meerder controllers en memorycards, dan misschien wel iets hoger. De Cube kost namelijk helemaal niks meer tegenwoordig en kun je al voor €99,- in huis halen.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 16 mei 2007 09:52

Rich Art schreef:
dannyB schreef: Iemand enig idee wat ik voor een Gamecube met 10 spellen en een controller kan krijgen? Wat is dat ding momenteel nog waard?
Waarom verkopen!!!! :o Maar ik denk dat je er nog wel €150,- voor kan krijgen. Als er interresante games bij zitten en eventueel meerder controllers en memorycards, dan misschien wel iets hoger. De Cube kost namelijk helemaal niks meer tegenwoordig en kun je al voor €99,- in huis halen.
Waarom verkopen? Ik gebruik het apparaat vrijwel nooit meer. Oja, er zit ook nog een memorycard bij en ik denk zelf wel dat er een paar interresante games tussen zitten. Ik wou misschien dan van het geld een DS aanschaffen.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 16 mei 2007 14:15

Tja, als je het niet gebruikt, dan kun je m beter verkopen. Bij mij wordt hi jstandaard gebruikt als vrienden langs komen. De ideale Party-machine! :T

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 17 mei 2007 20:13

Idd de cube met mariokart, een of andere mario party en smash brothers melee staat garant voor ontelbare avonden fun! Ikzelf moet het met mijn playstation 2 doen maar daar hebben mn maten en ik ook enorm veel plezier aan beleefd:D. Danny verkoop je gamecube met wat saaie spellen en koop een WII :D dan kom ik wel een keer langs:P, wel smash brothers en zo houden als je die hebt:P.

Hier zitten nogal wat Pro Evo fans he? Nou als tussenstops bij het leren ben ik weer aan mijn Ajax seizoen begonnen. Leuk dat het zo raar kan lopen in games:P Ado staat vlak achter feijnoord op een 4e plek:P Psv op 1 (kluivert is topscoorder op moment van iedereen :S die vent speelt als een god als ik hem tegen heb hoe kan dat?! :P) en ik sta met Ajax op 1 punt achter PSV netjes 2e (vind ik zelf). Op 2 na laatste staat Heerenveen :s ja games kunnen raar lopen :wink: .

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 17 mei 2007 22:25

Hm, tijd om een analyse te schrijven over STALKER. Wat maakt die game in godsnaam zo boeiend dat ik het nog steeds speel?

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 18 mei 2007 14:40

HOERA HOERA HOERA. Wellicht met een ander team, maar de derde Deus Ex is in ontwikkeling. Bron.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 18 mei 2007 15:52

Meszahline schreef:HOERA HOERA HOERA. Wellicht met een ander team, maar de derde Deus Ex is in ontwikkeling. Bron.

ik heb 1 hier nog liggen, nooit aangeraakt raar genoeg:S

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 18 mei 2007 16:57

Ik raad het je ten zeerste aan, één van de meest intelligente en doordachte spellen die je ooit voor je ogen zal gaan krijgen.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 18 mei 2007 17:00

Mijn Gamecube kreeg ik niet verkocht. Ze hadden nog genoeg 2e handse staan die ze steeds moeilijker kwijt krijgen. En ze vroegen maar 25,- voor de console zelf en 5,- tot 7,50 per spel. Met mijn 10 spellen kom ik dus hoog uit op 100,- en dat is niet echt veel. Misschien eens op Marktplaats proberen.

Groundhog
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Groundhog » 18 mei 2007 18:09

Meszahline schreef:Ik raad het je ten zeerste aan, één van de meest intelligente en doordachte spellen die je ooit voor je ogen zal gaan krijgen.
Ik vond Deus Ex 2 erg tegenvallen. De eerste overigens nooit gespeeld.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 18 mei 2007 18:30

Deus Ex 2 heb ik me erg vermaakt, het komt echter niet over deel 1 heen, maar de sfeer is subliem. Ik vond het verhaal in deel 2 erg bijzonder, hoewel wat vlakker, maar het benadrukte de sfeer op perfecte wijze. Het einde was welliswaar een fikse tegenvaller, maar spannend bleef het wel. Daarbij was het heerlijk om rond te lopen in een vrije omgeving en uiteenlopende opdrachten voor veel verschillende mensen te doen.

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 11 jun 2007 13:35

Zaterdag Call of Duty van een vriend geleend. Ik heb hem zojuist uitgespeeld. Erg tof, maar eveneens wel erg makkelijk en lineair.

Ook heb ik gisteren met een vriend na uren klooien eindelijk Starcraft goed draaiend over een netwerk gekregen, te vet.

Plaats reactie