Algemeen computerspellen topic

Vele filmliefhebbers zijn ook fanatieke gamers.
Plaats reactie
JeXus
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door JeXus » 09 dec 2003 13:34

Het verschilt wel weer wat redelijk van deel 3, ik vond 4 toendertijd erg leuk om te spelen, net zoals elk ander HMM deel. Al met al geen slecht spel

svw
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door svw » 10 dec 2003 00:21

Ik heb op de HCC een promo-cd'tje gekocht van Silent Hill 3 voor 15 eurootjes, volledige spel echter zonder verpakking en boekje. Helaas hierdoor ook zonder systeemeisen: 5,2 GB diskspace en minimaal GF3ti of Radion 8500. Die 5 gig lukt nog wel met wat opruimen of partitioneren, mijn GF2 GTS wordt gewoonweg niet ondersteund...

Ik heb hem inmiddels wel geinstalleerd op de laptop van mijn ouders (ik schaam me diep, dat ding is sneller dan mijn pc, GFX 5200), daar ziet het er werkelijk fantastisch creepy uit (Max Payne 2 lijkt ineens wel uit de oertijd), meer kan ik er helaas nog niet over zeggen.

De moraal van dit verhaal: volgende keer een rescensie helemaal doorlezen, vooral als het gaat om systeemeisen...

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 15 dec 2003 00:39

Een van de leukere spellen die ik de laatste tijd heb gezien:
http://www.allwest.com/~sanderso/

Bouw met allemaal blokken constructies, waarbij geldt dat hoe hoger ze worden, hoe meer terrein het je oplevert - en je kan alleen op eigen terrein bouwen. Supersimpel, superverslavend :)

Helemaal gratis, en inclusief multiplayer support!

mercapto
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door mercapto » 15 dec 2003 02:33

erg leuk ja!
jeetje, verslavend :P

ik speel zelf FaitH : www.dragonclawstudio.com/faith

browserbased mmorpg, erg mooi voor een browser game, en erg leuk als je van teamwork houd en niet meteen quit als t moeilijk lijkt....
is gratis te spelen, maar ook betaald, zelf pay ik, maar de gratis versie is ook leuk als je een goeie groep treft. Volgende era...das over 2 maanden willen ze 2 servers runnen, eentje met RPG gedoe en eentje alleen maar oorlogje voeren :P klinkt als een plan om users te atracten die "vroeger" veel browserbased speelden ;)

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 28 dec 2003 16:44

Na vorige week XIII (een 1st-person-shooter in cartoonstyle) te hebben uitgespeeld (Best een aardige spel, maar aan de quicksaves irriteerde ik me mateloos) vandaag maar begonnen aan Beyond Good and Evil... qua speelbaarheid lijkt het spel me rechtstreeks van een console te zijn geport.
Maar ik moet zeggen dat het me best kan boeien... vlak na de lunch begonnen, beetje gamen en toen was het zomaar opeens alweer half vijf. :D

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 03 jan 2004 18:59

Ik ben nu bezig met een (oud, maar gratis!) online RPG genaamd Runescape. Heerlijk verslavend! Mocht iemand anders het eens willen proberen (ik ben ook nog maar net een paar uurtjes bezig :)), ik wil graag 't een en ander uitleggen!

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 03 jan 2004 19:01

Zeurdoos schreef:Ik ben nu bezig met een (oud, maar gratis!) online RPG genaamd Runescape. Heerlijk verslavend! Mocht iemand anders het eens willen proberen (ik ben ook nog maar net een paar uurtjes bezig :)), ik wil graag 't een en ander uitleggen!
Moest jij niet je PC herformateren/reinstaleren?

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 03 jan 2004 19:42

JB schreef:
Zeurdoos schreef:Ik ben nu bezig met een (oud, maar gratis!) online RPG genaamd Runescape. Heerlijk verslavend! Mocht iemand anders het eens willen proberen (ik ben ook nog maar net een paar uurtjes bezig :)), ik wil graag 't een en ander uitleggen!
Back-ups zijn gebrand, dus nu heel ff ontspanning :D. Maar ik was er al eerder aan begonnen hoor, dus die paar uurtjes zijn over meerdere dagen verspreid.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 03 jan 2004 19:46

Zeurdoos schreef:
JB schreef:
Back-ups zijn gebrand, dus nu heel ff ontspanning :D. Maar ik was er al eerder aan begonnen hoor, dus die paar uurtjes zijn over meerdere dagen verspreid.
kijk even na, of je backups echt goed (errorvrij) gelukt zijn,(bijv door de hele handel nog een keer naar je HD te copieren)
als het belangrijke info betreft kun je beter zeker zijn,
'better safe than sorry'

shaffa2
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door shaffa2 » 03 jan 2004 20:27

Peter schreef:Een van de leukere spellen die ik de laatste tijd heb gezien:
http://www.allwest.com/~sanderso/

Bouw met allemaal blokken constructies, waarbij geldt dat hoe hoger ze worden, hoe meer terrein het je oplevert - en je kan alleen op eigen terrein bouwen. Supersimpel, superverslavend :)

Helemaal gratis, en inclusief multiplayer support!
Bij mij doet-ie (de lite-version) 't niet. Hij geeft de volgende foutmelding:

Fout bij het starten van het programma
Kan een benodigd DLL-bestand, D3D9.DLL, niet vinden.

Het zou kunnen dat m'n computer niet goed genoeg is ofzo, maar ik heb weinig verstand op dat gebied. Misschien ligt het aan wat anders?

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 03 jan 2004 21:41

shaffa2 schreef:Bij mij doet-ie (de lite-version) 't niet. Hij geeft de volgende foutmelding:

Fout bij het starten van het programma
Kan een benodigd DLL-bestand, D3D9.DLL, niet vinden.

Het zou kunnen dat m'n computer niet goed genoeg is ofzo, maar ik heb weinig verstand op dat gebied. Misschien ligt het aan wat anders?
Ik denk dat je niet de laatste versie van DirectX hebt, da's een stuurprogramma die optimaal gebruik kan maken van diverse dingen (bv 3d-weergave) en waarvan eens in de zoveel tijd een nieuwe versie uitkomt. Is hier te downloaden.

DarkoDonnie
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door DarkoDonnie » 03 jan 2004 21:47

Leisure Suit Larry, de beste game allertijden. Vooral deel 6! :D

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 03 jan 2004 22:53

Soldier of Fortune II,online,
en Call of Duty 1 on 1 meestal tegen een maat van me,
lekker opmekaar jagen in die grotere outdoor maps,met allerlei wapens,meestal de sniper rifle.. :lol:
via ip <--> ip
:D

Tampert
Bijrol
Bijrol

Bericht door Tampert » 03 jan 2004 23:25

Aanrader !

Hidden and Dangerous 2

Is zeer spannend en leuk spel, het is een tactical shooter waarbij je met 1,2,3 of 4 SAS soldaten achter duitse linies geheime missie's uitvoerd (van infiltreren tot opblazen)
Het spel kan je zowel 1st als 3rd person spelen maar er is ook tactical map view zodat je nog meer strategisch actie's kan bedenken.
Dit spel spreek mij vooral aan vanwege de sfeer die het spel heeft door de spannende muziek de gedetailleerde locaties en zeer realistische voorwerpen wapens en schietgedrag.Dit spel kan je helemaal spelen zoals jij het wilt, je kan een level helemaal stealthy uitspelen op wel 10 manieren of gewoon met een jeep bruut binnenvallen is ook een van de mogelijkheden
Als je wat meer info wilt weten over het spel moet je maar eens een review op internet lezen

:T

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 04 jan 2004 16:08

Laatst Unreal Tournament weer eens gespeeld, maar wat word je daar slecht in na een tijd niet spelen zeg! En ik ben echt niet bereid elke dag te "trainen" om op het internet 'n beetje kans te maken... Dus ik hou het voorlopig op kansloze huisgenoten afschieten ;)

Plaats reactie